Phew ja, nu zie ik pas dat die 'versieringen' of 'opvullingen' links naar plattegronden zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan?
http://www.umcg.nl/Umcg/8680/11788/Pages/routeinUMCG.aspx
Op afbeeldingen klikken voor plattegrond.
He loves everyone to bits. My ass, hij slijmt nu ook weer bij Josie over her lovely eyes. Scrut heeft hem volgens mij ook door.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:52 schreef Disana het volgende:
'Nog niet'? Maak daar maar 'gewoon niet omdat ik er niets kwaads in zie' van
De stoom komt uit mijn oren, ik kan geen stratenplan van het UMCG vinden
Ik keek er eerst ook overheenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Phew ja, nu zie ik pas dat die 'versieringen' of 'opvullingen' links naar plattegronden zijn.
F*ckers.
Ik snap die vrouwen niet. Ik zou hem een trap onder zijn kont geven.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben is er ook gewoon maar bij gaan zitten terwijl Josie de vaat doet.
Jullie mogen hem best door hebben, ik wil hem helemaal niet door hebbenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
He loves everyone to bits. My ass, hij slijmt nu ook weer bij Josie over her lovely eyes. Scrut heeft hem volgens mij ook door.
Adem in, adem uit. Wat wil daar dan mee?
Nathan zei het goed. A horrible, selfish man but you can only laugh about him. Zoiets. Voor iemand als Ife is Ben wel een ramp, hij verdomt het gewoon om z'n handen uit de mouwen te steken maar laat zich daar wel heel ontactisch over uit. Als je degene bent die altijd de boel achter Ben op mag ruimen is Ben opeens een stuk minder grappig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
He loves everyone to bits. My ass, hij slijmt nu ook weer bij Josie over her lovely eyes. Scrut heeft hem volgens mij ook door.
Struisvogelpolitiek dus. Het is een achterbakse, nog niet uit de kast, roddelnicht.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:01 schreef Disana het volgende:
Jullie mogen hem best door hebben, ik wil hem helemaal niet door hebben![]()
Grrrr, ik moet daar morgenochtend vroeg zijn en had dus geen idee waar precies. Vroeger deden ze gewoon een plattegrond bij een oproep.
Zie je wel. Het is gewoon een opportunist.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Nathan zei het goed. A horrible, selfish man but you can only laugh about him. Zoiets. Voor iemand als Ife is Ben wel een ramp, hij verdomt het gewoon om z'n handen uit de mouwen te steken maar laat zich daar wel heel ontactisch over uit. Als je degene bent die altijd de boel achter Ben op mag ruimen is Ben opeens een stuk minder grappig.
Laat Dave het maar niet horen.quote:
Ach welnee, alles wat ie doet is onschuldig en vooral ongevaarlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Struisvogelpolitiek dus. Het is een achterbakse, nog niet uit de kast, roddelnicht.
Toch niks ernstigs?
Ja natúúrlijk is het een uitvreter van het zuiverste water. En ik denk dat hij zich tot middelbare leeftijd nog wel kan permitteren zo te blijven. Ik zal ook echt de laatste zijn die iets voor hem doet, maar massa's mensen doen dat wel en dat vind ik grappig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nathan zei het goed. A horrible, selfish man but you can only laugh about him. Zoiets. Voor iemand als Ife is Ben wel een ramp, hij verdomt het gewoon om z'n handen uit de mouwen te steken maar laat zich daar wel heel ontactisch over uit. Als je degene bent die altijd de boel achter Ben op mag ruimen is Ben opeens een stuk minder grappig.
Zo moet je er naar kijken idd maar ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die daar slecht tegen kunnen. Ben is wel van de "you missed a spot"quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natúúrlijk is het een uitvreter van het zuiverste water. En ik denk dat hij zich tot middelbare leeftijd nog wel kan permitteren te blijven. Ik zal ook echt de laatste zijn die iets voor hem doet, maar massa's mensen doen dat wel en dat vind ik grappig.
Mooi zo. Bij die Naptor zit je toch een beetje op hete kolen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
vip_awards doet het bij mij nu weer
Niet zo naïef Disana, zo ken ik je niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:10 schreef Disana het volgende:
Ach welnee, alles wat ie doet is onschuldig en vooral ongevaarlijk
Weet ik veel... sinds ik niet meer rook mankeer ik van alles
Wat een raar bloot gedoe de laatste weken in Le Dilemme. En zie hoe die knul rechts kijkt naar de fappende naast hem. Hilarisch.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
En snel die Roze Banaan voor Up his Ass natuurlijk...
[ link | afbeelding ]
Da's niet naïef, da's mild. Ik ken het type, je kunt op je kop gaan staan maar je verandert het niet en het is ook onmogelijk te ontkennen dat het charmant is en in die zin wel degelijk een tegenprestatie levert.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo naïef Disana, zo ken ik je niet.
BB Frans begint met de bescherming van zijn finalisten... ze doen zelf al geen flikker meer, en áls ze wat doen buiten het script worden ze langdurig ge-roze banaand! Ergelijk doorzichtig en ongeloofwaardig BB-einde!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo naïef Disana, zo ken ik je niet.
[..]
Wat een raar bloot gedoe de laatste weken in Le Dilemme. En zie hoe die knul rechts kijkt naar de fappende naast hem. Hilarisch.
Het is ook wel iets typisch Brits, volgens mij. Redmond O'Hanlon nam ook altijd van dat soort onhandige en onnuttige types mee op z'n reizen. De mannen dreigen dan door elkaars onhandigheid ernstig in de problemen te komen maar ze kunnen er allemaal erg om lachen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's niet naïef, da's mild. Ik ken het type, je kunt op je kop gaan staan maar je verandert het niet en het is ook onmogelijk te ontkennen dat het charmant is en in die zin wel degelijk een tegenprestatie levert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |