Hiquote:
Wat vind je van die Aziaat bij Dexter?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef borisz het volgende:
Nog maar een Dextertje voordat DeMart begint.
Maar ik ben helemaal niet keihard of zelfkritiekloos; ik ben me wel bewust van mijn zwakke punten. Dat ik vreselijk dominant kan zijn of overdreven doortastend, waardoor ik andere mensen niet de kans geef. Ofzo. Maar goed - dat zijn dus de dingen waarvan ik dan naga of het dat kan zijn geweest en zo ja, dan wil ik daar ook best wat terughoudender in zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tenzij het iemand is die dichtbij je staat of waar jij om geeft, dan wordt het pas lastig
F-voorkeur mensen trekken zich veel eerder van mensen aan, zelfs als je veel zelfvertrouwen hebt.
Je weet toch dat wij die altijd Steer noemden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wat vind je van die Aziaat bij Dexter?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
B. en ik zijn een beetje zwanger van deze reis.
Maar eens kijken of het begin september te doen is.
Da's grappig dat je dit voor de tweede keer zegt, want het was niet eens in me opgekomen dat je zelfkritiekloos was.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal niet keihard of zelfkritiekloos;
Klinkt heel lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
En verder compenseer ik mijn kutkarakter natuurlijk ook door mijn uitstekende kookskillzzz
Ik ga een recept van Martha S maken, maar dan een improved versie: een bodem van luchtige cake, erop appeltjes, rozijnen en walnoot, dan een laag zalige licht gezouten caramelsaus en on top een kruimellaag
B&G, die reis klinkt echt fabLeuke overnachtingsplekken!
Mr. CF accepteert je grillige karakter omdat je hem vet mestvoorziet van aangename mondprikkelingen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
En verder compenseer ik mijn kutkarakter natuurlijk ook door mijn uitstekende kookskillzzz
Nou ja, ik bedoel vooral dat je met een enigszins zelfkritische houding kunt bekijken in hoeverre een conflict (zoals FFT beschrijft) aan jou ligt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's grappig dat je dit voor de tweede keer zegt, want het was niet eens in me opgekomen dat je zelfkritiekloos was.Waaruit dacht jij dat ik dat wel dacht over jou?
Lekker hoor DEquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:04 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk gegetenvooraf samen antipasto: parmaham, lemon and korianderhummus met brood, chorizo, wat rucola met zongedroogde tomaatjes, mozzarella en balsamico, olijfjes.... toen had de mr een kipburger met pancetta en pesto, ik een risotto met parmezaanse kaas, gerookte kip, rucola en citroen en toe had de mr een pavlova met zomervruchten en witte chocolade saus en ik een aardbeien/elderflower/prosecco jelly met aardbeitjes
en 2 glaasjes prosecco ..
prima afsluiting (morgen vooral reizen dus geen tijd voor lekker tafelen)
Dat klinkt ranzigquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mr. CF accepteert je grillige karakter omdat je hem vet mestvoorziet van aangename mondprikkelingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |