Vriendschap op een forum zonder dat je elkaar bent tegengekomenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet toch wat als je erachter komt dat sommige mensen blijkbaar vriendschap niet zo waarderen als ik.
Ja ja ja ja ................quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Wow, de liefde is ook echt overweldigend.
I knowquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
sorry, ik had er echt totaal geen erg in
ik probeer altijd te ontwijken
waar? tell me en ik verhuisquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou ja, dat overdrijf ik denk ik ook wel weer ietwat
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Drie dagen van ellende en zoemen om me heen.
Gewapend en getergd liep ik door het huis
En nu is hij dead
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zjn ingewanden liggen nog op de tafel.
Nou nee hoor.quote:
Je tergt muh....vroeg of laat ben ik toch een keer gevatter en sneller dan jouquote:
Die meneer hondjes toch!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Arme meneer Hondjeswat wreed
had hem gewoon die douche uitgeschopt
Ik weet hetquote:
LOTUSSS vertel eens wat is er precies aan het handje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Die krijg je dan van mequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je tergt muh....vroeg of laat ben ik toch een keer gevatter en sneller dan jou![]()
't Kan lang duren, maar ooit komt het er van
Die persoon ken ik ook persoonlijk. Duh.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vriendschap op een forum zonder dat je elkaar bent tegengekomen
Ik denk dat er meer vijanden dan vrienden gemaakt worden
Zeker weten Teun en als dat gebeurd dan krijg je je eigen zegetocht door de grachtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je tergt muh....vroeg of laat ben ik toch een keer gevatter en sneller dan jou![]()
't Kan lang duren, maar ooit komt het er van
Kom op Lotuss, je bent nu toch echt wel een beetje aan het janken hoor. Vooruit, schouders naar achteren, tieten naar voren en gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die persoon ken ik ook persoonlijk. Duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |