Er bestaan ook diffusers voor die geintegreerde flash...maar ik zou de moeite niet nemen hahaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Geen externe, dus de geintegreerde.
Waar is je haarquote:
Hahah die heb ik vaker gehoord, had het gewoon even vastgezet met een haarklipjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar is je haar?! Maar vind het (met idd het aandachtspuntje van de arm) een heel mooie foto
.
Het was net alsof je een bob had ineens, wat je zo te zien wel heel erg goed zou staanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahah die heb ik vaker gehoord, had het gewoon even vastgezet met een haarklipje
Hahaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het was net alsof je een bob had ineens, wat je zo te zien wel heel erg goed zou staan. Maar ja, jou staat alles geloof ik!
Gaarne resizen, max grootte is 1024pixels.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:00 schreef trolololo het volgende:
Laatste vakantie gemaakt
[ afbeelding ]
Heel grappige foto... Net een pak-ezelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:00 schreef trolololo het volgende:
Laatste vakantie gemaakt
[ afbeelding ]
Dan kan ik nu niet anders doen dan jullie gelijk gevenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:32 schreef Hilzillah het volgende:
Hmmmz.... Hij was toch lichter dan dat ik in mijn hoofd had :S
[ afbeelding ]
Zoveeeeeel mooier.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:32 schreef Hilzillah het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je misschien (per pm?) laten weten hoe zij heet? Volgens mij ken ik haarquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:32 schreef Hilzillah het volgende:
[ afbeelding ]
Net op Hyves gecheckt en ik ken je model inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |