abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juli 2010 @ 23:14:36 #26
310922 Lekkerekangeroe
Kleine schuimarcheerder
pi_84183976
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:16 schreef matthijst het volgende:
Ze zat gewoon de hele tijd te kijken en zich af te vragen waarom die freak zo naar haar bleef staren de hele dag... Uit beleefdheid lachte ze waarschijnlijk maar een beetje, anders is het ook zo lullig.... totdat ze via die collega van je hoorde dat jij op d'r zat te geilen... toen schrok ze en dacht ze: gedaan met aardig doen en lachen uit beleefdheid. Afkappen...

Dat denk ik.
Nieuwe naam oude viespeuk
  zondag 18 juli 2010 @ 08:53:18 #27
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_84190903
jeeeezus, jullie hebben een paar keer naar elkaar gekeken, zij praat alleen met je als ze je (ICT?) hulp nodig heeft, en sinds een collega zag dat jullie naar elkaar keken doet ze dat niet meer...Al die vragen die je ons stelt moet je haar vragen, wij weten niet of die vent op die foto haar vriend is, wij weten niet of zij afstandelijk doet omdat ze veel heeft meegemaakt, wij weten niet of ze te verlegen is en wacht op jouw toenadering, wij weten niet of ze expres langsliep, dat weet alleen zij! Dus kruip in je toetsenbord en vraag haar of je iets verkeerd hebt gedaan waarom ze zo afstandelijk doet nu. Maak er geen drama van, maak er geen negatief verhaal van waardoor zij zich nog meer terugtrekt of boos word,maar vraag het op een vriendelijke,vrolijke misschien humoristische manier.
pi_84191070
Vergeet eens dat je haar leuk vindt en wilt en ga gewoon eens een praatje daar maken zonder enige doelen. Hoe kan je nou zo erg al in de war zijn van een paar keer oogcontact zonder enig woord zowat gewisseld te hebben.

Of nog beter ga met haar collega S eens een praatje aan en probeer een ander raakvlak dan ICT te vinden. Toon interesse in haar en zo kom je gelijk in contact met je droomvrouw, wat ik uit jouw context concludeer hehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')