Ook een ondenkbare combinatie maar ik begrijp Ben wel, alles zit er op en aan op een prettige manierquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
Uhhhhmmmmm.....
[ afbeelding ]
Deze vond ik. Schokkend.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook een ondenkbare combinatie maar ik begrijp Ben wel, alles zit er op en aan op een prettige manier
Neuh, dat ligt niet aan jou. Het is saai. Het enige goede dat ik weet te bedenken is dat ik Dave nog niet gezien heb vandaag.quote:
Oh mooi. En zelfs nu weten ze er nog een soundcut in te bouwen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, dat ligt niet aan jou. Het is saai. Het enige goede dat ik weet te bedenken is dat ik Dave nog niet gezien heb vandaag.
Ik heb het idee dat dat heel veel organisatie vergt om de camera's daar naartoe te krijgen, daarbij heb je daar volgens mij minimaal twee bediende camera's nodig en het is de vraag of die al zo vroeg op de dag beginnen of allemaal beschikbaar zijn tijdens lunchtijd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mooi. En zelfs nu weten ze er nog een soundcut in te bouwen.
Het is net of ze geen cameramensen voor de lair hebben waar Steve en Dave zitten. Of ze zijn in slaap gevallen.
Ik dacht dat dat gewoon de ruimte is waar ook vaak opdrachten worden uitgevoerd. Hadden we hier in Nederland ook.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat heel veel organisatie vergt om de camera's daar naartoe te krijgen, daarbij heb je daar volgens mij minimaal twee bediende camera's nodig en het is de vraag of die al zo vroeg op de dag beginnen of allemaal beschikbaar zijn tijdens lunchtijd.
Ja, maar er zijn maar een beperkt aantal camera's die bediend worden door een mannetje of vrouwtje. 5 of 6 denk ik. Om die camera's van de één naar de andere plek te brengen kan soms heel veel tijd vergen. Er staat nu een studiocamera door de spiegel in de woonkamer te draaien, het zou zo maar kunnen dat om die camera naar Steve en cs te laten changeren meer dan 5 minuten benodigd is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gewoon de ruimte is waar ook vaak opdrachten worden uitgevoerd. Hadden we hier in Nederland ook.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat er verschillende camera's op verschillende posities stonden. In het nest zijn ze nu bijvoorbeeld wel als de sodemieter.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn maar een beperkt aantal camera's die bediend worden door een mannetje of vrouwtje. 5 of 6 denk ik. Om die camera's van de één naar de andere plek te brengen kan soms heel veel tijd vergen. Er staat nu een studiocamera door de spiegel in de woonkamer te draaien, het zou zo maar kunnen dat om die camera naar Steve en cs te laten changeren meer dan 5 minuten benodigd is.
Het kan zijn dat het nest sneller te bereiken valt en dat er voor the dungeon camera's omgestoken moeten worden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling dat er verschillende camera's op verschillende posities stonden. In het nest zijn ze nu bijvoorbeeld wel als de sodemieter.
Daar ging ik ook van uit. Dat was zo bij BB, DGK, The Bunker en SV. Bij DGK had je wel af en toe een losse camera in de tuin.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:18 schreef Disana het volgende:
Ik verkeerde in de veronderstelling dat er verschillende camera's op verschillende posities stonden. In het nest zijn ze nu bijvoorbeeld wel als de sodemieter.
Ik heb een stuk gemist, is er al bekend wat er komt of zitten ze nog te wachten?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar ging ik ook van uit. Dat was zo bij BB, DGK, The Bunker en SV. Bij DGK had je wel af en toe een losse camera in de tuin.
Dat schakelen naar de verschillende cams doen ze toch in de regiekamer?
Strekte met je kriebel.![]()
Allemaal op de bank.
Geen idee, ik val net binnen. Sorry.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:28 schreef Disana het volgende:
Ik heb een stuk gemist, is er al bekend wat er komt of zitten ze nog te wachten?
Jij ook alquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik val net binnen. Sorry.
Er worden een aantal studio-camera's gebruikt om door de spiegels shots te draaien. Bij de eerste BB waren dat er bijvoorbeeld maar 3 die door het hele camera-kruis heen en weer gereden werden, waarbij allerlei gordijntjes open of dicht gedaan moeten worden, of omgebouwd werden om in één van de camerahokken in de tuin shotjes te gaan maken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar ging ik ook van uit. Dat was zo bij BB, DGK, The Bunker en SV. Bij DGK had je wel af en toe een losse camera in de tuin.
Dat schakelen naar de verschillende cams doen ze toch in de regiekamer via tig schermen?
Jammie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:29 schreef Disana het volgende:
Jij ook alIk heb even een kop kerry Cup A Soup gescoord.
Wat voor teckel heb jij eigenlijk?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammie.![]()
Ik heb de hond uitgelaten en even bij pa een kopje thee gedronken.
Er komt een task aan.
Ah, dat wist ik niet. DGK was wat dat betreft dus uniek met 120 + camera's en SV met 40, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Er worden een aantal studio-camera's gebruikt om door de spiegels shots te draaien. Bij de eerste BB waren dat er bijvoorbeeld maar 3 die door het hele camera-kruis heen en weer gereden werden, waarbij allerlei gordijntjes open of dicht gedaan moeten worden, of omgebouwd werden om in één van de camerahokken in de tuin shotjes te gaan maken.
Een ruwharige en hij is zo ontzettend lief. Het is een rashond maar zó niet een teckel, die over het algemeen nogal fel zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |