Onnodige linkt tussen ons onnodig ellendig gedag en Juup.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Onnodige steek onder water jegens Juup
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Onnodige steek onder water jegens Juup
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Onnodige linkt tussen ons onnodig ellendig gedag en Juup.
Niet ver, sterker nog ik begin daar niet eens aan want dat is vies.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:27 schreef amaranta het volgende:
Nou, zo is het ook niet echt leuk he.
Dus hoe ver zijn jullie onderhand met zakken door de stront?\
Best ver al, staat me nog net niet aan de lippen. En jij?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:27 schreef amaranta het volgende:
Nou, zo is het ook niet echt leuk he.
Dus hoe ver zijn jullie onderhand met zakken door de stront?\
Hoezo, ga je normaal met de auto?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:44 schreef bleiblei het volgende:
Pfff... ben weer aan het ov-en vandaag.
Vrouwen vallen toch op oudere mannen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:43 schreef Inu het volgende:
Wat een negativiteit hierVeel blij en positief allen
![]()
Ik krijg gewoon een creapy vibe van die gast, altijd al gehad en nu dus nog steeds, dus hij wordt geen Linkedin-vriendje van me
Jullie zijn ook weer onnodig onnodig aan het doen.quote:
Met de zin, "weer aan het ov-en vandaag" ?quote:
Ik zit al in china.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Best ver al, staat me nog net niet aan de lippen. En jij?
Jij quote/herhaalt onnodig berichtenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jullie zijn ook weer onnodig onnodig aan het doen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Met de zin, "weer aan het ov-en vandaag" ?
Ik vond dat niet onnodig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jij quote/herhaalt onnodig berichten.
met het woord 'weer' impliceert iemand imo dat ie het vaker doet / heeft gedaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Met de zin, "weer aan het ov-en vandaag" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |