quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:11 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had die van 2007 in de Volkskrant toen `s ochtends vroeg moeten bezorgenDus had nog een heel pak over.
Hij stopt automatisch.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:22 schreef PiRANiA het volgende:
Dus gewoon bestellen, ¤5 betalen, thuis ontvangen, lowlandskrant krijgen en dan is het klaar, geen kosten meer?
Is het nou nee of ja?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:25 schreef Juicyhil het volgende:
Omdat je vraagt of je geen kosten meer hebt. Nee dus.
quote:
Klopt. NRC Next heeft geen weekendeditie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgens mij krijg je alleen doordeweeks de krant toch? Ik bedenk me net dat ik 17 juli als ingangsdatum heb ingevuld maar dan begint het abonnement eigenlijk pas maandag 19 juli dacht ik.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
Als ik hem laat ingaan ná 29 juli, krijg ik de programmakrant dan wel?
Nee, die zit bij de krant die jij dan niet krijgt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
Als ik hem laat ingaan ná 29 juli, krijg ik de programmakrant dan wel?
Te duur.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef HalvinCarris het volgende:
Hmm.. Wil eigenlijk toch niet mn rekeningnummer geven. Als het toch automatisch stopt.. Waarom kunnen ze dan geen ideal inbouwen?
Dan neem je geen abonnement en koop je op de 29e de krant in de winkel, met bijlage.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef HalvinCarris het volgende:
Hmm.. Wil eigenlijk toch niet mn rekeningnummer geven.
Laat ik dat maar doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan neem je geen abonnement en koop je op de 29e de krant in de winkel, met bijlage.
Wat kan mij die fuckin bijlage schelenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan neem je geen abonnement en koop je op de 29e de krant in de winkel, met bijlage.
Dan moet je je rekeningnummer invullen. En niet zeiken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:39 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat kan mij die fuckin bijlage schelenik wil het abo.
Ik vind het inderdaad niet echt een boeiende krant. Veel meer (boeiende) informatie dat de metro of spits staat er niet in.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Staat tot nu toe niet echt wat boeiends in, beetje saaie standaard artikelen. Hopelijk vanaf 29 juli wat meer info over muziek en bands op LL.
Ik vind de achtergrond artikel juist redelijk summier, ik had er wat meer van verwacht. Ik zie juist veel korte ANP berichten staan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is nogal een andere insteek. Korte ANP berichten, of achtergronden bij het nieuws. Voor het eerste kun je beter de gratis krantjes hebben, dan ben je sneller op de hoogte van wat er gebeurd is. Wil je er meer over weten, kun je toch echt beter nrc next lezen. Voor fatsoenlijk economisch nieuws ook. Voor wetenschappelijke artikelen en opinie kun je m.i. ook beter nrc next hebben.
Voorkeur is uiteraard persoonlijk, maar nrc next heeft wel gedelijk veel meer informatie dan de gratis krantjes.
Laat me het anders formulieren, ik had er meer verwacht (ook een iets dikkere krant trouwens) en een hoop van de uitgebreidere artikelen kunnen mij niet heel erg boeien of ben ik al bekend mee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Misschien moet ik weer eens een gratis krantje aannemen. Want ofwel die zijn de afgelopen jaren flink vooruit gegaan, of jij krijgt een andere nrc next dan ik.
Hè?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef Problematic het volgende:
NRC next is zoiezo de beste krant op dit moment. Het AD is de afgelopen maand(en) steeds meer achteruit gegaan, het nieuws wordt bijna Telegraaf niveau.
Dus ik heb hem voor een maand besteld en laat hem daarna heel waarschijnlijk doorlopen.
Ik verzet me tegen de ''normale'' spelling van 'sowieso'. Ik ben me er 100% van bewust dat zoiezo niet ABN maar sowieso vind ik echt een achterlijke manier om het te spellen. Zo spreek je het niet uit en het ziet er als tekst ook gewoon niet uit.quote:
Als je het zo niet uitspreekt doe je toch echt iets fout. Een normaal persoon zegt geen zoiezo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:48 schreef Problematic het volgende:
[..]
Ik verzet me tegen de ''normale'' spelling van 'sowieso'. Ik ben me er 100% van bewust dat zoiezo niet ABN maar sowieso vind ik echt een achterlijke manier om het te spellen. Zo spreek je het niet uit en het ziet er als tekst ook gewoon niet uit.
In mijn omgeving (Zuid-Holland-Zuid) hoor ik niemand ''sowieso'' zeggen, het zit dichterbij een 'z' dan een 's' klank.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je het zo niet uitspreekt doe je toch echt iets fout. Een normaal persoon zegt geen zoiezo.
Dan zou het nog altijd zowiezo moeten zijn. En ik kom uit dezelfde omgeving.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:54 schreef Problematic het volgende:
[..]
In mijn omgeving (Zuid-Holland-Zuid) hoor ik niemand ''sowieso'' zeggen, het zit dichterbij een 'z' dan een 's' klank.
Overigens is het niet mijn bedoeling om dit topic te hijacken
Ik spreek de 'w' niet echt uit, bij mij is het meer zo-ie-zo dan zo-wie-zo of zow-ie-zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan zou het nog altijd zowiezo moeten zijn. En ik kom uit dezelfde omgeving.
Tja, misschien dan toch maar eens langs een logopedist.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:56 schreef Problematic het volgende:
[..]
Ik spreek de 'w' niet echt uit, bij mij is het meer zo-ie-zo dan zo-wie-zo of zow-ie-zo.
Haha tuurlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Tja, misschien dan toch maar eens langs een logopedist.
Brabanders en Belgen versta ik ook, dat neemt echter nog niet weg dat het gewoon 'sowieso' is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:00 schreef Problematic het volgende:
[..]
Haha tuurlijk. Mensen verstaan me prima dus ik zie echt het probleem niet hoor.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Spelfouten maken en dan als argument 'ik praat niet zo' gebruiken.
idd doe mij maar Volkskrant. Maar NRC kan er ook wat van. Is eigenlijk de nieuwe Volkskrant, waar ze jarenlang achterliepen...quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:00 schreef frame-saw het volgende:
Haha ik spreek wel meer woorden niet uit zoals ze geschreven zijn, dat zou nergens naar klinken. Of moet ik ze schrijven zoals ik ze spreek?
Maar als je het als met een z uitspreekt dan is het zowiezo, je zegt toch niet zo-iezo? En je kunt het ook interpreteren als zoi-ezo. Zo spreekt helemaal niemand het uit
Verder vind ik de NRC Next een prima krant, heb het abo ook, maar prefereer de Volkskrant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |