Bij mij ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus, maar zo gaat het ook echt in mijn hoofd, alles vliegt voorbij en gaat razendsnel
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij ookSoms lig ik in bed te denken en dan denk ik opeens: "ik dacht toch heel ergens anders aan? Hoe kom ik hier nu, waar dacht ik in het begin dan aan?
"
quote:
veel plezierquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef D. het volgende:
Ik laat jullie maar ff verder kronkelen en ga ff de buitenlucht opzoeken
Ik ook, ik moet echt teruglezen wat ik typquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het ook vaak met typen, dan denk ik zo snel dat ik de woorden door elkaar hussel.
Das het leukste bij mij snapt meestal niemand het.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik van de hak op de tak ga maar dat bv mijn moeder of zusje me als enige gewoon snapt
Kally heeft heeeel wat goed te maken voor ik haar lief ga vindenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas op hoor Kal! Crazy-M vroeg zich net al af of er alweer vrouwen vrij waren
Dus niet te lief doen tegen m, straks dumpt Ll je
* denkt goed na *
Doe maar lief tegen hem!!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Das het leukste bij mij snapt meestal niemand het.
Helemaal als ik in 1 keer random teksten roep
En nee is niet gestoord ofzo, maar kan niet tegen als met meerdere mensen zit en je hoort niemand praten.
Roep ik soms in 1 keer: Of niet dan?
[..]
Kally heeft heeeel wat goed te maken voor ik haar lief ga vinden
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij ookSoms lig ik in bed te denken en dan denk ik opeens: "ik dacht toch heel ergens anders aan? Hoe kom ik hier nu, waar dacht ik in het begin dan aan?
"
denkt terug aan gisterquote:
Gooit een reddingsboeiquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben brak en heb geen zin meer.... help!
O maar dat was gisteren, iedere dag een nieuwequote:
toedeliedokiedaquote:
haha, is dat bij jou voor alles of ....quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O maar dat was gisteren, iedere dag een nieuwe
mijn motivatie is ook lichtelijk weggezakt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben brak en heb geen zin meer.... help!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O maar dat was gisteren, iedere dag een nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |