Ik hoop met je mee!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:24 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n CG'tjes zijn verzondenHopelijk zijn ze hier snel.
136 op alleen de avondquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:57 schreef Lindytje het volgende:
En 170 berichten op een dag is wel erg
wireless router, you needzquote:Op donderdag 15 juli 2010 06:52 schreef mirannie het volgende:
Goedemorgen allemaal
Heb gewoon 2 complete topics gemist. Mijn internet kabel thuis is stuk (of de ingang waar het kabeltje in moet, in dat geval is het pas echt verrot)... dus heb niks mee kunnen lezen. Nu dus op werk. Zag een hoop foto's in het topic voorbij komenmaar geen zin en geen tijd om alles terug te lezen
Mijn god, ga slapen miens.quote:Op donderdag 15 juli 2010 05:07 schreef Lindytje het volgende:
Is het alweer tijd om 'goedemorgen' te zeggen??
(het wordt alweer licht... en ja, ik ben nog steeds wakker... Maar ik moet zo toch wel even een klein slaapje gaan doen... )
Dat kun je op het werk ook beter niet doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 06:52 schreef mirannie het volgende:
Goedemorgen allemaal
Heb gewoon 2 complete topics gemist. Mijn internet kabel thuis is stuk (of de ingang waar het kabeltje in moet, in dat geval is het pas echt verrot)... dus heb niks mee kunnen lezen. Nu dus op werk. Zag een hoop foto's in het topic voorbij komenmaar geen zin en geen tijd om alles terug te lezen
Kost iets van 50 euro toch?? Ja, dat heb ik echt nodig onderhand!! En toevallig is de enige persoon die ik ken die dat soort dingen kan gister op vakantie gegaan...quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat kun je op het werk ook beter niet doen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, je collega's hebben wel leuk uitzicht iigIk ben trouwens vooral benieuwd naar het hoofd van mirannie nog!
Oh deze moet ik even op reageren:quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:22 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Een betere hek helaas niet. En hier lijkt het net alsof ik plat ben.
Ah Debs!quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh deze moet ik even op reageren:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! I'm gonna steal ur boyfriend
. Of jou. Kan ook!
En AmyGrace heeft echt zulk mooi haar!!
En nu heb ik dus wel teruggelezen, echt geniale foto's zijn er voorbij gekomen!
Neh.. ook al word ik soms HEEL erg moe van 'm, is 'ie toch wel liev. Soms. Soms ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BeforeJaaaaaa ook leuk om jouw fotos te zien!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat knap trouwens, je bent echt veel afgevallen. Ziet er leuk uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |