Er zijn soms weleens aparte subforum meets. Is wat kleinschaliger en wat meer op het onderwerp gericht. Vind niet dat dat perse samengevoegd moet worden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou het niet leuk zijn om één goed feest te houden dan drie aparte?
Wij waren eerst met dit topic. Toen kwam Oksel met z`n eigen meet. Deze is vanuit FOK! georganiseerd, die van Oksel niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou het niet leuk zijn om één goed feest te houden dan drie aparte?
Betaald Fok ook het bier?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wij waren eerst met dit topic. Toen kwam Oksel met z`n eigen meet. Deze is vanuit FOK! georganiseerd, die van Oksel niet.
Nee, alleen het water.quote:
Ik denk dat hij een paar hoeken terugkrijgtquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht kan Ted langskomen om een paar rondjes te geven.
is er een mooi hoekje gereserveerd voor de FOK!kertjes?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wij waren eerst met dit topic. Toen kwam Oksel met z`n eigen meet. Deze is vanuit FOK! georganiseerd, die van Oksel niet.
Nee, dat verschilt altijd. Ene keer is er herrie binnen en gaan we buiten zitten. Andere keer hebben we een grote kring in het midden van het caféquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is er een mooi hoekje gereserveerd voor de FOK!kertjes?
OMG die kring!quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, dat verschilt altijd. Ene keer is er herrie binnen en gaan we buiten zitten. Andere keer hebben we een grote kring in het midden van het café
Jep... goeie crewmeet was datquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMG die kring!
Dat waren de singles toch?
Ik zit meestal op het terras
De andere is ook op FOK! georganiseerd dus ook een FOK!meet, lijkt me niet zinnig om te gaan touwtrekken of te kijken wie de grootste heeft. Komt eerder erg kinderachtig overquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar de Stairway meet zal vanuit FOK! worden georganiseerd. Die meet van Oksel niet. FOK! is namelijk niet verantwoordelijk voor wat Oksel met die meet doet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef Peter het volgende:
[..]
De andere is ook op FOK! georganiseerd dus ook een FOK!meet, lijkt me niet zinnig om te gaan touwtrekken of te kijken wie de grootste heeft. Komt eerder erg kinderachtig overLaat de meets de meet en zuip je gewoon vaker lam
( Meer meets = meer biermomenten! )
En is wat is het aandeel van Fok! daarin?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar de Stairway meet zal vanuit FOK! worden georganiseerd.
Ik zeg het alleen maarquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef Oksel het volgende:
Jezus Juicyhill, wat ben jij kinderachtig..
quote:
Wat lul je nou gozert, waarom zou deze meet vanuit fok zijn dan?quote:
Ik denk hierom: [ Redactie Frontpage / Developer ]quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat lul je nou gozert, waarom zou deze meet vanuit fok zijn dan?
Ja als mensen gaan janken dat er twee meets zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef Oksel het volgende:
Jezus Juicyhill, wat ben jij kinderachtig.."Mijn meet was eerst!" "Mijn meet is vanuit Fok!, die van Oksel niet!"
![]()
![]()
![]()
En dit. Waar kun je je druk om maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |