Niks meer aan doen.quote:
Wat een vreemde opdracht. Ik snap er nog niet echt veel van.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:36 schreef Disana het volgende:
Josie moet dus al rennend hotdogs gaan maken.
Die studio-camera's worden gebruikt naast de afstand bestuurde camera's, de hotheads. Het nadeel van hotheads is namelijk dat ze niet van plaats kunnen veranderen, als er iemand met z'n harses voor gaat staan kun je hem al niet meer gebruiken. Studiocamera's zijn dus flexibeler omdat er iemand achter staat die hem kan verrijden etc, ook kun je er veel mooiere bewegingen mee maken en ze staan wat lager waardoor je de mensen veel beter in het gezicht kunt zien.. Bij DGK hadden de studio-camera's. afgezien van in de tuin, heel weinig bewegingsvrijheid ivm BB.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. DGK was wat dat betreft dus uniek met 120 + camera's en SV met 40, als ik me niet vergis.
Op een lopende band, we zullen het wel zien - of niet. Ik vind die wachttijd weer zo irritant.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een vreemde opdracht. Ik snap er nog niet echt veel van.
Oh, die zijn hartstikke leuk en inderdaad vaak veel minder fel dan een glad- of langharige. Mijn moeder wilde ook altijd graag een ruwharige teckel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een ruwharige en hij is zo ontzettend lief. Het is een rashond maar zó niet een teckel, die over het algemeen nogal fel zijn.
Bedankt voor de uitleg. I get the picture.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Die studio-camera's worden gebruikt naast de afstand bestuurde camera's, de hotheads. Het nadeel van hotheads is namelijk dat ze niet van plaats kunnen veranderen, als er iemand met z'n harses voor gaat staan kun je hem al niet meer gebruiken. Studiocamera's zijn dus flexibeler omdat er iemand achter staat die hem kan verrijden etc, ook kun je er veel mooiere bewegingen mee maken en ze staan wat lager waardoor je de mensen veel beter in het gezicht kunt zien.. Bij DGK hadden de studio-camera's. afgezien van in de tuin, heel weinig bewegingsvrijheid ivm BB.
Waarom heeft ze die nooit genomen dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, die zijn hartstikke leuk en inderdaad vaak veel minder fel dan een glad- of langharige. Mijn moeder wilde ook altijd graag een ruwharige teckel.
Goffer de goffer, ik word daar ook niet goed van. Reken maar op een uur of 4 voordat ze beginnen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
Op een lopende band, we zullen het wel zien - of niet. Ik vind die wachttijd weer zo irritant.
Omdat we, dankzij onze buren die de hond daarvoor vergiftigd hadden, toch wel een nog wat éénkenniger hond wilden en dat werd een Schnautzer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:47 schreef beequeen het volgende:
Waarom heeft ze die nooit genomen dan?
Koop ook zo'n electrisch tennisdingetje, ik raak daar alles op ooghoogte meequote:Op donderdag 15 juli 2010 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer, ik word daar ook niet goed van. Reken maar op een uur of 4 voordat ze beginnen.
Rekken en erbij blijven.
Oh wacht, actie.
Er zit zo'n slome vlieg hier, maar niet sloom genoeg om het dood te slaan. Ken je dat?
Vergiftigd? Wat een rare mensen zeg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat we, dankzij onze buren die de hond daarvoor vergiftigd hadden, toch wel een nog wat éénkenniger hond wilden en dat werd een Schnautzer.
Ik heb hem/haar doodgeslagen met een Wehkampgids.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:53 schreef Disana het volgende:
Koop ook zo'n electrisch tennisdingetje, ik raak daar alles op ooghoogte mee
Ik snap er ook niks van. Ze valt van de loopband en je ziet haar iets doen met ketchup ofzo.quote:
Oh, ik keek niet en meende naderhand dat ik haar met twee rode pistooltjes in haar handen zagquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Ze valt van de loopband en je ziet haar iets doen met ketchup ofzo.
Met Keeva was dat toch ook zo? Dingen doen die niet mochten maar toch winnen.
Wat een BS.
Steve denkt dat hij überhaupt niet gekozen wordt. En nee, boeiend is het niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
Hoorde ik goed dat ze Steve vrij wil hebben? Nou ja we zien wel, het is niet zo dat het bijzonder boeiend is ofzo
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergiftigd? Wat een rare mensen zeg.![]()
Ik dacht tegelijk. Er staat me iets bij dat Rachel en Ife samen een opdracht doen. Wat een hel moet dat zijn voor Andrew, als wetenschapper opgesloten zitten met iemand met poep in z'n hoofd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:18 schreef Disana het volgende:
Steve lijkt me oprecht opgelucht dat hij eruit is. Hij vindt dat er veel metrosexual stuff in de lair lag.
Dus nu zitten alleen Andrew en Dave er nog. Ik ben benieuwd of die apart of tegelijk los gaan komen; ik heb het aantal opdrachten niet bijgehouden.
Scherp, lijkt me inderdaad geen pretjequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht tegelijk. Er staat me iets bij dat Rachel en Ife samen een opdracht doen. Wat een hel moet dat zijn voor Andrew, als wetenschapper opgesloten zitten met iemand met poep in z'n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |