Ik kan wel tegen een stootjequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef Armageddon het volgende:
Zijn al verschillende doden gevallen door het noodweer hoor ik net. Caravans die door de lucht zweven in vethuizen. Tering.
Ik ga eens kijken of ik dat vanavond ook kanquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:36 schreef Joene het volgende:
J. Het is weer om te gaan hardlopen vanavond
Lekker he die vakantie om je heen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb echt een ernstig motivatieprobleem mensen.
Heb jij andere dagen dan als je gaat werken ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb echt een ernstig motivatieprobleem mensen.
Oh ja die dip heb ik ook gehad, maar nu ik van de week de 13km aantiktequote:
Da's denk ik bij mij ook een beetje het probleem... heb de 6km al een paar gehaald, dus daar is de uitdaging van weg. En de stap naar 10km is echt nog te groot nu.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ja die dip heb ik ook gehad, maar nu ik van de week de 13km aantikteheb ik weer volop motivatie
Owhquote:
Maar natuurlijk!quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:40 schreef KingOfMars het volgende:
Op mijn werk ben ik enthousiast als altijd..
J, gewoon zonder evy 3x in de week lopen sterker nog ik loop zonder muziek.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Da's denk ik bij mij ook een beetje het probleem... heb de 6km al een paar gehaald, dus daar is de uitdaging van weg. En de stap naar 10km is echt nog te groot nu.
Plus die bloedhitte..
Oh ik ga toch zeker wel 1x in de week intervallen hoor een km of 3 , ff een paar keer flink sprinten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:01 schreef KingOfMars het volgende:
Evy had ik al de deur uitgedaan, loop nu met eigen muziek. Ook geen intervallen meer, gewoon gaan. Zonder muziek doe ik ook wel eens voor een bepaald stuk ofzo. En die iPhone heb ik toch mee omdat ik m'n tijd en snelheid bij wil houden enzo dus ach.
Ik wil vooral eerst de afstanden onder de knie krijgen qua conditie, snelheid komt nog wel eens (ooit). Maarja, dan moet je wel gaan hequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ik ga toch zeker wel 1x in de week intervallen hoor een km of 3 , ff een paar keer flink sprinten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |