lol ik zat er 3 weken toen ik er op vakantie was. was me al lang zatquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na een jaar daar wonen vond ik het ook wel genoeg. Ik miste zelfs de stomste Nederlandse dingen. Ik begon Ali B muziek te downloaden, ik verlangde er zelfs naar om die kop van Balkenende weer op tv te zien.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Kallypoes
Oh shit het is alweer over 11'en!Ik moet naar m'n bed.
Trusten!
Ik zou er ook schijtziek van worden na een jaar, dat wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Na een jaar daar wonen vond ik het ook wel genoeg. Ik miste zelfs de stomste Nederlandse dingen. Ik begon Ali B muziek te downloaden, ik verlangde er zelfs naar om die kop van Balkenende weer op tv te zien.
Oh ja, de Everglades zijn vast wel de baas van het Amazonewoud. Of toch niet?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Cee gaat weg als Kally hier is. Hmm. Zijn Kally en Cee dezelfde persoon? Dat zou een nieuwe ontwikkeling zijn, ik ben benieuwd.
kally en tombola waren al 1 toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Cee gaat weg als Kally hier is. Hmm. Zijn Kally en Cee dezelfde persoon? Dat zou een nieuwe ontwikkeling zijn, ik ben benieuwd.
Owquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
.... Ik begon Ali B muziek te downloaden,
Dat zou erg makkelijk in de gaten lopen. Als dat zo zou zijn dan zou Cee in IE en Kally in FF naast elkaar blijven posten, dan valt het veel minder opquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Er zal altijd baas boven baas zijn. En Amerika is best een bazenland.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, de Everglades zijn vast wel de baas van het Amazonewoud. Of toch niet?
De Rockies zijn vast wel de baas van de Himalaya, of toch niet?
Wat ik al eerder zei: Het zal best enorm gaaf en zo zijn hoor, maar kunnen we niet meer relativeren?
Jij hebt echt een notitieblokje om alle ontwikkelingen in bij te houden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
Appels met peren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, de Everglades zijn vast wel de baas van het Amazonewoud. Of toch niet?
De Rockies zijn vast wel de baas van de Himalaya, of toch niet?
Wat ik al eerder zei: Het zal best enorm gaaf en zo zijn hoor, maar kunnen we niet meer relativeren?
Ja, zo doe ik dat ook altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou erg makkelijk in de gaten lopen. Als dat zo zou zijn dan zou Cee in IE en Kally in FF naast elkaar blijven posten, dan valt het veel minder op
Hmm, ze doet nu wel erg blij maar dit moet een afleidingsmanoeuvre zijn. Ze wil me op het verkeerde been zetten. Maar goed dat ik vanochtend met het goede been uit bed ben gestapt!quote:
Die ontwikkeling heb ik gemist, die moet ik in de gaten houden.quote:
Eh ja?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt een notitieblokje om alle ontwikkelingen in bij te houden?
En wat heb je met het andere been gedaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
Maar goed dat ik vanochtend met het goede been uit bed ben gestapt!
Ach dat klonen is soms leuk voor één avondje, ik heb het in het verleden ook weleens gedaan. Maar het is gewoon teveel moeite als je geen beroeps-schizofreen bentquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm, ze doet nu wel erg blij maar dit moet een afleidingsmanoeuvre zijn. Ze wil me op het verkeerde been zetten. Maar goed dat ik vanochtend met het goede been uit bed ben gestapt!
[..]
Die ontwikkeling heb ik gemist, die moet ik in de gaten houden.
Voor jou een vraag voor mij ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
En wat heb je met het andere been gedaan?
Ik heb ook een kloon.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach dat klonen is soms leuk voor één avondje, ik heb het in het verleden ook weleens gedaan. Maar het is gewoon teveel moeite als je geen beroeps-schizofreen bent
Huhquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:Alleen als ik serieus ben, moet je me serieus nemen.
Moeilijk te zien met m'n ooglapje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
dat houten been schroef je toch gewoon dagelijks los?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |