Vriendschap op een forum zonder dat je elkaar bent tegengekomenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet toch wat als je erachter komt dat sommige mensen blijkbaar vriendschap niet zo waarderen als ik.
Ja ja ja ja ................quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Wow, de liefde is ook echt overweldigend.
I knowquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
sorry, ik had er echt totaal geen erg in
ik probeer altijd te ontwijken
waar? tell me en ik verhuisquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nou ja, dat overdrijf ik denk ik ook wel weer ietwat
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Drie dagen van ellende en zoemen om me heen.
Gewapend en getergd liep ik door het huis
En nu is hij dead
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zjn ingewanden liggen nog op de tafel.
Nou nee hoor.quote:
Je tergt muh....vroeg of laat ben ik toch een keer gevatter en sneller dan jouquote:
Die meneer hondjes toch!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Arme meneer Hondjeswat wreed
had hem gewoon die douche uitgeschopt
Ik weet hetquote:
LOTUSSS vertel eens wat is er precies aan het handje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
Die krijg je dan van mequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je tergt muh....vroeg of laat ben ik toch een keer gevatter en sneller dan jou![]()
't Kan lang duren, maar ooit komt het er van
Die persoon ken ik ook persoonlijk. Duh.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vriendschap op een forum zonder dat je elkaar bent tegengekomen
Ik denk dat er meer vijanden dan vrienden gemaakt worden
Zeker weten Teun en als dat gebeurd dan krijg je je eigen zegetocht door de grachtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je tergt muh....vroeg of laat ben ik toch een keer gevatter en sneller dan jou![]()
't Kan lang duren, maar ooit komt het er van
Kom op Lotuss, je bent nu toch echt wel een beetje aan het janken hoor. Vooruit, schouders naar achteren, tieten naar voren en gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die persoon ken ik ook persoonlijk. Duh.
't Zal wel een natte droge sloot wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten Teun en als dat gebeurd dan krijg je je eigen zegetocht door de gracht
Lees één van de laatste posts van het vorige topic maar daar word ik ook weer heel vriendelijk bejegend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
LOTUSSS vertel eens wat is er precies aan het handje?
ik begrijp er geen fuck van...
WAAR GAAT DIT OVER????quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die persoon ken ik ook persoonlijk. Duh.
en als t niet lukt voor eind augustus krijgt hij een tenalady van me.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten Teun en als dat gebeurd dan krijg je je eigen zegetocht door de gracht
Mag ik een keer janken? Ook al heb ik geen levensbedreigende lichamelijke ziekte, dat wil niet zeggen dat ik helemaal oké ben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op Lotuss, je bent nu toch echt wel een beetje aan het janken hoor. Vooruit, schouders naar achteren, tieten naar voren en gaan
Jah... dan weet ik nog niksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lees één van de laatste posts van het vorige topic maar daar word ik ook weer heel vriendelijk bejegend.
Neem toch maar die slaappil.. NUquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lees één van de laatste posts van het vorige topic maar daar word ik ook weer heel vriendelijk bejegend.
Niemand hier op Fok is helemaal okéquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mag ik een keer janken? Ook al heb ik geen levensbedreigende lichamelijke ziekte, dat wil niet zeggen dat ik helemaal oké ben.
Alle posts van Soury teruggelezen, maar ik kon het niet vindenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
van mij mag t hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mag ik een keer janken? Ook al heb ik geen levensbedreigende lichamelijke ziekte, dat wil niet zeggen dat ik helemaal oké ben.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Alle posts van Soury teruggelezen, maar ik kon het niet vinden
Dat weten we toch lieverdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand hier op Fok is helemaal oké![]()
Daarom zitten we hier
met die Ava kan ik je helemaal niet meer serieus nemenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:09 schreef remlof het volgende:
De TT had beter kunnen zijn "Waar zegetochten devalueren"
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand hier op Fok is helemaal oké![]()
Daarom zitten we hier
Een keer janken? Je zit al weken te janken in single's. Misschien moet je even zelf je hersenpan gebruiken en nadenken wat belangrijker is, je vriendin die het ziekenhuis in moet met idd iets heftigs of een aandachtvragende jankerdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dus je hebt wel ooit overwogen om me serieus te nemen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
met die Ava kan ik je helemaal niet meer serieus nemen![]()
sindse winnaars van brons en zilver op de os een zegetocht krijgen is die devaluatie allang in gang hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:09 schreef remlof het volgende:
De TT had beter kunnen zijn "Waar zegetochten devalueren"
Z'n notes blijven toch verdomd echtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
met die Ava kan ik je helemaal niet meer serieus nemen![]()
Echt welquote:
Neem jij maar 3 familypacks. Tegelijk. Wegspoelen met drank boven 30%. Wel iets erbij eten anders kots je het weer uit. Dat is zonde.quote:
Kwartje valt nu pasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus je hebt wel ooit overwogen om me serieus te nemen?
Zijn noten daarentegen hebben aandacht nodigquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus je hebt wel ooit overwogen om me serieus te nemen?
ok, mis ik hier nu en voorgeschiedenis?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neem jij maar 3 familypacks. Tegelijk. Wegspoelen met drank boven 30%. Wel iets erbij eten anders kots je het weer uit. Dat is zonde.
quote:Rabo's rukken er op in klassement
SAINT-JEAN-DE-MAURIENNE - Achter de twee sterkste Tour-renners van dit moment - Andy Schleck en Alberto Contador - deed het Rabo-blok van Robert Gesink en Denis Menchov dinsdag goede zaken in het algemeen klassement. Op de Col de la Madeleine moesten de Rabo's het topduo van deze Tour laten gaan, maar er werd wel tijd gewonnen op Basso, Evans, Wiggins, Sastre, Van Den Broeck en Rogers. Menchov schuift op naar de vierde plek, Gesink stijgt naar plaats zeven.
TERING....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neem jij maar 3 familypacks. Tegelijk. Wegspoelen met drank boven 30%. Wel iets erbij eten anders kots je het weer uit. Dat is zonde.
Ik niet ik kan het me niet meer herinnerenquote:
Misschien moet heks daar maar eens aan gaan kluivenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn noten daarentegen hebben aandacht nodig
Goezzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
In het begin dat ik op Fok kwam dacht ik serieus dat moderator enzo een baan was
![]()
Dit was voor de eerste keer in mijn leven dat ik op een forum kwam heh...![]()
maar nu weet ik beter![]()
Dat zeg je toch niet? Je moest eens weten hoeveel mensen hier dat direct of achter de schermen mee te kampen hebben! Wat jij moet doen is janken van vreugde om wat je wel hebt en niet zo miepen over wat je niet hebt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet je wát pas erg is? Dat ik 4x in 2 dagen moet vragen aan haar vriendje (waarvan ik dacht dat het een goede vriend was) hoe het is afgelopen voordat ik een antwoord krijg, en verder alleen maar botte, korte antwoorden krijg. Maar alleen als ik er naar gevraagd heb. Want o wee als die "vriend" een keer initiatief neemt voor contact.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Een keer janken? Je zit al weken te janken in single's. Misschien moet je even zelf je hersenpan gebruiken en nadenken wat belangrijker is, je vriendin die het ziekenhuis in moet met idd iets heftigs of een aandachtvragende jankerd
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Goezzo
Ik vind je tof, dat je dat weet
ik heb hier zolang niet meer meegelezen. ik mis ws van allesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet ik kan het me niet meer herinneren
Flikker op. Ben klaar met jou.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet? Je moest eens weten hoeveel mensen hier dat direct of achter de schermen mee te kampen hebben! Wat jij moet doen is janken van vreugde om wat je wel hebt en niet zo miepen over wat je niet hebt.
Voor alle mensen die een partner of een familielid hebben die zoiets wel heeft: Bedankt!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet? Je moest eens weten hoeveel mensen hier dat direct of achter de schermen mee te kampen hebben! Wat jij moet doen is janken van vreugde om wat je wel hebt en niet zo miepen over wat je niet hebt.
Oehhoe haha dubbelvlaquote:
OMG je bent echt te triest voor woorden, wie is er belangrijker denk je? Jij of zij, jezus kind schaf een vibo aan en botvier daar je frustraties op, wat denk je nou dat het allemaal helemaal goed gaat omdat ze thuis is?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet je wát pas erg is? Dat ik 4x in 2 dagen moet vragen aan haar vriendje (waarvan ik dacht dat het een goede vriend was) hoe het is afgelopen voordat ik een antwoord krijg, en verder alleen maar botte, korte antwoorden krijg. Maar alleen als ik er naar gevraagd heb. Want o wee als die "vriend" een keer initiatief neemt voor contact.
Om maar even te vergeten dat ik die vriend heb geholpen toen hij niet oké was. Maar dat is blijkbaar eenzijdig geweest.
"vriendschap"![]()
![]()
Doe je dan meteen de deur achter je dicht van dit draadje? Ik denk dat iedereen met een familielid of partner die wel een levensbedreigende ziekte heeft het daar wel mee eens is. En dat is al het halve draadje alleen al.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG je bent echt te triest voor woorden, wie is er belangrijker denk je? Jij of zij, jezus kind schaf een vibo een en botvier daar je frustraties op, wat denk je nou dat het allemaal helemaal goed gaat omdat ze thuis is?
Wat noemde je jezelf ook al weer hier zonder dat iemand ook maar iets vroeg.. Juist ja hypogonderquote:
Dat moet het wel waard zijn....maar als je zunne giga metalen plaat voor je kop hebt en werkelijk waar niet begrijpt dat als er veel in je leven aan de hand is dat dan de belangrijke mensen eerst komen...nah eik heb je dan een probleem...klaar en slotje...ben dr zo moe vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hallo, het voorspel is nog niet eens begonnen![]()
Rustig opbouwen, daarna afmaken
Boos is een understatement nu Teunquote:
En men denkt hier dat omdat mijn lichaam ok is dat het dan automatisch ook maar helemaal goed met iemand moet gaan? Dat automatisch het hele leven hosanna is?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG je bent echt te triest voor woorden, wie is er belangrijker denk je? Jij of zij, jezus kind schaf een vibo een en botvier daar je frustraties op, wat denk je nou dat het allemaal helemaal goed gaat omdat ze thuis is?
Na één fles wijn wordt ik juist heel erg empathisch, na twee denk ik altijd dat iedereen liefde nodig heeftquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat moet het wel waard zijn....maar als je zunne giga metalen plaat voor je kop hebt en werkelijk waar niet begrijpt dat als er veel in je leven aan de hand is dat dan de belangrijke mensen eerst komen...nah eik heb je dan een probleem...klaar en slotje...ben dr zo moe van
Dank je voor de bevestiging. Ik ben niet belangrijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat moet het wel waard zijn....maar als je zunne giga metalen plaat voor je kop hebt en werkelijk waar niet begrijpt dat als er veel in je leven aan de hand is dat dan de belangrijke mensen eerst komen...nah eik heb je dan een probleem...klaar en slotje...ben dr zo moe van
Goffer, wordt 't een beetje moeilijk, loopt ie wegquote:
Kortzichtigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En men denkt hier dat omdat mijn lichaam ok is dat het dan automatisch ook maar helemaal goed met iemand moet gaan? Dat automatisch het hele leven hosanna is?
Prima, lekker kortzichtig ook.
waar gat dit allemaal over?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En men denkt hier dat omdat mijn lichaam ok is dat het dan automatisch ook maar helemaal goed met iemand moet gaan? Dat automatisch het hele leven hosanna is?
Das fijn want dan zijn we daar over uitgeluldquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank je voor de bevestiging. Ik ben niet belangrijk.
Maar dat had ik al door.
quote:
NAH... NU EFFE SERIEUS...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hehe het is duidelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das fijn want dan zijn we daar over uitgeluld
tis een foxhunt en het zijn allemaal teefjes, geen redden meer aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
waar gat dit allemaal over?
iemand een samenvatting plz?
Nou dat heb je zelf in de hand gehad, je wil belangrijk (wtf) zijn ofzo door zo sneu te posten met het resultaat dat niemand je meer serieus neemt.. Nu ga je weer onder de negeer knopquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar dat had ik al door.
Lotusss, je vibe is vandaag niet helemaal goed meis. Je maakt het nu alleen maar erger voor jezelfquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar dat had ik al door.
Die toch weer gelijk bleken te hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lotusss, je vibe is vandaag niet helemaal goed meis. Je maakt het nu alleen maar erger voor jezelf
Ga gewoon lekker slapen en probeer het morgen nog eens een keer. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik ook maar zelden luister naar verstandige mensen
KLOPT.... Hersenscelletjes zijn grijsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel waar, maar niets is zwart wit en dat weet jij ook best.
Uiteraardquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel waar, maar niets is zwart wit en dat weet jij ook best.
quote:
Nee, nog niet, ik ben er netquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das fijn want dan zijn we daar over uitgeluld
ah k.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
tis een foxhunt en het zijn allemaal teefjes, geen redden meer aan
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
NAH... NU EFFE SERIEUS...
jE MANKEERT NIETS LICHAMELIJKS BEGRIJP IK MAAR JE ZIT EEN BEETJE IN DE KNOOP MET JEZELF?
sorry caps![]()
als je erover wil praten,doe het dan duidelijk, dan snappen we je tenminste, maar als je in raadsels blijft
praten dan kan je beter stoppen want dit leidt nergens naar toe ..
Waarom ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik mis hier een daadkrachtige mod of FA, iemand met brains én balls
ook hoiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel....wel....ik heb wel wat anders aan mn hoofd...en hoi
Make up your mind Teun, een Fa of Mod of iemand met brains en balls, wat wil je nou ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik mis hier een daadkrachtige mod of FA, iemand met brains én balls
Ik ga NIET mijn hele leven aan een stel blootleggen die toch al hun mening klaar hebben. Daar maak ik me alleen maar kwetsbaarder mee en het geeft mensen die slecht willen alleen maar meer ammunitie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
NAH... NU EFFE SERIEUS...
jE MANKEERT NIETS LICHAMELIJKS BEGRIJP IK MAAR JE ZIT EEN BEETJE IN DE KNOOP MET JEZELF?
sorry caps![]()
als je erover wil praten,doe het dan duidelijk, dan snappen we je tenminste, maar als je in raadsels blijft
praten dan kan je beter stoppen want dit leidt nergens naar toe ..
en tbh snap ik nog niet waar t over gaatquote:
Omdat er weer eens ruzie is, ik kan er niet meer tegen, echt niet, ik trek het niet meerquote:
Ik heb geen mening want ik snap er geen hol vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga NIET mijn hele leven aan een stel blootleggen die toch al hun mening klaar hebben. Daar maak ik me alleen maar kwetsbaarder mee en het geeft mensen die slecht willen alleen maar meer ammunitie.
Daar pas ik voor.
Mwahh dat deed je wel maar al te graag..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga NIET mijn hele leven aan een stel blootleggen die toch al hun mening klaar hebben. Daar maak ik me alleen maar kwetsbaarder mee en het geeft mensen die slecht willen alleen maar meer ammunitie.
Daar pas ik voor.
o god, now you're deadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef D. het volgende:
Even iets heel anders; hoe zit het met die lelijke poppetjes in sommige UI's?
Ach ruziequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat er weer eens ruzie is, ik kan er niet meer tegen, echt niet, ik trek het niet meer![]()
![]()
[ afbeelding ]
ianquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef D. het volgende:
Die maakt Ian en ik vind ze fout leuk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef D. het volgende:
die moet je als Ava nemenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat er weer eens ruzie is, ik kan er niet meer tegen, echt niet, ik trek het niet meer![]()
![]()
[ afbeelding ]
ok, mar ik ben neutraal. ik weet niet waar t om gat. vertel mij wat er scheelt en ik heb ook een meningquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar pas ik voor.
Ah, ok, ik vroeg het me al af. Zie ze ineens overal opduikenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die maakt Ian en ik vind ze fout leuk!
Ik neem niets meer vanavond, behalve dan straks een douche en mijn bedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
die moet je als Ava nemenpast wel bij je
Zeg dat je vindt dat ze toch wel wat hebben of zoiets, het is nog niet te laatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok, ik vroeg het me al af. Zie ze ineens overal opduiken
jij en ik, wij zijn 2 vrienden jij en ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen mening want ik snap er geen hol van
Ik heb het al opgelost voor jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef remlof het volgende:
*FA met ballen en brains meldt zich
Wat kan ik voor u doen?
Ik vind ze wel leuk hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg dat je vindt dat ze toch wel wat hebben of zoiets, het is nog niet te laat
samenvatting geven is een mooi beginquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef remlof het volgende:
*FA met ballen en brains meldt zich
Wat kan ik voor u doen?
teun for presidentquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is al opgelost hoor ik net van secondant Teun
En deze is beter FANN:
In ieder geval een stuk teunigerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan zou Nederland er een stuk fleuriger en kleurrijker uitzien
ik vin de mijnese leukerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is al opgelost hoor ik net van secondant Teun
En deze is beter FANN:
hehe, ik wilde je hooguit een stukje Schiermonnikoog gunnen hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt aandachtquote:
Ik zou maar voor de zekerheid voor Rottumerplaat gaan, daar kan een blind paard nog geen schade aanrichtenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik wilde je hooguit een stukje Schiermonnikoog gunnen he
quote:
quote:
Slaap lekker Fannquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef FANN het volgende:
slaapliedje !
TIEDIEIEDIEDIEDIE..............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking hellllllll Ik mis de burger king sinds ik niet meer werkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef remlof het volgende:
Gejat uit ander topic:
[ afbeelding ]
Voor Heksje
ah zal ik een arm om je heen slaan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan je D., ik voel me al een beetje beter
Nou ja zeg, krijg immer complimenten voor teder-, zachtheid, liefdevol zijn, voorzichtigheid, fijngevoeligheid en creatief vermogen. Ok, een paar daargelaten dan.....maar die hebben er geen kijk opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou maar voor de zekerheid voor Rottumerplaat gaan, daar kan een blind paard nog geen schade aanrichten
burger king en je mist t?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking hellllllll Ik mis de burger king sinds ik niet meer werk
Ik las vanavond iets over narcismequote:
Huh wat ??? Ik moet gewoon een whopper hebben en snel anders word ik dik ofzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
burger king en je mist t?
jij bent die ene dus?
hehehe,, k. D its all yours againquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrouwenaandacht Gomi vrouwenaandacht, zucht
ik eet ze allemaal niet niet. ik lulde dus maar wat hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh wat ??? Ik moet gewoon een whopper hebben en snel anders word ik dik ofzo
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Vrouwenaandacht Gomi vrouwenaandacht, zucht
Trutse FANNquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef FANN het volgende:
slaapliedje !
TIEDIEIEDIEDIEDIE..............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jesus wat zijn die lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eet ze allemaal niet niet. ik lulde dus maar wat hoor
waar slaat dit opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:
Héé mooi, heb je al nagedacht over het kunstwerk dat we op gaan leveren. Begin december was het tochquote:
Laat maarquote:
Das lucht in letters. Niet op ingaanquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]'t Was water naar de zee dragen, wilde het je nog zeggen. Maar goed, ik dacht "Ze weet het toch weer beter"
met of zonder klappertjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien moet heks daar maar eens aan gaan kluiven
wquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hey, hij was ontvankelijk voor jou schouder he
ah nu snap ik t. ik maar op die sprei slaan met mijn lul, maar t is geen gehaakte. daarom kon ik t niet vattenquote:
Dat weten we niet en dat willen we niet weten.quote:
Ik werkte vaak s'avonds en dan was het eten niet te pruimen. Dus scheurde ik langs de drive in bij Sloterdijk ..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb die volgens mij echt nog nooit gegeten
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom nou, ik wijs toch alleen die arm van Gomi af, voor je het weet wil ie op schoot
nee nee lieverd het was September, weet jij wat leuks, ik dacht aan geveltjes of de munttoren natekenen zoiets, of een leuke muisquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé mooi, heb je al nagedacht over het kunstwerk dat we op gaan leveren. Begin december was het toch
Ik ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werkte vaak s'avonds en dan was het eten niet te pruimen. Dus scheurde ik langs de drive in bij Sloterdijk ..
Mehhnnn met bacon erop fuck nu heb ik trek
Ik bood nergens een schouder aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hey, hij was ontvankelijk voor jou schouder he
Zal ik model gaan staan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee nee lieverd het was September, weet jij wat leuks, ik dacht aan geveltjes of de munttoren natekenen zoiets, of een leuke muis
Dammmquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee nee lieverd het was September, weet jij wat leuks, ik dacht aan geveltjes of de munttoren natekenen zoiets, of een leuke muis
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Denk je? Dat moet je niet willen inderdaad
Egoïstische aso ben je toch ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bood nergens een schouder aan
Ik zat alleen naar Radiohead te luisteren
huh neeequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom nou, ik wijs toch alleen die arm van Gomi af, voor je het weet wil ie op schoot
tyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Denk je? Dat moet je niet willen inderdaad
is t zelfdequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
hehehehe, en nee die vertel je echt niet hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken m al langer als vandaag en ik kan je dingen vertellen, ik doe het niet, maar ik kan 't (echt niet Nobus
)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe, en nee die vertel je echt niet he
dat was afspraak enzo.
ook niet als ik het lief vraag?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken m al langer als vandaag en ik kan je dingen vertellen, ik doe het niet, maar ik kan 't (echt niet Nobus
)
Jij wil dat een man jou graag op schoot heeft?quote:
Voor jouquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
nee juist niet, daarom zei ik ook ty. ty voor t niet op schoot hoeven enzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij wil dat een man jou graag op schoot heeft?
cool, maar heb t er gewoon nooit meer over. niet hier niet daar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik heb het ooit beloofd, stom, maar ja
Ik had het over zojuist, in mijn reactie aan Jianquote:
Je hebt er toch nog eentje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het over zojuist, in mijn reactie aan Jian
Mijnschouder is al versleten van het vele aanbieden
Ik snap het niet, je weet je bent mijn held, ik had het ook gedaan en er lekker over opgeschept, maar goed ik heb het er niet meer overquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
cool, maar heb t er gewoon nooit meer over. niet hier niet daar.
t bestaat niet meer ok?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik heb het ooit beloofd, stom, maar ja
Oke okequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nee nooit. dat is niet te bespreken. zelfs niet voor jou
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je weet je bent mijn held, ik had het ook gedaan en er lekker over opgeschept, maar goed ik heb het er niet meer over
Geen die sloeries toch geen keus jonguh.....dat gaat immer foutquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik bied beide aan, en dan mag men kiezen
Slaap lekker en een kus voor mijn meisjequote:
En ze pakken altijd dezelfde?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik bied beide aan, en dan mag men kiezen
Zeikwijfquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat langzaam afhaken, vanwege gebrek aan aandacht
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Gaat langzaam afhaken, vanwege gebrek aan aandacht
Ik zeg DOENquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, wie nietquote:
Achh wat leuk de Munttoren heb ik al van mijn opa.. Tja de schidersgenen zitten in het bloedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hallo! Heeft Ian het nog niet druk genoeg?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zeg DOENwordt ik wel je woordvoerster en ian je Perschef
Om dat lachje op 38 sec. daar breekt ze me meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, wie niet
Maar waarom wil jij het?
Ligt ie nu platgeneukt bij te komen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hallo! Heeft Ian het nog niet druk genoeg?
Ik ken iemand die dat ook heeft, interesse?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Om dat lachje op 38 sec. daar breekt ze me mee
Nee maar dat is ook heul niet ergquote:
Incl. Glasplaatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat ook heeft, interesse?
Ja! Dankje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je het gezellig daar te K met I?
In vrouwen met dat specifieke lachje, altijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat ook heeft, interesse?
Ik ben voor het eerst in weken weer eens echt goedgemutstquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja! Dankje.![]()
Hebben jullie het nog gezellig hier of vraag ik dat op het verkeerde moment?
mwah, hel af en toe denk ik dat als een sc een zaal zou zijn, jij weldegelijk volle zalen zopu trekken.quote:
Kom d'r maar in Souryquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja! Dankje.![]()
Hebben jullie het nog gezellig hier of vraag ik dat op het verkeerde moment?
Jaquote:
ik in weken denk ik juist minderquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst in weken weer eens echt goedgemutst
quote:
anton heyboer klinkt dan ineens wel smartquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Kally het volgende:
Zelfs ik zou met Anouk trouwen alhoewel ik het dan weer jammer vind dat ze via Twitter weer andere artiesten moet afzeiken, dat heeft ze nou zo weer niet nodig
Lijkt me niet handig om dingen hier te bespreken, meer doordat er ook door de andere partij geen opening is tot inspraak. Bovendien heb ik er geen zin in om dit in een topic te bespreken waar sommige mensen mij toch al zien als de relhoer en al mijn woorden verdraaien tot iets slechts. Daar pas ik voor.quote:
nee hoor hij heeft nu vakantiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hallo! Heeft Ian het nog niet druk genoeg?
Ja, da's waar, maar ik kan niet anders dan haar vergevenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Kally het volgende:
Zelfs ik zou met Anouk trouwen alhoewel ik het dan weer jammer vind dat ze via Twitter weer andere artiesten moet afzeiken, dat heeft ze nou zo weer niet nodig
Nee ik ga eten en slapen.. Verdomme ben je lekker werkeloos moet je nog om zeven uur op.. Wat denken die gasten wel nietquote:
Ow dat is mooi, heeft het iets te maken met iemand in de buurt?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst in weken weer eens echt goedgemutst
Auf Deutsch? "Ich habe gebumst ja, du willst es nicht wissen"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij hangt als een wijf aan de telefoon met z'n beste vriend om hem er alles over te vertellen
Nou ja dat wel, ik ben serieus niet van de vrouwen maar zij is echtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, da's waar, maar ik kan niet anders dan haar vergeven
Nee, want ze hebben verlorenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor hij heeft nu vakantiehebben jullie het leuk en naar je zin gehad met de finale, en heb je gezwommen in de vijver
Als je nu gaat eten, moet je nog zeker 3 uur wakker blijven, is niet goed voor je je volstoppen en meteen gaan slapenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ga eten en slapen.. Verdomme ben je lekker werkeloos moet je nog om zeven uur op.. Wat denken die gasten wel niet
Nee, z'n Nederlandse beste vriend, die kan hij hier vandaan zo goed als gratis bellen dus vandaar dat ik hier effe kom hangen in de tussentijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Auf Deutsch? "Ich habe gebumst ja, du willst es nicht wissen"
who caresquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je nu gaat eten, moet je nog zeker 3 uur wakker blijven, is niet goed voor je je volstoppen en meteen gaan slapen
Ah je moet zo weer. Succesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, z'n Nederlandse beste vriend, die kan hij hier vandaan zo goed als gratis bellen dus vandaar dat ik hier effe kom hangen in de tussentijd
Gezelligquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, z'n Nederlandse beste vriend, die kan hij hier vandaan zo goed als gratis bellen dus vandaar dat ik hier effe kom hangen in de tussentijd
ze is echt een wereldwijf. in elk opzicht imoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat wel, ik ben serieus niet van de vrouwen maar zij is echt
alleen een zoon die vanavond een beetje wappie thuis kwam, die was op de brug en op museumplein, maar heeft leuk videotje gemaakt van *de Jongens*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben verloren![]()
We zijn meteen weer naar huis gegaan en het hier nog ff gezellig gemaakt![]()
Jij nog wat meegekregen van de gekte vandaag??
Komt goedquote:
Met jou ook alles ok?quote:
Ze is een heel eind uit de buurt, of vakantie, twee weken lang, en dat voelt goedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow dat is mooi, heeft het iets te maken met iemand in de buurt?![]()
Oeh en heb je nog reactie gehad op je brief?
Altijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Komt goed![]()
[..]
Met jou ook alles ok?
Leuk!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alleen een zoon die vanavond een beetje wappie thuis kwam, die was op de brug en op museumplein, maar heeft leuk videotje gemaakt van *de Jongens*
Het is in elk geval wel een originele manier om met je buren in contact te komen, wellicht zit er nog wat leuks bijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is een heel eind uit de buurt, of vakantie, twee weken lang, en dat voelt goed![]()
Paar leuke reacties gehad, geen steekhoudende info.
soury wil geen compassie. geen compassie is compassiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, een beetje meer compassie richting Soury, hè
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:
mijn oudste was zaterdagavond naar Anouk en heeft genoten
Anderhalve week of twee weken, dat moeten we nog even bekijken.quote:
nou leuk hahaha denken *onze jongens* wie is die half dronken gast die zo achtelijk staat te springen op een brugquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Leuk!Ik zag bij de samenvatting dat *de Jongens* ook de fans stonden te filmen, misschien staat hij bij hen ook op
Neuh, even geen polonaise.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is in elk geval wel een originele manier om met je buren in contact te komen, wellicht zit er nog wat leuks bij![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Anderhalve week of twee weken, dat moeten we nog even bekijken.
Ik ga straks met hem mee terug, en dan moet ik me gaan bewijzen tegen al z'n vrienden en familie daar
oh dat zit wel goed hoor Mera, gewoon lief lachen, leuk dat je gaat kennis makenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ga straks met hem mee terug, en dan moet ik me gaan bewijzen tegen al z'n vrienden en familie daar
Gewoon einz, zwei, drei zaufen roepen, zit je geheid gebeiteldquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |