Haquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:54 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Even de dubbelganger zoeken
Gevonden:
[ afbeelding ]
Verven, denk ik.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:19 schreef Disana het volgende:
Je haar wassen met een tandenborstel?
Ik was even op BN-tour, zo leek het.quote:Welkom terug Scrute.
Ja. Meestal kom je er wel één tegen maar dit keer was het de één na de ander, allemaal min of meer buurtgenoten, trouwens.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:27 schreef Disana het volgende:
Bekende Nederlanders die allemaal aan de boemel waren?
Aren't ya lovin' it? I'm buzzingquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
Corins 4½ uur durende haarwasproject lijkt een eindespurt te gaan nemen...
[ link | afbeelding ]
Oh no! What can I do!quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben heeft het gevoel dat hij moet huilen. Josie waarschuwt hem niet bij haar in de buurt te huilen. Corin is ook te vrolijk voor Ben op dit moment.
Hij denkt ook dat er iets mis is met hem omdat hij ook nooit iets aan stereotype mannenpraat heeft.quote:
Als ik moedergevoelens had, zouden ze nu klaarwakker zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat er iets mis is met hem omdat hij ook nooit iets aan stereotype mannenpraat heeft.
Ik begrijp niet dat je die achterbakse eikel nog niet doorhebt. Wat een roddeltante zeg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:44 schreef Disana het volgende:
Als ik moedergevoelens had, zouden ze nu klaarwakker zijn.
'Nog niet'? Maak daar maar 'gewoon niet omdat ik er niets kwaads in zie' vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je die achterbakse eikel nog niet doorhebt. Wat een roddeltante zeg.
Hij doet het heel charmant en posh, maar wat heeft die gast het achter zijn ellenbogen.
Heb je hier wat aan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:52 schreef Disana het volgende:
De stoom komt uit mijn oren, ik kan geen stratenplan van het UMCG vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |