Ja fijn dat ik nu ook verslaafd aan dit spel ben. Net nu ik eigenlijk drastisch minder tijd achter de computer wil doorbrengen. Omdat zomer enzo...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:52 schreef Bosbeetle het volgende:siege of elensefar voorbij
(en ruim binnen de 40 turns
)
hehequote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja fijn dat ik nu ook verslaafd aan dit spel ben. Net nu ik eigenlijk drastisch minder tijd achter de computer wil doorbrengen. Omdat zomer enzo...
Ja, aan level 1 mannetjes heb je dan niet veel meer. En als je een van je level 3 mannetjes verliest is dat echt heel pijnlijk. (in mijn geval zoek ik dan meestal de laatste savegame weer op)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Precies zijn nogal wat dingen om op te letten. Ik ben nu bij een level met 50 turns. Het kleine groepje mensen die ik heb zijn behoorlijk hoog geleveled maar het is lastig om er nog wat bij te laten levelen tegen die moeilijkere tegenstanders. ( een level 2 shaman verliezen is nooit grappig wat zijn die lastig een level hoger te krijgen)
ja dat heb ik ook, vandaag een lvl3 knight verloren aan 3 wolvenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:35 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, aan level 1 mannetjes heb je dan niet veel meer. En als je een van je level 3 mannetjes verliest is dat echt heel pijnlijk. (in mijn geval zoek ik dan meestal de laatste savegame weer op)
haha er zitten nog wel wat leuke verassingen in dat levelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:38 schreef Gehenna het volgende:
vanmorgen in de trein nog even gespeeld, ik kwam bij een level waar ik moest kiezen of ik met de boot verder wou of niet. ik ging met de boot verder, zul je net zo zien dat dat ding zinkt en ik al mijn mannetjes kwijt ben
nu moet ik met een paar van die waardeloze Neptunus gastjes een aantal skeletjes afmaken
O ja, baggerlevel is dat. Die veredelde zeepaarden komen later nog wel weer aardig van pas.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:38 schreef Gehenna het volgende:
vanmorgen in de trein nog even gespeeld, ik kwam bij een level waar ik moest kiezen of ik met de boot verder wou of niet. ik ging met de boot verder, zul je net zo zien dat dat ding zinkt en ik al mijn mannetjes kwijt ben
nu moet ik met een paar van die waardeloze Neptunus gastjes een aantal skeletjes afmaken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ben net die dwergenpoort voorbij, kostte me wel behoorlijk wat units
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:52 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ik heb echt alleen maar units gerekruteerd als kanonnenvoer, zodat mijn hoge level units gespaard bleven in dat level.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar doen als ik het nog een keer wil doen
het is open source hè als je het zelf mooier kunt maken dan heb je kans dat ze het opnemen in het spel, en je kunt ze sowieso zelf gebruiken als je dat wiltquote:Op maandag 26 juli 2010 13:43 schreef Trashcanman het volgende:
Dat draakvolk ziet er trouwens niet uit.
I feel your anger!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |