Nop. Ik ga wederom weer op bezoek bij schoonpapa in Zuid-Spanje!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, boem-dikke gaat met een kiloknaller all-in naar Turkije en komt terug als bruin-dikkie.
Tóch veel plezier, knul!
Putten was het vrij hevig hoorde ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt geen moer gebeurt hier. Druilerig regentje. Nu maar hopen dat dat in Voorthuizen ook zo was.
Ow ja, maar regen klinkt al snel heftig in een tent of caravan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
Vrienden op de camping, maar zoals ik zei vooral regen SWETS REGEN> Geen wind of onweer.
quote:
Joene komt pas een jaar of 29 op de camping idd.quote:
Pak eens een vliegtuig. Spanje is bijvoorbeeld erg leuk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Joene komt pas een jaar of 29 op de camping idd.
Goeie campingsquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Pak eens een vliegtuig. Spanje is bijvoorbeeld erg leuk.
Al krijg ik geld toe ik ga niet vriend.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef Armageddon het volgende:
Heb het je al eerder verteld. Turkije is erg mooi en er is geen hoofddoek te vinden daar. Iedereen rookt en zuipt.
Ja bizar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:59 schreef Armageddon het volgende:
Zijn al verschillende doden gevallen door het noodweer hoor ik net. Caravans die door de lucht zweven in vethuizen. Tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |