Tja, daar valt ook niet aan te beginnen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Pikte nog even een stukje mee van Andrew en Dave. Dave beweert dat scientists uitgerekend hebben dat de zon 20.000 jaar geleden nog zo groot was dat de aarde daardoor veel te dicht bij de zon stond om leven te kunnen herbergen. Andrew:"Well, that's not true."
We hebben in jouw afwezigheid unaniem besloten dat we van dat programma alleen nog maar caps van blote mannen willen zienquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
De laatste rondes Witpak doet een soort high-5 met de overblijvers...
[ link | afbeelding ]
Mooi zo, en ik heb zojuist unamiem in mijn eentje besloten dat ik neerCap wat ik wil!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben in jouw afwezigheid unaniem besloten dat we van dat programma alleen nog maar caps van blote mannen willen zien![]()
Je hebt toch wel een mapje 'Blote Mannen' dat je met ons wilt delen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi zo, en ik heb zojuist unamiem in mijn eentje besloten dat ik neerCap wat ik wil!
Ik heb nog een blote Roze Franse Banaan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een mapje 'Blote Mannen' dat je met ons wilt delen?
Yeah.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb nog een blote Roze Franse Banaan?
Dat is een nette cap, Spapaars had edele herendelen voor ons.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Three Stooges dan? Met broekje nog aan? Ze friemelen elkaar wel lekker, maar ze krijgen er geen harde van...
[ link | afbeelding ]
Een ½ LuL gedeeltelijk verborgen door het bed? Heel edel!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een nette cap, Spapaars had edele herendelen voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |