Och als ik wil ga ik toch wel hoor. Dan maar een week ruzie ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OMGafhankelijkheid he, ik zei het.
Sterkte meid!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
Fijn. Er is er weer eentje dronken hier.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:42 schreef D. het volgende:
De rek is er een beetje uit hier geloof ik, dus het afscheid is aangebroken
Voor dadelijk/straks welterusten allen
Je gaat het bijna hopen hequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat het bijna hopen he![]()
Heeft ie een kwade dronk?
Je hebt wel een adres waar je heen kan vluchten als het te erg wordt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Maar als die niet dronken is loopt die ook altijd te schelden.![]()
Maar nu schreeuwde die namen en daarna iets wat leek op "Ik wil dood, aarrghhhh"Maar misschien verbeeld ik me dingen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt wel een adres waar je heen kan vluchten als het te erg wordt?
WTF dat meen je? Een keertje je internetvriendjes ontmoeten komt je op een WEEK ruzie te staan? Meine Gütequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och als ik wil ga ik toch wel hoor. Dan maar een week ruzie ofzo
Mooi!!quote:
Boh het zal geen volle week zijn hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF dat meen je? Een keertje je internetvriendjes ontmoeten komt je op een WEEK ruzie te staan? Meine Güte
Neem m gewoon meequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh het zal geen volle week zijn hoor![]()
Maar vrolijk wordt ie er niet van
De eerste week was hij terughoudend maar langzaamaan kreeg hij er wel zin inquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
Mocht de ONZ-meet wel, of kreeg je daar ook gezeur over?
Als hij thuis is kan hij mee ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem m gewoon mee
Wij zijn ook gewoon mensen zoals jij en ik hoor
Tering, ik moest daar echt één keer gezeur over hebben. Ze kon me gelijk vertrekken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
Mocht de ONZ-meet wel, of kreeg je daar ook gezeur over?
Juist dan heb je de tijd aan jezelf en kun je doen en laten wat je wilt. Een gezelig samenzijn wordt het. Geen dagenlange grenzeloze neuk-orgie of whatever.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij thuis is kan hij mee ja.
Kans is groot dat ie dan op een booreiland zit en dan moet ik even iets meer moeite doen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering, ik moest daar echt één keer gezeur over hebben. Ze kon me gelijk vertrekken.
[ afbeelding ]
Maar okee, ik weet ook niet wat het is om een relatie te hebbenEn soms lees ik van die verhalen, dat ik denk "mwoa, dit leven is zo gek nog niet"
Zo heb ik ook ooit in 10 minuten besloten een huis te kopen
en er nog nooit één moment spijt van gehad, al moet het nog gebouwd worden. Dat was me met een vrouw erbij zeker nooit gelukt
Mijn idee!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Juist dan heb je de tijd aan jezelf en kun je doen en laten wat je wilt. Een gezelig samenzijn wordt het. Geen dagenlange grenzeloze neuk-orgie of whatever.
Misschien dat het tot Dr. Snuggles zijn briljante hersenpan kan doordringen dat het weleens de moeite zou lonen om de wereld BUITEN een booreiland om te gaan verkennenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn idee!!
Hij denkt daar soms iets anders over
Soms lijkt het alsof hij het liefst heeft dat mijn wereld even stilstaat als hij op een eiland zitquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien dat het tot Dr. Snuggles zijn briljante hersenpan kan doordringen dat het weleens de moeite zou lonen om de wereld BUITEN een booreiland om te gaan verkennen![]()
Al is dat idee best even wennen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |