ja, dat is zakelijk geaccepteerd: in de file staan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft een Phaeton, best aardige wagen, maar zó vet is 'ie ook weer niet.![]()
En ook met je Phaeton sta je gewoon in de file, en daar kun je wel mee aankomen?
Dat zeg ik toch ook niet? Ik (kantoor EHV!) wel. Dus ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Die OGD-ers die hier zitten hoeven ook echt niet met de auto te komen hoor...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het punt is...in de trein kan ie geen andere bestuurders corrigeren...treinen zitten op een spoor, dan snij je niet zomaar een andere trein af omdat ie geen richting aangaf of omdat de condusteur zat te bellen in de eerste klasse
ik voldoe graag aan je verwachtingenquote:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, dat is zakelijk geaccepteerd: in de file staan.
Kom je met de trein denken ze Geitenwollen Sok.
wat doe je als je feun gaat in de stiltecoupe?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kunt wel andere mensen corrigeren dat ze hun voeten van de bank moeten halen, niet mogen praten in de stiltecoupe en niet mogen graffitien enzo
Vrouwen (die ook nog niet eens veel km's maken) met een mening over auto'squote:Op woensdag 14 juli 2010 15:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft een Phaeton, best aardige wagen, maar zó vet is 'ie ook weer niet.![]()
En ook met je Phaeton sta je gewoon in de file, en daar kun je wel mee aankomen?
Wel meer mensen nietquote:
samengevat: niemand!quote:
Nee, meestal druk ik het weg of loop ik ff de hal op... Vind bellen in een stiltecoupe echt heel asociaal en ik kijk er met smart naar uit dat die blokkers in de treinen komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat doe je als je feun gaat in de stiltecoupe?
opnemen toch? zachtjes?
*Onsnet belt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:02 schreef FUFR het volgende:
tis gvd nu al 6 uur geleden dat ik glasvezel aanvroeg. het is er nog niet.
Doe er es wat aan R8
Heeft Blokker nog niet genoeg winkels?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, meestal druk ik het weg of loop ik ff de hal op... Vind bellen in een stiltecoupe echt heel asociaal en ik kijk er met smart naar uit dat die blokkers in de treinen komen
Dan kun je pannen en schoonmaakazijn kopen in de trein. Handigquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, meestal druk ik het weg of loop ik ff de hal op... Vind bellen in een stiltecoupe echt heel asociaal en ik kijk er met smart naar uit dat die blokkers in de treinen komen
spuit 11quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan kun je pannen en schoonmaakazijn kopen in de trein. Handig.
Vrouwen doen ook zaken en die geven geen ruk om auto's en om eerlijk te zijn vind ik het nogal sneu als je als zakenman onder de indruk bent van een andere zakenman door zn autoquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vrouwen (die ook nog niet eens veel km's maken) met een mening over auto's.
Ooit op het afwerkingsniveau en details gelet?
Zakelijk glas he, geen amateurclubjequote:
Bij carglass kun je zelf toch een afspraak plannen?quote:
Excusez-moi. L'internet dans le office komt via la France. C'est un petit peu traagquote:
Ja, daar ben ik ook voorstander van. Helaas werkt het zo niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Vrouwen doen ook zaken en die geven geen ruk om auto's en om eerlijk te zijn vind ik het nogal sneu als je als zakenman onder de indruk bent van een andere zakenman door zn autoLaat hem maar gewoon goed werk doen en al komt ie dan op zn ligfietsje aan, geen punt
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heeft Blokker nog niet genoeg winkels?
Ja, je kunt ook al internetten. Kun je allemaal meer doen dan wanneer je in de file staatquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan kun je pannen en schoonmaakazijn kopen in de trein. Handig.
ik was gewoon sneller...gewoon zo zonder richting aan te geven haalde ik je in, whehehequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Excusez-moi. L'internet dans le office komt via la France. C'est un petit peu traag.
jah, maar het had er al moeten zijn, ben maar naar huis gegaan. ik verwacht morgen wel een backup van het internet van vandaag erbij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij carglass kun je zelf toch een afspraak plannen?
Juup!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
jah, maar het had er al moeten zijn, ben maar naar huis gegaan. ik verwacht morgen wel een backup van het internet van vandaag erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |