Vergiftigd? Wat een rare mensen zeg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat we, dankzij onze buren die de hond daarvoor vergiftigd hadden, toch wel een nog wat éénkenniger hond wilden en dat werd een Schnautzer.
Ik heb hem/haar doodgeslagen met een Wehkampgids.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:53 schreef Disana het volgende:
Koop ook zo'n electrisch tennisdingetje, ik raak daar alles op ooghoogte mee
Ik snap er ook niks van. Ze valt van de loopband en je ziet haar iets doen met ketchup ofzo.quote:
Oh, ik keek niet en meende naderhand dat ik haar met twee rode pistooltjes in haar handen zagquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Ze valt van de loopband en je ziet haar iets doen met ketchup ofzo.
Met Keeva was dat toch ook zo? Dingen doen die niet mochten maar toch winnen.
Wat een BS.
Steve denkt dat hij überhaupt niet gekozen wordt. En nee, boeiend is het niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
Hoorde ik goed dat ze Steve vrij wil hebben? Nou ja we zien wel, het is niet zo dat het bijzonder boeiend is ofzo
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergiftigd? Wat een rare mensen zeg.![]()
Ik dacht tegelijk. Er staat me iets bij dat Rachel en Ife samen een opdracht doen. Wat een hel moet dat zijn voor Andrew, als wetenschapper opgesloten zitten met iemand met poep in z'n hoofd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:18 schreef Disana het volgende:
Steve lijkt me oprecht opgelucht dat hij eruit is. Hij vindt dat er veel metrosexual stuff in de lair lag.
Dus nu zitten alleen Andrew en Dave er nog. Ik ben benieuwd of die apart of tegelijk los gaan komen; ik heb het aantal opdrachten niet bijgehouden.
Scherp, lijkt me inderdaad geen pretjequote:Op donderdag 15 juli 2010 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht tegelijk. Er staat me iets bij dat Rachel en Ife samen een opdracht doen. Wat een hel moet dat zijn voor Andrew, als wetenschapper opgesloten zitten met iemand met poep in z'n hoofd.
Tja, daar valt ook niet aan te beginnen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Pikte nog even een stukje mee van Andrew en Dave. Dave beweert dat scientists uitgerekend hebben dat de zon 20.000 jaar geleden nog zo groot was dat de aarde daardoor veel te dicht bij de zon stond om leven te kunnen herbergen. Andrew:"Well, that's not true."
We hebben in jouw afwezigheid unaniem besloten dat we van dat programma alleen nog maar caps van blote mannen willen zienquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
De laatste rondes Witpak doet een soort high-5 met de overblijvers...
[ link | afbeelding ]
Mooi zo, en ik heb zojuist unamiem in mijn eentje besloten dat ik neerCap wat ik wil!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben in jouw afwezigheid unaniem besloten dat we van dat programma alleen nog maar caps van blote mannen willen zien![]()
Je hebt toch wel een mapje 'Blote Mannen' dat je met ons wilt delen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi zo, en ik heb zojuist unamiem in mijn eentje besloten dat ik neerCap wat ik wil!
Ik heb nog een blote Roze Franse Banaan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een mapje 'Blote Mannen' dat je met ons wilt delen?
Yeah.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb nog een blote Roze Franse Banaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |