Het leven heeft geen zin meerquote:
ok gelukkig, dan kan ik doorgaanquote:
ik eeeh,quote:
Ik GOK een Daddy I'd Like to Fuckquote:
binnen 3 tellen was hij van de marktquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Is loveless getrouwd![]()
* Huppelmuts gaat nu krassen hoor
Oeh, mag ik ook dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik eeeh,
hij kan ook nog met jou trouwen, kan ook in sommige culturen
Zijn er nog meer die uitgehuwelijkd kunnen worden ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik GOK een Daddy I'd Like to Fuck
[..]
binnen 3 tellen was hij van de markt
Dan wordt hij de man van 3 vrouwenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, mag ik ook dan?
Lijkt me wel gezellig, in 1 huwelijk met Kally![]()
Jij wilt ook een DILF?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zijn er nog meer die uitgehuwelijkd kunnen worden ?
quote:
The more the merrierquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik eeeh,
Logisch. Zo gewild en vooral gewillig als hij isquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik GOK een Daddy I'd Like to Fuck
[..]
binnen 3 tellen was hij van de markt
Ik zie niet in waarom niet, je moet het wel spannend blijven houden hequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, duh![]()
Als jij Ll hebt ga je vast niet meer met mij naar Christine
[..]
Heeft Ll kinderen!?
* van stoel valt *
WOW, zit idd niet meequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige week zijn de kunststof kozijnen geplaats. Maar ja de posten verkeerde kleur.
Toch maar besloten om deze kleur te houden, en de panelen roomwit te doen. Ziet er mooi uit hoor en nu best tevreden.
Wij krijgen het plaatsen van het grote dakraam gratis. Mooi prima opgelost
Alleen de deuren waren er nog niet, die zouden vandaag komen. Gaat mijn man bellen, weten ze niet zeker of de deuren wel binnen zijnDus waarschijnlijk nog geen deuren vandaag.
Gister ging ik zeuren om een toogMijn man eindelijk zover gekregen om dit te doen, maar dan moeten er een paar planken verwijderd worden van het verlaagd plafond van de keuken. Mijn broertje was er, en die dacht YES slopen!. Dus hij trekt die plank eraf, zijn er onder het verlaagd plafond allemaal plastic buizen doorgebrand!
Wij moeten blij zijn dat ons huis niet afgefikt is
Maar nu moet dus het complete plafond eruit, en alles moet opnieuw aangelegd wordenWeer extra kosten
Vrijdag heb ik eindelijk rust. Ze komen dat mijn vloer egaliseren, dat duurt 3 uurtjes ofzo. Daarna ga ik naar mijn schoonouders, en dan even niet aan de verbouwing denkenWe slapen vrijdag op zaterdag daar omdat we niet op de vloer mogen lopen
![]()
Ik hoop dat onze vloerverwarming wel gewoon maandag komt, en dat onze plavuizen gewoon dinsdag gelegd gaan worden. Als dit fout gaat, dan word ik gek!
Geweldig ook dat LL er niks over te zeggen heeft maar Kally welquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan wordt hij de man van 3 vrouwen
Moet eerst Kally goed vinden
Vertelquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Logisch. Zo gewild en vooral gewillig als hij is
Met Tombo en Huppel ja hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan wordt hij de man van 3 vrouwen
Moet eerst Kally goed vinden
I wish I had story's to tellquote:
Precies zoals het hoortquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldig ook dat LL er niks over te zeggen heeft maar Kally wel
Ik ken weinig mannen die protesteren tegen extra vrouwen in hun huwelijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee liever een MILF, of gewoon een vriendinquote:
Precies.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet, je moet het wel spannend blijven houden he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, gezellig!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Met Tombo en Huppel ja hoor![]()
Als ik maar op plek 1 blijf staan
Zouden die mannen niet weten dat als meerdere vrouwen in 1 huis wonen de kans heel groot is dat er altijd wel 1 ongesteld is. Of in het ergste geval ze allemaal tegelijk ongesteld zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken weinig mannen die protesteren tegen extra vrouwen in hun huwelijk
Zei is de vrouwquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hehe nou volgens mij moet dat hier niet zo moeilijk zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee liever een MILF, of gewoon een vriendin
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies.
Alsof een vrouw alleen dat ding kan gebruiken als ze met zichzelf bezig is. Wij mannen weten ook wel hoe we zoiets moeten bedienen hoorHmm, ik geloof dat ik je wel nog wat bij moet brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies.
Alsof een vrouw alleen dat ding kan gebruiken als ze met zichzelf bezig is. Wij mannen weten ook wel hoe we zoiets moeten bedienen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ineens veel meer voordelen van meerdere vrouwen in dit huwelijk
Wij weten wel hoe die dingen werken
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
als er teveel stroomkabels enzo doorlopen kan dat, die worden ook warmquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:36 schreef crv het volgende:
[..]
WOW, zit idd niet mee![]()
Maar hoe kunnen die plastic buizen in godsnaam doorgebrand zijn
nou, ik heb er maar één en daar heb ik me handen vol aanquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken weinig mannen die protesteren tegen extra vrouwen in hun huwelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Altijd 1 ongesteld --> Altijd minstens 1 niet ongesteldquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zouden die mannen niet weten dat als meerdere vrouwen in 1 huis wonen de kans heel groot is dat er altijd wel 1 ongesteld is. Of in het ergste geval ze allemaal tegelijk ongesteld zijn
Meestal na verloop van tijd wel, maar dan kan hij een paar dagen bijtankenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zouden die mannen niet weten dat als meerdere vrouwen in 1 huis wonen de kans heel groot is dat er altijd wel 1 ongesteld is. Of in het ergste geval ze allemaal tegelijk ongesteld zijn
Zei isquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zei is de vrouw
Dan verklaar ik hierbij dat we vanaf heden de trouwerij vieren van:
Kally, Huppelmuts, tombolafan en loveless85
De spotjes zaten te dichtbij de plastic buizenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:36 schreef crv het volgende:
[..]
WOW, zit idd niet mee![]()
Maar hoe kunnen die plastic buizen in godsnaam doorgebrand zijn
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat ik je wel nog wat bij moet brengen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie ineens veel meer voordelen van meerdere vrouwen in dit huwelijk
Wij weten wel hoe die dingen werken
Als je Mormoon ben, mag je ook meerdere vrouwen hebben toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik eeeh,
Uiteraard bij jou metquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat ik je wel nog wat bij moet brengen
Dat is toch als je bv. een studentenhuis met vrouwen hebt, en ze geen van allen pil slikken, dan gaan toch hun periodes synchroon lopen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaquote:
Shit en nog klik ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt toch geen vliegangst he![]()
Vliegen is zo cool.
Ben een keer met stevige wind op Zurich geland.![]()
Die luchthaven is wat lastiger bereikbaar tzeg maar, dus dan krijg je dit soort taferelen
das gevaarlijk zeker als er stroomtrekkende app's aan hangenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als er teveel stroomkabels enzo doorlopen kan dat, die worden ook warm
oeps, weer een typefout door mn vlugheidquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zei is![]()
![]()
Hmm dan ga ik nu maar even aan mijn hubby vertellen dat er een kleine verandering heeft plaatsgevonden
dat weet ik nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je Mormoon ben, mag je ook meerdere vrouwen hebben toch?
Bij mij met ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard bij jou met
[..]
Dat is toch als je bv. een studentenhuis met vrouwen hebt, en ze geen van allen pil slikken, dan gaan toch hun periodes synchroon lopen.![]()
Niet dat er wss ergens een studentenhuis vol vrouwen te vinden is die NIET aan de pil zitten, maar goed
heb je gewaarschuwtquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shit en nog klik ik
Ja heb vliegangst, gelukkig is het maar 4,5 uur
Foto's?? Van wat? Plafond lig er al uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm wel naar idd maar een ontzettend geluk bij een ongeluk dat je nu weet van die buizen!![]()
En dat met die vloer komt natuurlijk gewoon helemaal goed![]()
Foto's?
Ik heb gestudeerd op een Christelijke school... Daar waren meerdere studentenhuizen met vrouwen die niet aan de pil waren hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard bij jou met
[..]
Dat is toch als je bv. een studentenhuis met vrouwen hebt, en ze geen van allen pil slikken, dan gaan toch hun periodes synchroon lopen.![]()
Niet dat er wss ergens een studentenhuis vol vrouwen te vinden is die NIET aan de pil zitten, maar goed
ik heb ook een keer een dergelijke landing gehad op dezelfde luchthaven, maar dan onzder doorstart. Dan zit je toch niet echt lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shit en nog klik ik
Ja heb vliegangst, gelukkig is het maar 4,5 uur
oepsquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De spotjes zaten te dichtbij de plastic buizen
Ja, met wat?quote:
Gemoedelijkquote:
Dan zit jij beter, gemoedelijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, met wat?
En bij Huppel en mij zonder?
Daar heb je dan je vibo voor denk ikquote:
shit en weer kijk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook een keer een dergelijke landing gehad op dezelfde luchthaven, maar dan onzder doorstart. Dan zit je toch niet echt lekker
Nu wel een paar keer gehad, maar nog niet zo erg dat ik niet prettig zat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook een keer een dergelijke landing gehad op dezelfde luchthaven, maar dan onzder doorstart. Dan zit je toch niet echt lekker
Ik zie het jaquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar heb je dan je vibo voor denk ik
Hoogblondquote:
Doei poesquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
Nou veel plezier in de witteboordweken hier![]()
Duty calls
weten jullie ook wat je eraan hebtquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, met wat?
En bij Huppel en mij zonder?
Doei doeiquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
Nou veel plezier in de witteboordweken hier![]()
Duty calls
Ja dat dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard bij jou met
[..]
Oquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat komt daarna ja. Eerst beetje opwarmen
Je hebt 3 vrouwen hequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat komt daarna ja. Eerst beetje opwarmen
Dat krijgen tombola en ik schijnbaarquote:
Niks daarvan, ik ging ermee akkoord als ik op plekje 1 bleefquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt 3 vrouwen he![]()
We willen wel allemaal evenveel aandacht
Hij snapt nu al niet hoe het werktquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja blijkbaar denkt Ll dat ik al breekbaar ben ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijgen tombola en ik schijnbaar
Ja, je mag als eerstequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks daarvan, ik ging ermee akkoord als ik op plekje 1 bleef
Nee damnitquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja blijkbaar denkt Ll dat ik al breekbaar ben ofzo
Lang leve Christine LeDuc zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahahahahaha, hij vindt je oud denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit komt niet meer heel geloofwaardig over hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee damnit![]()
Eerst even rustig opwarmen. En dan rammen
Nu al ruzie in de tent, net ween half uurtje getrouwdquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang leve Christine LeDuc zullen we maar zeggen
Nee ik merk hetquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit komt niet meer heel geloofwaardig over hoor
Wij hebben onderling geen mot!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:50 schreef crv het volgende:
[..]
Nu al ruzie in de tent, net ween half uurtje getrouwd![]()
Typisch vrouwen. Zet er een paar bij elkaar en je hebt binnen no-time mot
kippenhokquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:50 schreef crv het volgende:
[..]
Nu al ruzie in de tent, net ween half uurtje getrouwd![]()
Typisch vrouwen. Zet er een paar bij elkaar en je hebt binnen no-time mot
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik merk het![]()
Heb ik eindelijk eens een vrouw die geen uren voorspel wil, verpest ik het![]()
Ja laat dan helemaal maar zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FAIL!
Nou ja, je hebt er nog 2 op de reservebank he
Weet je wat, probeer jij het maar op die manier, we zullen zien hoe het looptquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee damnit![]()
Eerst even rustig opwarmen. En dan rammen
Idd!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Gelukkig hebben we elkaar nog dan
Daarom kun je beter kippen nemen. die leggen elke ochtend vers eitje en zeiken niet als ze met meerdere zijn. Was ik maar een haanquote:
Oh was die PM met dat adres en je nummer daar voor?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat, probeer jij het maar op die manier, we zullen zien hoe het loopt
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh was die PM met dat adres en je nummer daar voor?
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh was die PM met dat adres en je nummer daar voor?
Ehm we zijn met zijn 3-enquote:
Neehee, die is lelijk (en lastig)quote:
Scharen verheven naar een nieuwe dimensiequote:
Ll gaat uren met jou bezig dus dan moeten Tombola en ik ons vermakenquote:
quote:
Urenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ll gaat uren met jou bezig dus dan moeten Tombola en ik ons vermaken
Ja hij wil lang voorspelquote:
O nou ja, het is niet andersquote:
Nee hoeft niet ik hoor net dat jij uren met mij aan de gang gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pak gewoon een dopsleutel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ah een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neehee, die is lelijk (en lastig)
Dat zijn er vier hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De langste voor Ll?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zijn er vier hoor
Doe jij ook mee?
Uren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoeft niet ik hoor net dat jij uren met mij aan de gang gaat
Kan ie makkelijk hebbenquote:
Nee, dat hoorde ik netquote:
Ik denk het jaquote:
Nee, Bella wil vast wel mee doen als die dit hoort.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zijn er vier hoor
Doe jij ook mee?
Je bent niet de enigequote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, dealquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoeft niet ik hoor net dat jij uren met mij aan de gang gaat
Benny weer een oefenpartijtje Duitsland - Nederland aan het doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, Bella wil vast wel mee doen als die dit hoort.
Of als Benny weer onbevredigd terugkomt uit Duitsland
Gelukkig hahaquote:
We hebben net besloten dat jij die lange krijgtquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, Bella wil vast wel mee doen als die dit hoort.
Of als Benny weer onbevredigd terugkomt uit Duitsland
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef crv het volgende:
[..]
Benny weer een oefenpartijtje Duitsland - Nederland aan het doen
Slaap lekker huppelmutsquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even een middagdutje doen. Ben gebroken![]()
Fijne dag allemaal
Zelfde huppelquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne dag allemaal
Trustquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne dag allemaal
trustenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne dag allemaal
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne dag allemaal
links ook aandacht geven hequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:03 schreef crv het volgende:
Heb wel trek gekregen van deze discussie
*gaat even
Eetzequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:03 schreef crv het volgende:
*gaat even
Vergeet de dopsleutel niet in te vettenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:03 schreef crv het volgende:
*gaat even
Net wilde je nog met huppel en mij meedoenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:01 schreef Kally het volgende:
Nou duidelijk dan toch, Ll en ik gaan uren aan de gang, Tombo en huppel en wie dan ook nog meer de dopsleutel, met stroom voor thrilling sensation
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vergeet de dopsleutel niet in te vetten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net wilde je nog met huppel en mij meedoen
oei. weer een breukje ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ie gaat etenquote:
Nee Tombo en ik komen er wel uitquote:
quote:
quote:
niet zo denkenquote:
Tjah al die troep van de Christine is toch niet het echte werk héquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gelukkigquote:
Nee, maar wel om die dopsleutel te gebruikenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet jij gedwongen worden om met huppel en mij mee te doen?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah al die troep van de Christine is toch niet het echte werk hé
Dat ging dus om de dopsleutel Llquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar wel om die dopsleutel te gebruiken
Bouwputquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er nu uit, moet dus alleen nog glas in
Fijn met die Perfect Storm van straks op komstquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen de ramen er in elk geval niet uitwaaien ...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fijn met die Perfect Storm van straks op komst![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kunnen de ramen er in elk geval niet uitwaaien ...
pas na de middagquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Van mij het wel even losbarrsten.
Wel even wachten tot ik thuis en binnen ben
Begint vanmiddag alquote:
na 16:00quote:
ook onweerquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:14 schreef tombolafan het volgende:
Als het alleen maar regent vind ik het juist heerlijk om erdoor te lopen
komt goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fijn met die Perfect Storm van straks op komst![]()
ik ben ondertussen ook lekker bezig met een minder fijn rooster.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:16 schreef Kally het volgende:
Maar goed lieve mensen ik ga weer eens wat doen
Doeg doeg, vervelend persoontjequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:16 schreef Kally het volgende:
Maar goed lieve mensen ik ga weer eens wat doen
Nu met links bezig en rechts FOK!enquote:
Dank je jij ookquote:
Dopsleuteltje is al nat genoegquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vergeet de dopsleutel niet in te vetten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:20 schreef tombolafan het volgende:
Zeg ehm Ll...![]()
Je beide andere vrouwen zijn er nu niet...
quote:
Eigenlijk he... is het best ook wel ernstig dat in dat soort subfora er soms mensen hoog staan die alleen in een SC posten en verder amper in topics die echt over het onderwerp van het subforum gaan.quote:
ik sta op 153 ofzo hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk he... is het best ook wel ernstig dat in dat soort subfora er soms mensen hoog staan die alleen in een SC posten en verder amper in topics die echt over het onderwerp van het subforum gaan.
Kan me wel voorstellen dat dat vertekend en ze daar toch niet heel blij mee zijn
eetsquote:
7equote:
Hoezo ernstig, we hebben het best wel over voetbal gehad hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk he... is het best ook wel ernstig dat in dat soort subfora er soms mensen hoog staan die alleen in een SC posten en verder amper in topics die echt over het onderwerp van het subforum gaan.
Kan me wel voorstellen dat dat vertekend en ze daar toch niet heel blij mee zijn
kwestie van prioriteiten stellen hequote:
we hebben het in de sc best vaak over voetbal gehadquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
* noteert *quote:
Oh ik oordeel niet hoor, ik was zelf net zo in ESF. Maar het is de laatste tijd wel een beetje een trend in sommige thema-fora dat het echt 40/50% SC is. Kan me wel voorstellen dat ze dat ook niet helemaal de bedoeling er van vindenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben het in de sc best vaak over voetbal gehad
Ik heb trouwens ook nog in andere topics gepost
Laat me raden, die van Villa en Ronaldoquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan halen ze die toch uit de stats who caresquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik oordeel niet hoor, ik was zelf net zo in ESF. Maar het is de laatste tijd wel een beetje een trend in sommige thema-fora dat het echt 40/50% SC is. Kan me wel voorstellen dat ze dat ook niet helemaal de bedoeling er van vinden
met een volle maag lijkt me toch niet lekkerquote:
Wat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef crv het volgende:
[..]
met een volle maag lijkt me toch niet lekker
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat?
Knuffelen met een volle maag?![]()
Zoenen met een volle maag?![]()
Seksen met een volle maag?
Lijkt seks met een volle maag je niet lekker?quote:
Als je beetje woest tekeer gaat komt alles weer naar bovenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt seks met een volle maag je niet lekker?
Daar heb ik nooit last van eigenlijk
bahquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:48 schreef crv het volgende:
[..]
Als je beetje woest tekeer gaat komt alles weer naar boven
precies, tenzij dat natuurlijk een soort fettish van je is,quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer
Nog trouwerijen geweest hier ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ow ok. Dus ook geen vrouwen vrij danquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Nee Tomb en LL hebben hun eerste onenigheid bijgelegd
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik beide opties ookquote:
er zijn verkoelingsmogelijkhedenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Nee Tomb en LL hebben hun eerste onenigheid bijgelegdIk hou gewoon van ruzie makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Trouwen = trouwenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow ok. Dus ook geen vrouwen vrij dan
quote:
gelukkig danquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Trouwen = trouwen
We gaan niet zomaar scheiden ofzo hoor
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Nee Tomb en LL hebben hun eerste onenigheid bijgelegdwat is het ook een schatje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Maar t mag heul nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik deed het nog wel zo onopvallend mogelijk
Ja dino je moet toch maar aan een volg topic knopje gaan gelovenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Daar is dus die knop nou voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Yessssssssssquote:
Ik blijf zoeken hoor, maar heb er nog steeds geenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dino je moet toch maar aan een volg topic knopje gaan geloven
Die heeft hij nietquote:
Baggerquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik blijf zoeken hoor, maar heb er nog steeds geen
wat ?quote:
even wachten tot 13.37, dan welquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen knop
Tenminste, geen volgknop
Waar zit je? Hier waait het al een tijdje maar buiten valt het op zich nog wel meequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja toch??
Trouwens flink aan het waaien nu hier als ik zo de bomen eens zie
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bagger niet graag, ik post liever kwalitatief hoogstaande posts
Krijgen we 1 minuut de nieuwe layoutquote:
Of jij niet?quote:
Werk nu, naast de Brienenoord praktischquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar zit je? Hier waait het al een tijdje maar buiten valt het op zich nog wel mee
O dan zal ik het nog wel krijgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Werk nu, naast de Brienenoord praktisch
Hier is echt GEEN wind!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rotterdamquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeh, dan waai jij straks wegquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rotterdam
* Crazy-M werkt nu precies aan de andere kant van het land voor de rotterdammers
Ahhh snietusquote:
Van mij wel, doe maar naar de bagger layout zetten danquote:
Da's de vereiste?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Van mij wel, doe maar naar de bagger layout zetten dan
Ja je kán straks niet anders meer hé...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de vereiste?
Ik had laatst wel de nieuwe lay-out trouwens, gewoon vanuit Silver
Ja ik weet het heb zelfs chrome nu anders doen mijn smileys het niet in de nieuwequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de vereiste?
Ik had laatst wel de nieuwe lay-out trouwens, gewoon vanuit Silver
Niet meer Fokken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je kán straks niet anders meer hé...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Niet meer Fokken?
of niet meer werken met Silver?
Nu niet meerquote:
ja maar ik woon zelf er weer tussen inquote:
gebruik al bijna niet meer anders dan Chromequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet het heb zelfs chrome nu anders doen mijn smileys het niet in de nieuwe
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gebruik al bijna niet meer anders dan Chrome
niet huilen hequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef Kally het volgende:
En standaard je PI instellen is ook leuk, ik wil die nieuwe
De nieuwe layout een minuutjequote:
quote:
gebruik maar heel weinig IEquote:
gelukkig haha, moest al bijna mn beeld over je bijschavenquote:
Vertel?quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ok...
Wanneer gaat hij ingevoerd worden?
quote:
succesquote:
O bummerquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik wel uitkijk naar de nieuwe lay-out
Doe maar zo, verrekte koekwaus !quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou niet eens anders meer willen dan de nieuwe lay-out...
[stampvoetmodus aan] ik wil het ook, nu, nu, nu [stampvoetmodus uit]quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou niet eens anders meer willen dan de nieuwe lay-out...
Overrijp?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Maar leuk allemaal dat lekker maken... maar wanneer komt dat ding dan? Straks zijn we overrijp en dan is die layout nog niet live
vooral voor het modden is het ideaal, en je ziet ook als een collega al met een topic bezig is...quote:
Jou smiley hangt vast in mijn beeldquote:
quote:
Het handje slaat niet op de grond slimpiequote:
proest, ik dacht .... laat maarquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Het handje slaat niet op de grond slimpie
Ik snapte hem ook niet hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
Nee heb ik vaker last van, ik leef ook heerlijk in mijn eigen wereldje af en toe, maar gezellig is het daar welquote:
*slimpie isquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef Kally het volgende:
[..]
dat ken ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee heb ik vaker last van, ik leef ook heerlijk in mijn eigen wereldje af en toe, maar gezellig is het daar wel
jah inderdaad. Dan zeg je soms iets dat iemand anders niet snaptquote:
Ik heb dat bijna dagelijks, mijn gedachtenkronkels zijn vaak echt niet te volgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad. Dan zeg je soms iets dat iemand anders niet snapt
Pas op hoor Kal! Crazy-M vroeg zich net al af of er alweer vrouwen vrij warenquote:
Ow dat, dat heb ik ook weleensquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik van de hak op de tak ga maar dat bv mijn moeder of zusje me als enige gewoon snaptquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas op hoor Kal! Crazy-M vroeg zich net al af of er alweer vrouwen vrij waren
Dus niet te lief doen tegen m, straks dumpt Ll je
* denkt goed na *
Doe maar lief tegen hem!!!!!![]()
![]()
Ik ken die momenten ook wel:Yquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ow dat, dat heb ik ook weleens
En iedereen maar denken dat het aan mij ligt
Dat dus, maar zo gaat het ook echt in mijn hoofd, alles vliegt voorbij en gaat razendsnelquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik van de hak op de tak ga maar dat bv mijn moeder of zusje me als enige gewoon snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |