volgens mij wel gelukt hoor, niet 10 topicsquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
orgie dus
(zie je dat 10 posts niet lukt)
Orgie is tegelijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
orgie dus
(zie je dat 10 posts niet lukt)
En ik ben rustig alleenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Opletten he![]()
Loveless is getrouwd met Kally, Huppel en mij (niks geen orgies, gewoon om de beurt), Huppel klust bij met Crazy-M, die dus nu gaat trouwen met C_A![]()
En Myraela is adoptiedochter van Kally, Loveless, Huppel en mij
owja.... als ik nu aan jou vraag trouwen? Wedden dat je dan ja zegtquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, ik zou het niet meer doen...
jullie mogen best hoor, maar het is best opvallend
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Orgie is tegelijk
Wij wachten onze beurt () af
Als de mod van huis....quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a?!
wtf is hier gebeurd in de afgelopen 2 dagen (qua sfeer)![]()
de een wordt weer aan de ander gekoppeld, grote orgies, trouwen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja.... als ik nu aan jou vraag trouwen? Wedden dat je dan ja zegt
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij wel gelukt hoor, niet 10 topics
een enkele keer ??quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
een enkele keer zal het er vast wel tussen zitten idd
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:28 schreef crv het volgende:
[..]
Als de mod van huis....LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Dat is altijd zo geweestquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo Rauzer?
Waar is Rauzer eigenlijk in deze SC?
Jouw signaturequote:Op donderdag 15 juli 2010 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweestin XFA.... wel opletten he!
jajajajajajaquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer vragen, ik heb niks gezegd over 'ja' zeggen idd
en Benny houd dat strak bijquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een enkele keer dat er 10posts -achter elkaar- niet over sex gepraat wordt
wou net zeggen hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een enkele keer dat er 10posts -achter elkaar- niet over sex gepraat wordt
wat moet fok nu wel niet denkenquote:
geen deuren open zetten C&A ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |