Is dat zo? Wat een ellende voor die twee, het is natuurlijk ook heel vervelend dat er geen privacy is zodat je alle misverstanden eens even rustig recht kunt zetten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt nogal een awkward nachtje voor JJ en Josie geweest te zijn. Overigens zag ik gister in de uitzending dat Ben JJ gewaarschuwd heeft dat hij teveel achter Josie aanloopt en dat hij haar wat vaker moet negeren. Keeva geeft de andere meiden nu de schuld dat ze Josie te veel gepushed hebben.
Ik heb dan ook het idee dat Keeva er alles aan doet om ze die privacy zo weinig mogelijk te geven. Ze zou nu toch ook even op kunnen rotten en JJ en Josie met elkaar laten? Overigens vind ik het een onmogelijk stel, JJ en Josie.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat een ellende voor die twee, het is natuurlijk ook heel vervelend dat er geen privacy is zodat je alle misverstanden eens even rustig recht kunt zetten.
Mogguhquote:Goedemorgen
Ja natuurlijk is het een slechte match, maar ze hebben die gevoelens momenteel nu eenmaal en dan is het echt jammer dat ze er niets meer kunnen/durven doen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb dan ook het idee dat Keeva er alles aan doet om ze die privacy zo weinig mogelijk te geven. Ze zou nu toch ook even op kunnen rotten en JJ en Josie met elkaar laten? Overigens vind ik het een onmogelijk stel, JJ en Josie.
[..]
Mogguh
Dat heb ik dan gemist, maar ze gaf Josie wel de opdracht zich normaal te gedragen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, kijk. Keeva zegt tegen Josie dat ze denkt dat Josie JJ helemaal niet leuk vindt, eigenlijk.
Je had haar in de uitzending moeten zien met Andrew. Knuffelend aan tafel, flirtend, hem diep in de ogen kijken en zeggen dat ze hem héél, héél, héél leuk vindt, later weer hysterisch lachend om z'n grapjes terwijl ze niet van hem af kon blijven. Ik werd er onpasselijk van.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:50 schreef Disana het volgende:
Yep, ik zie nu al dat Keeva ertussenzit als een bazige chaperone. Wat een nare persoonlijkheid heeft dat mens toch.
En opvallend is dat Josie en JJ weer met elkaar praten als Keeva er niet bij is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:05 schreef Disana het volgende:
Huh, ik was even weg maar zitten Josie en JJ nu toch bij elkaar? Beter opletten Keeva.
Vooral Josie is gewoon meteen haar vrolijke zelf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En opvallend is dat Josie en JJ weer met elkaar praten als Keeva er niet bij is.
Allebei, volgens mij. Ben beklaagt zich nu dat het huis veel viezer is geworden sinds de dames de boel overgenomen hebben. Hij moet wel even met BB praten zometeen, ze moeten namelijk niet denken dat hij lui is, hij is gewoon heel erg ziek vandaag. Ja, echtquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:20 schreef Disana het volgende:
Zei Josie daarnet nou dat ze zich een loser voelt? Of voelt ze zich alleen een loser vanwege haar outfit.
Nou, hij klinkt wel verkouden hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Allebei, volgens mij. Ben beklaagt zich nu dat het huis veel viezer is geworden sinds de dames de boel overgenomen hebben. Hij moet wel even met BB praten zometeen, ze moeten namelijk niet denken dat hij lui is, hij is gewoon heel erg ziek vandaag. Ja, echt
Hij vertelde onlangs dat hij maar één keer per week de afwas doet. Een vriend van hem, regisseur bij de BBC, komt één keer per week langs en houdt zo van kletsen dat Ben dan ondertussen de afwas doetquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, hij klinkt wel verkouden hoor![]()
Meneer heeft toch zelf schoonmaakpersoneel in dienst?
Oh jee, nu is ie naar de dagboekkamer.
Kijk dat vind ik nou weer endearing.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vertelde onlangs dat hij maar één keer per week de afwas doet. Een vriend van hem, regisseur bij de BBC, komt één keer per week langs en houdt zo van kletsen dat Ben dan ondertussen de afwas doet
Raar, ik zit ook bij Naptor en heb geluid.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef beequeen het volgende:
Hoi, ik heb geen geluid hier.
http://nl.justin.tv/naptor_channel
Welke stream kijken jullie?
Wat raar. Mijn geluid is er gewoon mee gestopt. Ik start even opnieuw op.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:45 schreef Disana het volgende:
Raar, ik zit ook bij Naptor en heb geluid.
Dat is precies wat Keeva haar verteld heeft vanochtend.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
Oh jee, Josie zegt nu 'I know I never really fancied John' tegen Mario. Haar stem is wat raar, alsof ze hees is of heeft gehuild.
Bij de meeste kijkers is het beeld nu bevroren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat raar. Mijn geluid is er gewoon mee gestopt. Ik start even opnieuw op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |