quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:11 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had die van 2007 in de Volkskrant toen `s ochtends vroeg moeten bezorgenDus had nog een heel pak over.
Hij stopt automatisch.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:22 schreef PiRANiA het volgende:
Dus gewoon bestellen, ¤5 betalen, thuis ontvangen, lowlandskrant krijgen en dan is het klaar, geen kosten meer?
Is het nou nee of ja?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:25 schreef Juicyhil het volgende:
Omdat je vraagt of je geen kosten meer hebt. Nee dus.
quote:
Klopt. NRC Next heeft geen weekendeditie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgens mij krijg je alleen doordeweeks de krant toch? Ik bedenk me net dat ik 17 juli als ingangsdatum heb ingevuld maar dan begint het abonnement eigenlijk pas maandag 19 juli dacht ik.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
Als ik hem laat ingaan ná 29 juli, krijg ik de programmakrant dan wel?
Nee, die zit bij de krant die jij dan niet krijgt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:33 schreef PiRANiA het volgende:
Als ik hem laat ingaan ná 29 juli, krijg ik de programmakrant dan wel?
Te duur.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef HalvinCarris het volgende:
Hmm.. Wil eigenlijk toch niet mn rekeningnummer geven. Als het toch automatisch stopt.. Waarom kunnen ze dan geen ideal inbouwen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |