Daar wil je toch niet dood in gezien worden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar wel een zeitgemäß modelletje, volgens mij.
Die mouwloze T-shirtjes zijn ook wel funest hoor, dat kan ik ook niet "hebben".quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet dood in gezien worden?
Het is een neurose.quote:Niet te geloven dat Corin weer aan d'r gezicht zit te plukken.
Verkapte frustratiequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die mouwloze T-shirtjes zijn ook wel funest hoor, dat kan ik ook niet "hebben".
[..]
Het is een neurose.
Decadentie. Heerlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is toch wel een gotspe dat Ben liggend op bed om zich heen kijkt en opmerkt dat het met de dag viezer wordt in huis. Sorry Disana.
Dat model kun je inderdaad alleen maar hebben als je af en toe staal duwt. Nee, dat doe ik niet.quote:
Keeva zit weer te stoken, zij maakt mensen graag ongelukkig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
Ik versta er ook bijna niets van. Josie voelt iets voor JJ?
Nee, ik merk het steeds vaker. Als je op mijn leeftijd geen buikje hebt gaan mensen er vanzelf van uit dat je heel veel aan sport doet.quote:Wie zal het zeggen Scrute, misschien heb je niet het lijf maar wel de uitstraling van een bouncer?
Oh dus je wist wel waarom ze je aanspraken: je hebt een ouwe kop maar géén buikjequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Keeva zit weer te stoken, zij maakt mensen graag ongelukkig.
[..]
Nee, ik merk het steeds vaker. Als je op mijn leeftijd geen buikje hebt gaan mensen er vanzelf van uit dat je heel veel aan sport doet.
Ja, dat is de treurigstemmende waarheidquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dus je wist wel waarom ze je aanspraken: je hebt een ouwe kop maar géén buikje
Wat? Is het allemaal weer bij De Punt gevallen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef Disana het volgende:
De mensen die mij blij gemaakt hebben met noodweer ga ik trouwens aanmelden voor een ban wegens verregaand sadisme - zodra ik me weer herinner wie het zijn.
En ook al hebben ze oude hoofden![]()
Nee, er was nog maar een smal reepje rood over op de buienradar, de rest hebben jullie allemaal opgebruikt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat? Is het allemaal weer bij De Punt gevallen?
Ik zal nooit meer een voorspelling doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, er was nog maar een smal reepje rood over op de buienradar, de rest hebben jullie allemaal opgebruikt.
Ik hoorde eerder vanavond dat hij gelooft in levitatie. Hij zou iemand gezien hebben die zweefde. Kijk nou zegt ie het weer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dave doet weer religieus veldwerk. Aan één stuk door, in 5 minuten geen pauze langer dan een seconde.
Dat zou dan wel intens vals zijn. Maar ik zie Keeva ervoor aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
En Keeva forceert het onmiddelijk door te zeggen dat Rachel een single is die erg op zoek is naar liefde. Ik geloof dat ze Josie zover probeert te krijgen Rachel te zeggen dat ze off moet backen.
Maar ze bood ook aan met hem te praten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eerder de vergelijking gemaakt met Patsy Stone uit Absolutely Fabulous maar Keeva doet precies dat wat Patsy bij Eddie deed. Ze is echt een monster.
Josie is niet zeker of JJ dezelfde gevoelens koestert voor haar en Keeva zegt dat ze het risico moet nemen voordat Rachel het doet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou dan wel intens vals zijn. Maar ik zie Keeva ervoor aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |