Dat deed ik alleen op Center Parcs toenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:10 schreef Joene het volgende:
Warmte zuigtik wil zaterdag is kijken hoe het bevalt om sochtends om een uur of 6 te gaan lopen.
Heb 6 uur nooit gered, heb wel al regelmatig in het weekend tegen 7-en buiten gestaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:10 schreef Joene het volgende:
Warmte zuigtik wil zaterdag is kijken hoe het bevalt om sochtends om een uur of 6 te gaan lopen.
Sssssst! Je stoort. Tenminste dat gevoel kreeg ikquote:
Ach, dat gewijf van die hardloophomo's.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:25 schreef Tally het volgende:
Sssssst! Je stoort. Tenminste dat gevoel kreeg ik
Ik heb altijd suiker bij me J. Net als dat ik 20 minuten van tevoren minimaal een halve liter drink.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:15 schreef KingOfMars het volgende:
J, ik heb de laatste paar keer zo'n last van misselijkheid gehad, zou het schelen om voor onderweg wat druivesuiker (dextro oid) mee te nemen? Lees her en der dat dat zou kunnen helpen?
Nee hoezo ?quote:
Bwehehe. Tot je enkels?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:01 schreef Tally het volgende:
Of je gaat even naar de wc en de pot stroomt over als je door trekt
Vanwege het slechte humor garpje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:55 schreef Joene het volgende:
Nee hoezo ?
Whehe, de collega voor je heeft gister zwaar getafeld en de pot volgepoept.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:01 schreef Tally het volgende:
Of je gaat even naar de wc en de pot stroomt over als je door trekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |