nou...zo'n trap op iemand ribbenkast zoals de jong deed mag ook bij K-1 niet hoorquote:
Oké dat was wel heel erg extreem idd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou...zo'n trap op iemand ribbenkast zoals de jong deed mag ook bij K-1 niet hoor
extreem nuttig:quote:
echt welquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou...zo'n trap op iemand ribbenkast zoals de jong deed mag ook bij K-1 niet hoor
En dat had rood = penalty = 1-0 moeten zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach, Spanje was beter, dat kan echt niemand ontkennen maar in een finale is alles geoorloofd vind ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dat had rood = penalty = 1-0 moeten zijn
Dan had die niet gegeven corner met als gevolg doelpunt er niet geweest gezijn, en dan was Spanje alsnog wereldkampioen.
ik weets dat je een hekel hebt aan geenstijl maar je moet gewoon af en toe eens op dumpert.nl kijken...zo gaafquote:
en dan zelf (de weblog) nog steeds miepen over GS..quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weets dat je een hekel hebt aan geenstijl maar je moet gewoon af en toe eens op dumpert.nl kijken...zo gaaf![]()
of je wacht 4 dagen en kijkt dan op de fok weblog...dan stan dezelfde plaatjes etc er²
idd...royale triestheidquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan zelf (de weblog) nog steeds miepen over GS..
ik heb dat soms ook wel...dan wil je een mail sturen en ga je het echt bizar overcorrect formulerenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
Een email in de box met een verzoek en hij begint zo: gelieve bijgaand een brief aan te treffen die...
Oh, dat zeg ik nietquote:
Nee, ze moeten meer scoren, niet harder spelen, het is geen freefight.quote:
Dat vind ik onzin. Sporters die op de olympische spelen zilver halen worden ook gehuldigd en daar jankt niemand over.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:16 schreef FUFR het volgende:
huldigen doe je winnaars. niet de verliezers.
Sloeg helemaal nergens op vind ik.
Gewoon een kutsmoes om te zuipen.
zij dachten van wel, vandaar de 9 gele kaarten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, ze moeten meer scoren, niet harder spelen, het is geen freefight.
Penalty? Why? Het was toch niet in het 16 metergebied?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dat had rood = penalty = 1-0 moeten zijn
Dan had die niet gegeven corner met als gevolg doelpunt er niet geweest gezijn, en dan was Spanje alsnog wereldkampioen.
dat is ook belachelijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Sporters die op de olympische spelen zilver halen worden ook gehuldigd en daar jankt niemand over.
dat heb ik dan ook niet verplicht gekeken..quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Sporters die op de olympische spelen zilver halen worden ook gehuldigd en daar jankt niemand over.
psies. there can be only wan winnerquote:
Ken je maar één iemand die belachelijk veel geld verdient?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef r8ality het volgende:
Overigens ken ik iemand die belachelijk veel geld verdient met vastgoed. Zal ik vast zeggen dat die bij zijn zakelijke contacten dus niet met het OV komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |