daar ging het misquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk het belangrijkste werkwoord van een gezegde veranderen in een ander werkwoord, bijvoorbeeld 'poepen'.
En dan poept de aap uit de mouw.
Een gegeven paard nooit in de bek poepen.
Zoals het klokje thuis poept, poept het nergens.
etcetera, etcetera.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laat mij het even beschaafd houden jaVroegah toen ik nog een ontzettende puber van 14 was, gingen we dat doen met 'neuken'
Een gegeven paard nooit in de bek neuken
Ik weet het.quote:
Nou niet dus.quote:
Ok als jij het zegt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:18 schreef Olle. het volgende:
spreekwoorden heeft een persoonsvorm
en gezegdes bevatten geen werkwoorden![]()
en zo leer ik nog wat in mijn vakantie, niet dat ik het onthouquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:18 schreef Olle. het volgende:
poepen is belgisch voor neukenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laat mij het even beschaafd houden jaVroegah toen ik nog een ontzettende puber van 14 was, gingen we dat doen met 'neuken'
Een gegeven paard nooit in de bek neuken
je bent gewoon jaloersquote:
ik ook niet denk ik hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
en zo leer ik nog wat in mijn vakantie, niet dat ik het onthou
dat wist ik nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:18 schreef Olle. het volgende:
Ja maar belgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
poepen is belgisch voor neuken![]()
[..]
je bent gewoon jaloers
yeah!quote:
iddquote:
dat weet ik nietquote:Waarom?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
yeah!
heb vandaag hier mensen wat kunnen / mogen leren!![]()
Een 10 met een griffel en een kus van de jufquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
yeah!
heb vandaag hier mensen wat kunnen / mogen leren!![]()
lekekre juffrouw?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
kusje van de juffrouw en een plaats vooruit
ook al zoene!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een 10 met een griffel en een kus van de juf
DMquote:
dat is wel te hopenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
lekekre juffrouw?![]()
![]()
maar toppie dacht ik zo!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Olle. het volgende:
[..]
ook al zoene!
moet niet gekker worden hier
Ikke nu niet meer, het zwembadje maar even schoon gaan makenquote:
Waar zijn die juffen tegenwoordig?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Olle. het volgende:
[..]
ook al zoene!
moet niet gekker worden hier
ik heb net me zwembadje schoongemaaktquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke nu niet meer, het zwembadje maar even schoon gaan maken![]()
korte rokjesquote:
Meisjes in rokjesquote:
jij en DW snappen het!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb net me zwembadje schoongemaakt![]()
[..]
korte rokjes
ja wat anders? Vrouw?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef Olle. het volgende:
[..]
jij en DW snappen het!![]()
meisjes moeten wel iets ouder overigens dat ze de term meisje niet meer gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |