quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef beequeen het volgende:
Gelukt.![]()
Wat een raar gezicht zo, zonder wenkbrauwen.
[ afbeelding ]
Ja hè, Scrute?![]()
Heb jij zitten photoshoppenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef beequeen het volgende:
Gelukt.![]()
Wat een raar gezicht zo, zonder wenkbrauwen.
[ afbeelding ]
Echt niet. Serieus, het is geen gezicht.quote:
Mooie cap.quote:
Nou inderdaad, ze zuigt levensvreugde uit mensenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie cap.
Ik hoorde Josie eerder tegen haar zeggen dat ze op een vampier lijkt. Ze zit er niet ver naast.
Echt, wat een ontzettend naar mens. Nog erger dan Shabby.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Disana het volgende:
Nou inderdaad, ze zuigt levensvreugde uit mensen![]()
Ben heeft hamburgers ofzo op zijn ogen en noemt Josie lui.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelfs niesen doet Keeva met een valse ondertoon in haar stem.
Ik denk dat de invloed van Keeva op Shabby ook vrij groot is geweest. Het was me al eens opgevallen in een nachtelijk gesprek waar Keeva bepaalde wie de afschuwelijke mensen waren die het op haar en Shabby voorzien hadden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, wat een ontzettend naar mens. Nog erger dan Shabby.
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar in het begin had ik echt het gevoel dat het andersom was. Keeva de meeloper en Shabby de aanstichter.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat de invloed van Keeva op Shabby ook vrij groot is geweest. Het was me al eens opgevallen in een nachtelijk gesprek waar Keeva bepaalde wie de afschuwelijke mensen waren die het op haar en Shabby voorzien hadden.
Keeva plant ideeën in de hoofden van anderen. Die spreken of voeren ze dan uit. Altijd negatieve ideeën.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar in het begin had ik echt het gevoel dat het andersom was. Keeva de meeloper en Shabby de aanstichter.
Dat had ik dus ook. Shabby had een kort lontje, dat dan weer wel. Keeva is pure evil.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:15 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar in het begin had ik echt het gevoel dat het andersom was. Keeva de meeloper en Shabby de aanstichter.
Da's van die animatiefilm met een stenen man erin die zich los kan maken van de rotsen. Verdikkie, ik kom er niet op.quote:
Toe nou bee, je wéét dat Ben een teer popje is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:17 schreef beequeen het volgende:
Ben alweer naar de DR. Zo kom je de dag wel door.
Ja doei, het is gewoon een verwend kutkind.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
Toe nou bee, je wéét dat Ben een teer popje is.
Ik zit nu ook geregeld langere tijd zonder geluid. En als ik het wel heb moet ik zo niesen dat ik er niets van versta. Da's pas empathie. Ik wil ook koeienvlaatjes op mijn ogen.
Het gaat heel sluipenderwijs. Ze weet mensen zo ver te krijgen in te stemmen met bepaalde uitspraken en zo lijkt er een afhankelijke band te ontstaan waarin Keeva diegene in contacten met de "vijand" in de gaten blijft houden of ze haar niet afvallen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Keeva plant ideeën in de hoofden van anderen. Die spreken of voeren ze dan uit. Altijd negatieve ideeën.
Is ook zo, maar wel een schattig kutkind.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:27 schreef beequeen het volgende:
Ja doei, het is gewoon een verwend kutkind.![]()
Ben je verkouden?
Ook een ondenkbare combinatie maar ik begrijp Ben wel, alles zit er op en aan op een prettige manierquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
Uhhhhmmmmm.....
[ afbeelding ]
Deze vond ik. Schokkend.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook een ondenkbare combinatie maar ik begrijp Ben wel, alles zit er op en aan op een prettige manier
Neuh, dat ligt niet aan jou. Het is saai. Het enige goede dat ik weet te bedenken is dat ik Dave nog niet gezien heb vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |