quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:06 schreef Lotusss het volgende:
Blowjob, nilfisken, je man/vriendje oraal verwennen.....
Maar ik noem het zelf gewoon pijpen.
Ik heb het serieus nog nooit gehoord. En toch een jaar in Mokum gewoondquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
maar ff eerlijk, we zijn onder mekaar, nooit gehoord van kluiven??? dat zeggen ze hier in Amsterdam, echt waar hoor.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
maar ff eerlijk, we zijn onder mekaar, nooit gehoord van kluiven??? dat zeggen ze hier in Amsterdam, echt waar hoor.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Nee dat dus. Ken al die synoniemen wel, maar hou het toch op pijpen.quote:
oh dear, ik moet er echt keihard om lachenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Doet er niet zo veel toe, ik ben toch wel romantisch wat dat betreft. Van dat schutting gedoe droog ik opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt je mond zeker al vol voordat je wil gaan zeggen wat je gaat doen.
hey Marrije nu was ik je voor, ach deze is zo leuk, wit wollig en veel heul veel haarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh dear, ik moet er echt keihard om lachen
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet er niet zo veel toe, ik ben toch wel romantisch wat dat betreft. Van dat schutting gedoe droog ik op
Ja sparerib'squote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef FANN het volgende:
Hoe komen jullie van eierstaaf zo snel op pijpen ?![]()
ah... Teun is weer binnen![]()
Kluiven heb ik ook nog nooit van gehoord Heksie ..
misschien is het typisch jordanees, ja wij zeiden dat vroeger op die manierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef FANN het volgende:
Hoe komen jullie van eierstaaf zo snel op pijpen ?![]()
ah... Teun is weer binnen![]()
Kluiven heb ik ook nog nooit van gehoord Heksie ..
jah... daar moest ik ook aan denkenquote:
Ja dat dus...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... daar moest ik ook aan denken![]()
![]()
dus nu durf ik nooit meer te zeggen, Muis ga je mee kluiven
maar we bedoelen hetzelfde toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien is het typisch jordanees, ja wij zeiden dat vroeger op die manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |