Bij mij deed ie het een hele tijd niet.quote:
Dan moet ik dus weg tot september.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we iedereen onder de 18 naar PUB sturen.
nu niks meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:33 schreef reetveter het volgende:
wtf is er mis met youtube
Hij doet het al de hele tijd hier.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het een hele tijd niet.
Behalve Mozy en Chai.quote:
En ik had nog wel zulke leuke MSN-logs van Pumpkin over wolvendagen en tliciouzquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niks moet, maar geen puberrelaties en verwikkelingen posten hier alsjeblieft.
Die begrijp ik niet meer.
Ja, maar jij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij doet het al de hele tijd hier.
En nu moeten we zeker happen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
En ik had nog wel zulke leuke MSN-logs van Pumpkin over wolvendagen en tliciouz
Okeuj, ik stop al heur!
Heb je de Free Japsnars PM niet gehad dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:37 schreef Salatrel het volgende:
wat heb ik trouwens gemist? ik zie net dat japsnars weer gebanned is
On-topic; ik zou ook geen trio met 2 vrouwen willen hebben uit faalangst.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef BobbyB het volgende:
Mensen, kunnen we het weer over trio's hebben? Hou je eens aan het onderwerp. Geen offtopic geneuzel anders gaat de SC gewoon dicht, ja!
Wat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:37 schreef Salatrel het volgende:
wat heb ik trouwens gemist? ik zie net dat japsnars weer gebanned is
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef remlof het volgende:
Japsnars, schelden op de crew, twee weken weg.
En als het een bekende is? Of juist dan niet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
On-topic; ik zou ook geen trio met 2 vrouwen willen hebben uit faalangst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |