Hoeveel heb jij al gedronken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, dat vind ik dis ook. niet totaal van god los he, maar iest meer vrijheid. niets mis mee dan imo.
duurde alleen tot mijn 5e school tot ik en decaan trof die dat ook vond
Ja lach maar. De opvoeding van mijn zoon gaat opeens in een andere hogere versnellingquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, sorry ik lig echt helemaal dubbel hier
Waarvan?quote:
vandaag teveel, maar ligt een beetje prive tbh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al gedronken?![]()
[..]
Ja lach maar. De opvoeding van mijn zoon gaat opeens in een andere hogere versnelling
Alles wel goed? Een einde kan ook een nieuw begin betekenen hequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:12 schreef gomi het volgende:
[..]
vandaag teveel, maar ligt een beetje prive tbh.
heb beetje idee dat vandaag een einde is gekomen aan een tijdperk ofzo
Stuk jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles wel goed? Een einde kan ook een nieuw begin betekenen he![]()
Is FOK! bij jullie ook af en toe kapot?
yeah is wel goed hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
maar is dat dan niet t betuttelen van iemand die boven t maaiveld uitsteekt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
Nou dat quoten lukt niet op de een of andere manier...Maar gomi, ik vind dat je gewoon mee moet draaien met het programma op de middelbare school. Als het allemaal te eenvoudig is moet je maar wat extra uitdagingen aangaan. Iemand zn eigen gang laten gaan vind ik dan weer zo'n kul. Zo gaat het in het dagelijks leven ok gewoon niet, en als je meer kunt, waarom niet meer doen?
ja verdikkeme, twee keer een lange PM getikt, en twee keer foetsiequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang leve een FOK! BBQ geven. Ze hebben hem van het weekend geleerd hoe hij met 2 vingers een bh moet losmaken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gomi zegt op te letten, toch sluit, en dan weer niet wil openen.
Je valt in herhaling lieverdquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, sorry ik lig echt helemaal dubbel hier
Ik had hier net iets over getyptquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
Nou dat quoten lukt niet op de een of andere manier...Maar gomi, ik vind dat je gewoon mee moet draaien met het programma op de middelbare school. Als het allemaal te eenvoudig is moet je maar wat extra uitdagingen aangaan. Iemand zn eigen gang laten gaan vind ik dan weer zo'n kul. Zo gaat het in het dagelijks leven ok gewoon niet, en als je meer kunt, waarom niet meer doen?
Pffff maaiveld, maaiveld...quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef gomi het volgende:
[..]
maar is dat dan niet t betuttelen van iemand die boven t maaiveld uitsteekt?
doe maar mee met t gem.? long live avg?
ja klopt, maar die vorige was door het slotje heenquote:
Maar ik had er ook al op gereageerdquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja klopt, maar die vorige was door het slotje heen
En ik had hem al ge c/p'ed voor dit topic en toen begon het forum te bokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |