typex kan ik helaas niet gebruiken, dat is zichtbaar. de inkt moet gewoon verwijderd of opgelost kunnen wordenquote:
Omdat je fraude wil uithalen met je garantiebon bedoel je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:09 schreef ragnarokgod het volgende:
[..]
typex kan ik helaas niet gebruiken, dat is zichtbaar. de inkt moet gewoon verwijderd of opgelost kunnen worden
Dat dus denk ik , door jou nu ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat je fraude wil uithalen met je garantiebon bedoel je?
leg eens uit?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Deodorant. Maar dan moet je het wel goed doen.
Klinkt als fraude.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:16 schreef ragnarokgod het volgende:
[..]
leg eens uit?
trouwens ik heb net inkt oplosser bij de drogist gehaald, zal vanavond proberen of het lukt!
en helaas het gaat niet om een vervalsing of fraude etc.
ik moet een bon scannen naar het buitenland en er zit een soort watermerk beveiliging op, vandaar dat ik geen tipex kan gebruiken voor de achterkant van de bon, de vlek zit op achterkant van bon en niet voorkant!
Pak een ander bonnetje, spuit deo en dan zie je wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:16 schreef ragnarokgod het volgende:
[..]
leg eens uit?
trouwens ik heb net inkt oplosser bij de drogist gehaald, zal vanavond proberen of het lukt!
en helaas het gaat niet om een vervalsing of fraude etc.
ik moet een bon scannen naar het buitenland en er zit een soort watermerk beveiliging op, vandaar dat ik geen tipex kan gebruiken voor de achterkant van de bon, de vlek zit op achterkant van bon en niet voorkant!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |