scherp, Marko... scherpquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan ook nog de FiPo in een naam-topic pakken
dankje Marko
Hengelowquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoi!
* Mdrop bekijkt FoBo en vind geen woonplaats ,,, dus waar komt U vandaan?
welkomquote:
Dankjequote:
en ik zie in je profiel dat je opleiding Accountancy is, opleiding afgerond of nog bezig?quote:
Afgerondquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en ik zie in je profiel dat je opleiding Accountancy is, opleiding afgerond of nog bezig?
Ja en nog nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gevolgd op het Saxion? en nu aan het werk op een accountantskantoor?
Dat boeit niet, er zit verdomme heel veel tijd in en jij bent te lui om even die kroam te kopiërenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Niemand kijkt er toch op als de 1e pagina vol is
Hallo, al klaar voor de regen van vanavondquote:
Ja, datquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat boeit niet, er zit verdomme heel veel tijd in en jij bent te lui om even die kroam te kopiëren.
goed bezigquote:
Selmaquote:
Dit jaar ga ik niet meer studeren (wegens gebrek aan accountantskantoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed bezigal plannen voor vervolgstudie, AA of RA bijvoorbeeld?
nog geen baan kunnen vinden of nog niet op zoek?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik niet meer studeren (wegens gebrek aan accountantskantoor), maar wil wel de RA kant op
Zie dat je assistent accountant bent. Heb je ook op Saxion gezeten?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Accountants op FOK! #541: Waar ReMcOrE trots op zichzelf is.
Ja dus?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jij bent er al langer dan vandaag hoor!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Weet ik veel, volg het allemaal niet meer hier
.
Whehehequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Weet ik veel, volg het allemaal niet meer hier
.
Wel op zoek, maar denk dat ik volgend jaar meer kans heb. Het is immers al juli en ik begreep dat je in december al moest beginnen met solliciterenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog geen baan kunnen vinden of nog niet op zoek?ik heb BE gevolgd op het Saxion en doe daar nu Post-HBO AA, eerst een jaar gewerkt en toen hiermee begonnen
Versie 2quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
stiekem ben ik COD: MW 2 best wel leuk gaan vinden, ondanks dat ik er niet heel veel van bak op de PS3gelukkig is het met kameraden en Team Deathmatch altijd gezellig
maar eens kijken welke COD-versie mijn laptop nog aankan
Ik speel nog altijd 1quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
stiekem ben ik COD: MW 2 best wel leuk gaan vinden, ondanks dat ik er niet heel veel van bak op de PS3gelukkig is het met kameraden en Team Deathmatch altijd gezellig
maar eens kijken welke COD-versie mijn laptop nog aankan
waar staat OAT voor?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel op zoek, maar denk dat ik volgend jaar meer kans heb. Het is immers al juli en ik begreep dat je in december al moest beginnen met solliciterenGa dit jaar dus wat anders doen op financieel gebied. Je bent BE gaan doen vanwege de OAT of ben je later erachter gekomen dat je accountancy wel iets vond?
OAT is de Overall toets voor accountancy studenten (landelijk!). Kort samengevat: een dramatisch tentamen van 6 uur over alles wat je de afgelopen vier jaar hebt gehad en over echt alles kan gaan op het gebied van Accountancy. Slagingspercentage? Vrij laag..quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar staat OAT voor?klinkt niet bekend in de oren, maar ben in 2007 al afgestudeerd... ik ben BE gaan doen om ik iets met economie (in de brredste zin des woords) wilde toen, maar toen nog niet wist wat precies; en ondanks het uitstroomprofiel Logistiek toch richting Accountancy gegaan, nog geen moment spijt van gehad
in principe kun je nu best solliciteren, want het 2e halfjaar is meestal wat rustiger op accountantskantoren, dan is er mooi tijd om je in te werken... kun je vanaf 1 januari volledig meedraaien tijdens het drukke 1e halfjaar
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hallo, al klaar voor de regen van vanavond?
Remcoquote:
Davidquote:
zo, blij dat ik die toets niet heb gehadquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
OAT is de Overall toets voor accountancy studenten (landelijk!). Kort samengevat: een dramatisch tentamen van 6 uur over alles wat je de afgelopen vier jaar hebt gehad en over echt alles kan gaan op het gebied van Accountancy. Slagingspercentage? Vrij laag..
Ben ook zeker wel aan het solliciteren (sinds maart), maar krijg vaak als reactie terug dat ik te weinig werkervaring heb
En aangezien ik in september toch wel heel erg graag een baan wil hebben ga ik toch voor de zekerheid
de linker heeft de bek half los hangen en de rechter perst haar lippen raar op elkaar, niet echt top dus!quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de linker heeft de bek half los hangen en de rechter perst haar lippen raar op elkaar, niet echt top dus!
Ik heb ze ook anders gezien natuurlijk. En die linker lacht daarquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of vind jij dat ze wel normaal kijken / doen?
Is het ook. En jouw studieroute is dus een manier om de OAT niet te makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo, blij dat ik die toets niet heb gehadklinkt erg heftig...
ik dacht juist dat er aardig wat kantoren waren die beginnende assistenten zochten!maar dat valt dus erg mee zo te lezen. wat voor financieels ga je de rest van dit jaar doen dan?
die rechter doet daar volgens mij ook een poging totquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb ze ook anders gezien natuurlijk. En die linker lacht daar
Weet ik veel wie het zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die rechter doet daar volgens mij ook een poging tot
en wie zijn het dan?
ik heb BE gevolgd, dus niet echt thuis in de AC-opleiding; kan best dat die OAT in 2007 en vroeger ook al bestondquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is het ook. En jouw studieroute is dus een manier om de OAT niet te makenEn er zijn inderdaad zat vacatures voor assistent accountant, maar dan dien je minimaal 3 jaar werkervaring te hebben en tja, dat heb ik nog niet
Ben op dit moment nog gesprekken aan het voeren dus weet zelf ook nog niet wat het precies gaat worden
Heb juist alles open gezet..quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef Intelligence het volgende:
Die rechter lijkt op mijn buurmeisje .. maar ze is t niet .....
Iedereen de ramen al aan t dicht timmeren?
Ik mag nog 45 jaar werken dus een jaartje wat anders doen is geen rampquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb BE gevolgd, dus niet echt thuis in de AC-opleiding; kan best dat die OAT in 2007 en vroeger ook al bestonden wel balen dat je nu eerst iets anders moet doen op financieel gebied, omdat het qua accountantskantoor nog niet echt gaat lukken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb juist alles open gezet..Gaat het stormen?
dacht ikquote:
broertje is werken, gok dat de ramen nu op ventilatie staan thuis... zodra het weer omslaat gaan ze allemaal potdicht, verder hoef ik weinig te doen om veilig te zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef Intelligence het volgende:
Iedereen de ramen al aan t dicht timmeren?
Machielquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef haakon het volgende:
zo, mooi op tijd klaar met werk
ik ga denk ik maar zwemmen
Wat een prachtige belichting en goede timingquote:
Klein beetje maarquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef Maraca het volgende:
Heb juist alles open gezet..Gaat het stormen?
Hmhm, van 40 meter afstand door m'n 300mm lensquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dacht ikomdat je zei dat je ze ook al anders had gezien...
* Maraca kijkt naar buiten en ziet amper een wolkje in de lucht..quote:
mag ik vragen op wat voor financieels je nu aan het solliciteren bent?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mag nog 45 jaar werken dus een jaartje wat anders doen is geen ramp
Wat is er mis mee?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat een prachtige belichting en goede timing!
[..]
Klein beetje maar.
Nee helemaal niets, maar Remco moest alles weer af te kraken dus zie dit als een complimentquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmhm, van 40 meter afstand door m'n 300mm lens
kijk hier maar eens naar: http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca kijkt naar buiten en ziet amper een wolkje in de lucht..
Maar ik geloof je wel, mijn moeder belde ook al om te waarschuwen
Dankjequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee helemaal niets, maar Remco moest alles weer af te kraken dus zie dit als een compliment.
VA-Electric-Daisy-Carnival-Vol.-1-Mixed-by-Kaskade-UL2515-WEB-2010-HFT ,,, Dat is dus een festival dat ik ooit mee MOET maken.
nog één in de accountancyquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mag nog 45 jaar werken dus een jaartje wat anders doen is geen ramp
Tegen de tijd dat jij 100% foto's aflevert mag je weer klagenquote:
ffuu.. zul je net zien dat de storm tijdens mijn rijles isquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
kijk hier maar eens naar: http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Ik maak ook geen 100% foto's hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij 100% foto's aflevert mag je weer klagen!
* Buiten wel te verstaan, geen studio of iets.
Rond de klok van 20 / 21 / 22 is de planning.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:43 schreef Maraca het volgende:
ffuu.. zul je net zien dat de storm tijdens mijn rijles is_!
Ik ook niet, en hij ook niet, dus zeurt hij ook niet weerquote:
Sorry?quote:
Met name functies op de financiële administratiequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mag ik vragen op wat voor financieels je nu aan het solliciteren bent?
ja, als je rijles doorgaat heeft die potentieel om een stormachtig ritje te wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
ffuu.. zul je net zien dat de storm tijdens mijn rijles is_!
Ok.. dan ben ik als het goed is net weer terugquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Rond de klok van 20 / 21 / 22 is de planning.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Rond de klok van 20 / 21 / 22 is de planning.
[..]
Ik ook niet, en hij ook niet, dus zeurt hij ook niet weer.
hij zit ook op een accountantskantoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry?
[..]
Met name functies op de financiële administratie
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
de lucht is hier net zo blauw als het oog van de agent die door robin is geslagen, niets storm
Klein wereldje is het ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij zit ook op een accountantskantooren gewoon boekhouding is natuurlijk een goede overbrugging ;Y
Al een datum dat je op moet dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef Maraca het volgende:
Ok.. dan ben ik als het goed is net weer terug
Goed bezig (Y)!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
de lucht is hier net zo blauw als het oog van de agent die door robin is geslagen, niets storm
Nog niet, eerst nog theorie halenquote:
Vanaf september fulltime, nu nog maar halve wekenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry?
[..]
Met name functies op de financiële administratie
Oke, dat is het moeilijkste gedeeltequote:
auto kopen?quote:
Heb na een anderhalf jaar pauze (quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dat is het moeilijkste gedeelte, hoeveel lessen heb je al gehad dan?
8 uur pas ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Machielgoed plan gezien de weersverwachting
![]()
Jonge, dat is smaakquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, dat is het moeilijkste gedeelte, hoeveel lessen heb je al gehad dan?
* Martijn ziet een raar hoofd ineens in de OP!
Ben ik helemaal met je eensquote:
Oja dat kan ook nogquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:48 schreef Maraca het volgende:
Heb na een anderhalf jaar pauze () vandaag weer mijn 2e rijles
Allemaal even P2000 in de gaten houden dusquote:
Dat zal nog wel meevallen neem ik aanquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:50 schreef Maraca het volgende:
Allemaal even P2000 in de gaten houden dus
Dat zeg ik wel als ik mijn papiertje heb.. iets met slechte reclame enzo mocht ik ergens tegenaan rijdenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen neem ik aan, bij welke rijschool les je?
Volgens mij is iedereen hier wel in het bezit van het rijbewijs, op Robin na natuurlijk maar die is de komende 15 dagen dronken/afwezig/stoned/opgeslotenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:52 schreef Maraca het volgende:
Dat zeg ik wel als ik mijn papiertje heb.. iets met slechte reclame enzo mocht ik ergens tegenaan rijden
Wanneer je twijfelt: gewoon volle bak gas geven, is het snelst.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zeg ik wel als ik mijn papiertje heb.. iets met slechte reclame enzo mocht ik ergens tegenaan rijden
Ik heb 'm nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier wel in het bezit van het rijbewijs, op Robin na natuurlijk maar die is de komende 15 dagen dronken/afwezig/stoned/opgesloten. Dus je kunt het vertellen (A).
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Was ik weer![]()
Echte bazen hebben hun motor rijbewijs al (of bijna)
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:49 schreef Mdrop het volgende:
Zelfde site net zo kansloos:
[ afbeelding ]
je wilt de controle-praktijk in?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klein wereldje is het ookEn dat is de reden waarom ik mij geen zorgen maak
Dan ga ik 1 jaar boekhouden en 44 jaar controleren
![]()
Met een motor rijbewijs rij ik me voor een muur (of iets wat minstens zo hard is), tenminste dat zegt mn ma altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Was ik weer![]()
Echte bazen hebben hun motor rijbewijs al (of bijna)
Ik moestquote:
Jij ook alvastquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
huisiedereen succes met de aanstaande storm!
Het is nu inderdaad wel even extreem.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tof gaat nu bijna net zo hard als het gemiddelde tempo
Indd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef haakon het volgende:
Henry stopt ook wel binnen nu en 2 jaar denk ik
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:07 schreef haakon het volgende:
Zitten 2 Britten in een boom, zegt de één: "We're under attack."_____
Tip: Zelf uitspreken
Geld heeft hij genoeg, had beter nu kunnen stoppen denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef haakon het volgende:
Henry stopt ook wel binnen nu en 2 jaar denk ik
Dat is alleen maar slim, ook geen verkeerde club voor hem.quote:
Praten noemen wij dat in NLquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb ze ook anders gezien natuurlijk. En die linker lacht daar
Ik heb geen idee, geen van de foto's komt me bekend voor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:25 schreef Meddo het volgende:
Hey mensen, ik zoek de locatie van een paar foto;s. Sommige kunnen in twente staan. Herkent iemand iets?
Gebouw
[ afbeelding ]
Lantaarnpaal en poppetje
[ afbeelding ]
Minidorpje
[ afbeelding ]
Dank u
Zegt me ook niksquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, geen van de foto's komt me bekend voor.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, geen van de foto's komt me bekend voor.
Stiekem staat er Seksbierum maar dat ga ik hem natuurlijk niet vertellenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef haakon het volgende:
Verdomme het naambordje bij dat minidorpje ligt 100 meter verderop !
Was dan iets verder gelopen
Wij zijn ook niet de Achterhoek. thanksquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:35 schreef Meddo het volgende:
Toch bedankt![]()
Zoek regio bestaat ook uit de achteroek en arnhem/nijmegen, dus dat is niet zo gek![]()
Eerste staat trouwens in nijmegen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet de Achterhoek. thanks
Maar ik welquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet de Achterhoek. thanks
En mij, en dan wedstrijdje bier drinken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pas maar op, anders zetten we onze Robin in
Ligt er maar net aan waar je in Twente / overijssel woontquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je in Twente / overijssel woont
En Robin is een mede fokker wat logisch is lijkt mij want iedereen kent hem bier![]()
volgens mij niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente lijkt te ontsnappen, wij krijgen de volle laag
Waar zit jij danquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente lijkt te ontsnappen, wij krijgen de volle laag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Mensen die in het verkeer willen deelnemen moeten uiterst alert zijn. Tijdens zware neerslag vermindert het zicht en de grip op het wegdek, de windstoten maken het ook nog eens moeilijk de wegen te begaan en er is natuurlijk de mogelijkheid dat de infrastructuur schade oploopt. Aangeraden wordt elk risico te vermijden.
Kan idd, in Duitsland is er ook een waarschuwing afgegeven. Maar dat zijn echt geen taferelen die je op discovery zietquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net bij het nieuws van RTL4 zeiden ze dat het oosten mogelijk te maken krijgt met een tornado.
Ik zal duimen voor je dat je het 'spulletje' op de weg houdtquote:
Bedankt!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan idd, in Duitsland is er ook een waarschuwing afgegeven. Maar dat zijn echt geen taferelen die je op discovery ziet.
[..]
Ik zal duimen voor je dat je het 'spulletje' op de weg houdt.
morgenaaf uitvaartviering, dat bekenden van haar nog afscheid kunnen nemen en ons kunnen condoleren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wanneer is de hele begrafenis/crematie gebeuren btw
Gewoon natuurlijke dood overleden?
Als je nou straks inparkeerd (?) op een ondergelopen parkeerplaats welquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:06 schreef Maraca het volgende:
Telt dit trouwens als een bijzondere verrichting?
ziet d'r lekker uitquote:
Dan zou twente zo weggevaagd zijn. Zo'n weer-expert had het ook over een tornado met een 'slurfje'.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan idd, in Duitsland is er ook een waarschuwing afgegeven. Maar dat zijn echt geen taferelen die je op discovery ziet.
[..]
Nope, andere kleur steen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die eerste foto heeft wel wat weg van het Oldenzaalse ziekenhuis
Denk dat je je (nog) niet druk moet maken, lijkt er atm op dat het allemaal wel mee gaat vallen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan zou twente zo weggevaagd zijn. Zo'n weer-expert had het ook over een tornado met een 'slurfje'.Maar dan nog.. En een tornado 'voedt' zich toch? Dus wat klein begint kan zo uitgroeien tot iets reusachtigs.
Of zit het nu een beetje érg spannend te maken?
Oh ik hoor ze nu praten over tornado's.
je kunt ook fietsenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
kan me niets bommen, dan maar pilsje minder
Ga je nu alvast weg dan? Anders waai je straks met auto en al in een heel andere plaats.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo feestje, en ja ik ga met de auto
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
kan me niets bommen, dan maar GEEn pilsje
Vergeet dan je regenpak nietquote:
joa, is in tilligtequote:
ow, als je nu weg gaat, dan ben je mooi op tijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
joa, is in tilligtedus 10 minuten ofzo, maar ik ga niet fietsen
Zal vast nog wel meevallen Selma, hoe vaak is het in de afgelopen 500 jaar gebeurd dat er iemand in Nederland met de auto is weggewaaidquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ga je nu alvast weg dan? Anders waai je straks met auto en al in een heel andere plaats.
Vind je het erg als ik je niet helemaal kan geloven?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Denk dat je je (nog) niet druk moet maken, lijkt er atm op dat het allemaal wel mee gaat vallen.
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zal vast nog wel meevallen Selma, hoe vaak is het in de afgelopen 500 jaar gebeurd dat er iemand in Nederland met de auto is weggewaaid
begint om 2000quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, als je nu weg gaat, dan ben je mooi op tijd
scheelt dat die oale bak 1400 kg weegtquote:
een aantal jaren geleden is er een caravan van de weg geblazenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zal vast nog wel meevallen Selma, hoe vaak is het in de afgelopen 500 jaar gebeurd dat er iemand in Nederland met de auto is weggewaaid
dat zeg ik, mooi op tijdquote:
bijna 't dubbele van die van mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
scheelt dat die oale bak 1400 kg weegt
Caravans en vrachtauto's wel ja, maar complete auto's zie ik niet gebeuren in Nederland, misschien vanavond dus de primeurquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een aantal jaren geleden is er een caravan van de weg geblazen
quote:
ik doelde eigenlijk op een grap van hermanquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Caravans en vrachtauto's wel ja, maar complete auto's zie ik niet gebeuren in Nederland, misschien vanavond dus de primeur
kloot'n oniequote:
Hoe vaak hebben we hier tornado's? Succes Sanderquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
gewoon rustig blijvenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we hier tornado's? Succes Sander
Het gaat nog wel meevallen, zolang er niets inslaat, alles wat omwaait is toch alleen maar materiele schade. Als je gewoon binnen blijft en geen gekke dingen gaat doen overkomt je niets.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we hier tornado's? Succes Sander
Ik hoop dat buienradar gelijk heeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:39 schreef Mdrop het volgende:
Lol zoek de verschillen:
http://www.meteox.nl/images.aspx?jaar=-3&voor=&soort=laatstebeeld&c=&n=&tijdid=20107141835
http://v1-www.buienradar.nl/loop.gif
En welke moeten/willen we nu geloven.
Ik blijf binnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Het gaat nog wel meevallen, zolang er niets inslaat, alles wat omwaait is toch alleen maar materiele schade. Als je gewoon binnen blijft en geen gekke dingen gaat doen overkomt je niets.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:44 schreef haakon het volgende:
ik hoop dat de tornado door de kerker landen in almelo gaat
Nee, maar ben niet bang.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik blijf binnen, maar jij toch niet?
Bij twijfel: terugschakelen en dikke poeier gas erbij, vervolgens goed de apex induiken en weer recht eruitquote:
wtf is een apex dan weer?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Bij twijfel: terugschakelen en dikke poeier gas erbij, vervolgens goed de apex induiken en weer recht eruit
ik nietquote:
het midden van de aanstaande tornadoquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het midden van de aanstaande tornado
nou, veel succes met dit weer lessenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ga afsluiten.. lesauto kan er ieder moment zijn. Wish me luck
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Succes ermee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
anders goedmaaksex?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja het is al gaan rommelen hiero. Helemaal grijs buiten. Is ook gelijk een test om te kijken of ik echt over mn bliksem en onweer angst heen ben
Komt wel goed Selma, zo weer overquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja het is al gaan rommelen hiero. Helemaal grijs buiten. Is ook gelijk een test om te kijken of ik echt over mn bliksem en onweer angst heen ben
niiiiice!quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:07 schreef haakon het volgende:
hier ook inmiddels...quote:
SPOILER: AfdakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kats onverantwoord als ze je nu laten rijden, maargoed; succesquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Mdrop het volgende:
Hier niks maar echt TE benauwd, maar we blijven lekker buiten onder het afdak, hopelijk krijgen we nog wat te zienfoto's in een spoiler doen 't niet zo bestSPOILER: AfdakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:10 schreef Mdrop het volgende:
Hier niks maar echt TE benauwd, maar we blijven lekker buiten onder het afdak, hopelijk krijgen we nog wat te zienik ga ff de ramen boven dichtdoen en dan onder de carpot met een pot bier zittnSPOILER: AfdakOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot zo !The Outside Agency
succesquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:12 schreef haakon het volgende:
[..]
ik ga ff de ramen boven dichtdoen en dan onder de carpot met een pot bier zittn
tot zo !
Ach jeetjequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:07 schreef haakon het volgende:
[..]
morgenaaf uitvaartviering, dat bekenden van haar nog afscheid kunnen nemen en ons kunnen condoleren.
vrijdagochtend in besloten kring begrafenis.
en ja, natuurlijke dood.. ze heeft 2 jaar terug ongeveer een tia gehad.
niemand had gedacht dat ze het nog zo lang zou volhouden...
nu heeft ze eindelijk rust
hier geen last vanquote:
hier is het net zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:19 schreef Mdrop het volgende:
Hij Komt, Hij Komt, die lieve ....
[ afbeelding ]
*Nog zeer rustig hier eigenlijk.
Hier duurde het net minder dan een secondequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
meer dan 7 seconden tussen flits en gerommel, dus onweer is al overgetrokken...
hier nu al meer dan 10, was net ook flink korter, dus gok dat het hier voorbij isquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier duurde het net minder dan een seconde
zoiets was het hier ook, maar nu hoor ik bijna geen regen meer... waaien ook een stuk minder hard nu!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef Mdrop het volgende:
Flits <2 seconden> onweer, maar nog niets echt bijzonders:
[ afbeelding ]
Volgens mij krijgen we hier eigenlijk niets, het heeft hier een halve minuut best gewaaid maar is nu ook alweer gaan liggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
zoiets was het hier ook, maar nu hoor ik bijna geen regen meer... waaien ook een stuk minder hard nu!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
als het over een kwartier maar droog is, wil niet nat worden terwijl ik in de auto stap
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
Anders neem je gewoon een parapluutje mee, Sander
In combinatie met een groot open veld heb je gegarandeerd succesquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
Anders neem je gewoon een parapluutje mee, Sander
veel plezier vanaamdquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
ik ga d'r vandoor, fijne avond nog mensen! spul waait zo weer over.
De atmosfeer staat op ontploffen #354 Geen weer is ook weer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopen dat het hierbij blijft. In de achterhoek schijnt het echt vies hard te zijn gegaan.
Hmmquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De atmosfeer staat op ontploffen #354 Geen weer is ook weer.
Sint Windquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:19 schreef Mdrop het volgende:
Hij Komt, Hij Komt, die lieve ....
[ afbeelding ]
*Nog zeer rustig hier eigenlijk.
Ratel, je leeft nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |