Yep. Zit er nog.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zit die toko er nog? Dan moeten we binnenkort weer eens even langs.
Boontjes met aangefruit uitje en sambal.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef Tally het volgende:
Ik heb boontjes voor vanavondMaar ik heb geen zin in Hollandse troep te vreten.
Es kijken of ik er iets van kan maken
Oh, ik kom nooit in zulke buitengebieden, da's mij te ver buiten de Ruit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef KingOfMars het volgende:
In 't Alexandrium dus. Want daar zat er maar 1. Dus ja, DIE toko. Die ene.
Meer dan genoeg T.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:43 schreef Tally het volgende:
Als iemand je verteld (zo maar uit het niets) dattie in scheiding ligt. Moet ik er dan op door gaan of is alleen: O das kut, genoeg?
'Wil je erover praten of meteen batsen?'quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:43 schreef Tally het volgende:
Als iemand je verteld (zo maar uit het niets) dattie in scheiding ligt. Moet ik er dan op door gaan of is alleen: O das kut, genoeg?
Ze komen tegenwoordig uit Groningen voor de Primark.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, ik kom nooit in zulke buitengebieden, da's mij te ver buiten de Ruit.
Ja uhm het is een leukerd. Het is een externe. Maaruh dat roep ik dus nietquote:
Is je vrouw bij jou vandaan? Dan doen we het namelijk bij jou thuisquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
'Wil je erover praten of meteen batsen?'
Brr, naast de suburibia-burgers dus ook nog boertjes van buut'n!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef NJ het volgende:
Ze komen tegenwoordig uit Groningen voor de Primark.
Ziet er wel leuk uit. Als er weer een trein geweest is, zie je vanaf Alexander een hele stoet mensen zo door de Oosterhof naar de Primark lopen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Brr, naast de suburibia-burgers dus ook nog boertjes van buut'n!
Ja ik snap er niet veel van. Hij had het net over vakantie met zn 2tjes. En toen over dat hij een beetje in scheiding ligt. Dus ik denk dat ze nog wel samen zijn maar dat het niet zo goed gaat..quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:44 schreef Joene het volgende:
Gewoon oh jammer voor je joh.Heeft ze al een ander ?
Warum?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit. Vanaf Alexander zie je een hele stoet mensen zo door de Oosterhof naar de Primark lopen.
Komen van heinde en verre naar de Primark. Is een soort H&M, maar dan echt spotgoedkoop. Uit Engeland en de enige in NL zit in de Oosterhof.quote:
Ik ken het niet dus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Komen van heinde en verre naar de Primark. Is een soort H&M, maar dan echt spotgoedkoop.
Dan ben je beter af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |