quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:06 schreef Lotusss het volgende:
Blowjob, nilfisken, je man/vriendje oraal verwennen.....
Maar ik noem het zelf gewoon pijpen.
Ik heb het serieus nog nooit gehoord. En toch een jaar in Mokum gewoondquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
maar ff eerlijk, we zijn onder mekaar, nooit gehoord van kluiven??? dat zeggen ze hier in Amsterdam, echt waar hoor.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
maar ff eerlijk, we zijn onder mekaar, nooit gehoord van kluiven??? dat zeggen ze hier in Amsterdam, echt waar hoor.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Nee dat dus. Ken al die synoniemen wel, maar hou het toch op pijpen.quote:
oh dear, ik moet er echt keihard om lachenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
Doet er niet zo veel toe, ik ben toch wel romantisch wat dat betreft. Van dat schutting gedoe droog ik opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt je mond zeker al vol voordat je wil gaan zeggen wat je gaat doen.
hey Marrije nu was ik je voor, ach deze is zo leuk, wit wollig en veel heul veel haarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh dear, ik moet er echt keihard om lachen
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet er niet zo veel toe, ik ben toch wel romantisch wat dat betreft. Van dat schutting gedoe droog ik op
Ja sparerib'squote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef FANN het volgende:
Hoe komen jullie van eierstaaf zo snel op pijpen ?![]()
ah... Teun is weer binnen![]()
Kluiven heb ik ook nog nooit van gehoord Heksie ..
misschien is het typisch jordanees, ja wij zeiden dat vroeger op die manierquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef FANN het volgende:
jah... daar moest ik ook aan denkenquote:
Ja dat dus...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... daar moest ik ook aan denken![]()
![]()
dus nu durf ik nooit meer te zeggen, Muis ga je mee kluiven
maar we bedoelen hetzelfde toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien is het typisch jordanees, ja wij zeiden dat vroeger op die manier
Ja doeiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef FANN het volgende:
ken me niet heugen wanneer het was dat gekluif, dacht iets in 1879 of zoietsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
maar we bedoelen hetzelfde toch?![]()
of kluiven jullie hem af tot op het bot daar in de Jordaan?
Inderdaad die geile sokkenpop denkt weer even de trend te zetten. Maar die zit vast met die huilie Lotussszzzzzzzzz op msnquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ken me niet heugen wanneer het was dat gekluif, dacht iets in 1879 of zoiets
da's gewoon WAAR heh...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad die geile sokkenpop denk weer even de trend te zetten. Maar die zit vast met die huilie Lotussszzzzzzzzz op msn
hahahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad die geile sokkenpop denkt weer even de trend te zetten. Maar die zit vast met die huilie Lotussszzzzzzzzz op msn
Wil je erover stoppen pls, anders ga ik daar iedere keer aan denken als het mij overkomtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ken me niet heugen wanneer het was dat gekluif, dacht iets in 1879 of zoiets
Flikker toch op Soury.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad die geile sokkenpop denkt weer even de trend te zetten. Maar die zit vast met die huilie Lotussszzzzzzzzz op msn
Ik las wil je dat ik erover pisquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je erover stoppen pls, anders ga ik daar iedere keer aan denken als het mij overkomt
Droogneukenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
nah... is gelukkig niet zo vaak, dus..........quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je erover stoppen pls, anders ga ik daar iedere keer aan denken als het mij overkomt
watquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
watga je dan ondertussen over mij fantaseren
![]()
hahahahah ohhh Teun wat romantisch
Uhhh dat gezeik van je eigenlijk over niks.. Vraag maar aan je moederquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Flikker toch op Soury.
Jemig wat heb je tegen mij?
ow... je bent er nog...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Flikker toch op Soury.
Jemig wat heb je tegen mij?
Nee denk dat de oogarts me beter kan helpenquote:
Mocht ik ooit bij jou op visite komen dan laat ik je eerst een kunstgebit aanmeten. Gewoon voor de zekerheid en de wetenschap dat ik je wat kan ontnemenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
watga je dan ondertussen over mij fantaseren
![]()
hahahahah ohhh Teun wat romantisch
Ik moet verdomme vroeg opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg sloeries, maak eens geen ruzie, daar wordt het morgen veel te warm voor
slome...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit godver al weken in de ellende, gaan ze hier ook nog ruzie maken![]()
Maar ze is op vakantie, 10 dagen, God wat voelt dat goed
Mopper niet zo.. We zijn hartstikke liefquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit godver al weken in de ellende, gaan ze hier ook nog ruzie maken![]()
Maar ze is op vakantie, 10 dagen, God wat voelt dat goed
Krijg toch buikloop.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh dat gezeik van je eigenlijk over niks.. Vraag maar aan je moeder
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mocht ik ooit bij jou op visite komen dan laat ik je eerst een kunstgebit aanmeten. Gewoon voor de zekerheid en de wetenschap dat ik je wat kan ontnemen
Heb de hele dag op teletekst zitten staren, in de hoop dat er ergens een vliegtuig te pletter zou vallen, maar nee hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
slome...![]()
as je nou gewoon voortaan van je buurvrouwen afbijft met je stomme kop
buikloop, en dat wens je onze Soury toe??? nou die schijt zo over je heen als je niet oppastquote:
nah... je zoekt het zelluf op heh...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb de hele dag op teletekst zitten staren, in de hoop dat er ergens een vliegtuig te pletter zou vallen, maar nee hoor
Edit: ze kwam trouwens aan mij hè![]()
* Eens isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent een lieverd Teun, zo romantisch heeft een man nog nooit tegen me gesproken
No way, jij vroeg aan Lotusss "Neuken?"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
Teun begon over wipkippen
En Soury doe eens lief tegen Lotusss, ja we hebben elkaar op msn, maar daar is nog nooit wat vunzigs gebeurd
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
En Soury doe eens lief tegen Lotusss, ja we hebben elkaar op msn, maar daar is nog nooit wat vunzigs gebeurd
Nou nee.. negeren is mijn motto met dit soort aandacht vragende troela's Dat kan ik primaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
nee pijpen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef Jian het volgende:
Zo wat is het onderwerp vanavond ? Babytalk ?
Nee, ik zoek niets zelf op. Werd geroepen door iemand waar ze zat en ze stelde zich voor. Dat ging vijf tot tien minuten van dik hout. Daarna was ik weg, helemaal van de kaart vanwege die kutogen van d'r. Na twee dagen was ik echt blij dat ik haar uit m'n systeem had, ging de deurbel en stond ze op mijn stoep met "Kopje koffie doen buurman?"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... je zoekt het zelluf op heh...![]()
maarre... heb je al iets gehoord na die brieven die je hebt gepost?
Nee zeker ?
dacht ik wel
Ja het vermijden ervan eigenlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef Jian het volgende:
Zo wat is het onderwerp vanavond ? Babytalk ?
*zucht* omdat ik zo frigide ben als een eunuch in een koelkast op Antarctica.quote:
Dan zeg je volgende keer gewoon... Nee dank u Buurvrouw... ik heb net koffie gedronkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ik zoek niets zelf op. Werd geroepen door iemand waar ze zat en ze stelde zich voor. Dat ging vijf tot tien minuten van dik hout. Daarna was ik weg, helemaal van de kaart vanwege die kutogen van d'r. Na twee dagen was ik echt blij dat ik haar uit m'n systeem had, ging de deurbel en stond ze op mijn stoep met "Kopje koffie doen buurman?"
zo, moet Teun weer opgepoetst worden, wat heeft ze nu weer uitgevreten ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef Toverheks het volgende:
Teun zet het van je af en stap erover heen, bedenk gewoon ach was leuk voor ff, ik proef uit je posten hier en daar, je bent toch ietsje gekrenkt, nergens voor nodig je bent een lieve vent met veel levenswijsheid en je bent intlegent dus er komt wel weer eentje, en zo niet ach dan maar niet, wat ik eerder zei, alleen zijn heeft ook heel veel voordelen.
heb je nog glas gevonden in je tuintje????
ik ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef Jian het volgende:
[..]
gadver en ik had me nog wel zo ingesteld op Babytalk, ingelezen enzo !
Ja, maar ze keek mij weer aan met die blauwe ogen en ik was compleet "out of order". We gingen buiten zitten op de stoelen, die staan bij mij ongeveer 1 meter van elkaar af, het eerste wat ze deed was zeggen "Wat zit je ver weg?" en ze zette die stoel direct tegen de mijne aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan zeg je volgende keer gewoon... Nee dank u Buurvrouw... ik heb net koffie gedronken![]()
Heb je nog reacties gehad vawegen het glaswerk ? Tja dat denk ik dan weer met buizenquote:
je was gewoon geilquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ze keek mij weer aan met die blauwe ogen en ik was compleet "out of order". We gingen buiten zitten op de stoelen, die staan bij mij ongeveer 1 meter van elkaar af, het eerste wat ze deed was zeggen "Wat zit je ver weg?" en ze zette die stoel direct tegen de mijne aan![]()
En mannen ik ben dan zo simpel hè
Ja, van twee personen, dat ze moesten lachen. Maar ook tegelijkertijd verontwaardiging uitsprekend over het feit. Geen dader die zich meldt, logisch ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je nog reacties gehad vawegen het glaswerk ? Tja dat denk ik dan weer met buizen
nah.. nee doe maar nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal ik je "Ouders van Nu" dan maar eens overhoren
En toen? waar hebben jullie het gedaan ? en hoe lang ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ze keek mij weer aan met die blauwe ogen en ik was compleet "out of order". We gingen buiten zitten op de stoelen, die staan bij mij ongeveer 1 meter van elkaar af, het eerste wat ze deed was zeggen "Wat zit je ver weg?" en ze zette die stoel direct tegen de mijne aan![]()
En mannen ik ben dan zo simpel hè
Niet eens, je hebt geen idee hoe dat bij mij werktquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik heel beschaafd ben zolang de dames waarmee in converseer dat ook zijn
Lees je eens in noob, tweede helft mei 2010, daar moet je zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
En toen? waar hebben jullie het gedaan ? en hoe lang ?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het blad ken omdat ze het er in de strips van Sjors en Sjimmie vaak over hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. nee doe maar niet![]()
dan gaat ik falen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het blad ken omdat ze het er in de strips van Sjors en Sjimmie vaak over hebben
lees jij sjors en sjimmiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het blad ken omdat ze het er in de strips van Sjors en Sjimmie vaak over hebben
Je hebt ook geen lul, je bent één en al lulquote:
Thanks, je bent liefquote:
Hey ik ga niet helemaal teruglezen tot half mei voor een beetje bejaardensex hè, dan zul je het toch eerst wat smeuïger moeten makenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lees je eens in noob, tweede helft mei 2010, daar moet je zijn
Huh watdanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind alles best, maar jullie blijven ook van Muis af
niet weer datquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:wie negeert Lotuss, daar stuur ik mijn waakhond wel ff op af
Bertje Attack attack, echt ik ga op hondentrainingscursus, luisteren zal het beest, er is er maar 1 de baas en dat ben ik
Sorry man, 't is wat het isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Hey ik ga niet helemaal teruglezen tot half mei voor een beetje bejaardensex hè, dan zul je het toch eerst wat smeuïger moeten maken
Ja, stripboeken van Sjors en Sjimmie, zekerquote:
Gewoon heel veel liefde gevenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:43 schreef Toverheks het volgende:oh Bertje kan ook dood liggen, schrok me wezenloos, ploft zo naast me neer en gaat liggen pitten.
moet wel wennen hoor hoe ik met hondjes moet omgaan
Oeeehh mijn zus heeft een verzameling van de eerste gevonden in een verlaten woning. Was best leuk om terug te zienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, stripboeken van Sjors en Sjimmie, zekerZe zijn wel met hun tijd meegegaan hoor. Ik heb die oude boeken ook toen het nog nette, voorbeeldige knulletjes waren. Ik hou ervan, ben gek op strips
Kopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog even en ik stuur er hier ook een paar op vakantie
Geen rechten![]()
![]()
zijn het nu geen voorbeeldige nette knulletjes meer ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, stripboeken van Sjors en Sjimmie, zekerZe zijn wel met hun tijd meegegaan hoor. Ik heb die oude boeken ook toen het nog nette, voorbeeldige knulletjes waren. Ik hou ervan, ben gek op strips
Heel veel water werkt ookquote:
Top, mazzeltje, die oude zijn een beetje oubollig maar wel gigantische leuk om te hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeeehh mijn zus heeft een verzameling van de eerste gevonden in een verlaten woning. Was best leuk om terug te zien
dat zijn al de moderne.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn het nu geen voorbeeldige nette knulletjes meer ?![]()
ze snuiven nu coke en gaan naar de hoeren?
][ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
][ afbeelding ]
Ow ja, daar zat die Sally met die grote tieten toch in?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
][ afbeelding ]
Eppoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, daar zat die Sally met die grote tieten toch in?
Herinner ik me uit m'n Eppo-tijd
Sally is geilquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, daar zat die Sally met die grote tieten toch in?
Herinner ik me uit m'n Eppo-tijd
WTF?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
niet weer datik word genegeerd gejank heh
oh Hondjes, ik heb een chiwawa gehad zo lief,, een hele witte met heel veel haar, zodra ik foto heb zet ik hem ff hier neer, hij heet bertje en is zo lief, ligt aan mijn voeten te knorren.quote:
nah... dat gebeurt hier wel vakerquote:
FANN heeft gelijk, als je hier genegeerd wordt moet je dat gewoon negerenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... dat gebeurt hier wel vaker![]()
ga nou geen heisa zoeken want daar hep ik soooooooooo geen sin in
Was dat niet een gristelijk blad/dingquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
de Tina, wat is er mis met de Taptoe?
Hallo, ik zoek geen heisa. Dat wordt er weer van gemaakt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... dat gebeurt hier wel vaker![]()
ga nou geen heisa zoeken want daar hep ik soooooooooo geen sin in
Oh ja.. Ik wilde haar zo graag een keer zonder staartjes zienquote:
Nee.quote:
Ik zeg het vaker, gewoon als een autist doorpostenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
FANN heeft gelijk, als je hier genegeerd wordt moet je dat gewoon negeren
We zijn met genoeg.
Ben jij een reller, tis maar een vraag hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hallo, ik zoek geen heisa. Dat wordt er weer van gemaakt.
Lijkt GVD wel een Pavlov reactie bij sommigen: "ow, Lotusss post wat dus dat zal ze wel op de meest negatief mogelijke manier bedoelen."
Wat zal die er schattig uitzien.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Hondjes, ik heb een chiwawa gehad zo lief,, een hele witte met heel veel haar, zodra ik foto heb zet ik hem ff hier neer, hij heet bertje en is zo lief, ligt aan mijn voeten te knorren.
( Jaap is boven, die denkt bekijk het maar, dat beest is nog kleiner dan mij )
ik gaat jou negeren als je niet opflikkert met dat kutvlaggetjequote:
Of als een narcist, nog beterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeg het vaker, gewoon als een autist doorposten
Oranje heeft verloren! Ik vlag toch niet met een oranje vlaggetje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gaat jou negeren als je niet opflikkert met dat kutvlaggetje![]()
Het is al voor bijhij!!!!!!! WE HEBBEN VERLOREN !!!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lijkt GVD wel een Pavlov reactie bij sommigen: "ow, Lotusss post wat dus dat zal ze wel op de meest negatief mogelijke manier bedoelen."
AH .... je viert de thuiskomst van Laysa !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oranje heeft verloren! Ik vlag toch niet met een oranje vlaggetje?
Jeej!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
AH .... je viert de thuiskomst van Laysa !
dan mag het !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je het persé wil weten. Dan kom je hier miepen over dat je je zorgen maakt ivm gezondheids dingen. Mensen geven je ook raad daarvoor, ja hier in de sc. Dan laat je niks meer van je horen en als er wel iemand naar vraagt krijg je een antwoord.. "Ja uhh waar heb je het over ??r" en "nou mijn moeder vond dat ik maar even moest wachten"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En las de Tina... En de pony/paarden shit ook ja.quote:
Leven die nog dan???quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
charlies angels @ 5, je moet iets na 't WK
Maar uiteindelijk heb je besloten om je er tegen te verzettenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En las de Tina... En de pony/paarden shit ook ja.
Nog tweequote:
Yep ik zit op fok nuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heb je besloten om je er tegen te verzetten![]()
Ja want toen had ik een leven... toen ging ik bier drinken met vrienden en in cafés voetbal kijken enzo....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het WK ook aanzienlijk minder geFOK!t
Ik zit te kijken, maar ze zien er heel anders uit hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Fuck da's waar....![]()
nah... best wel lullig zo jong![]()
[ afbeelding ]
RIP dan maar...
Pietje heeft het over de nieuwe lichting angelsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Fuck da's waar....![]()
nah... best wel lullig zo jong![]()
RIP dan maar...
Ik heb maar een wedstrijd of vier/vijf in de kroeg gezien. Van het totaal hè? Twee van Oranje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja want toen had ik een leven... toen ging ik bier drinken met vrienden en in cafés voetbal kijken enzo....
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit te kijken, maar ze zien er heel anders uit hoor
Ik wist niet eens dat er een nieuwe lichting wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Pietje heeft het over de nieuwe lichting angels
Ik heb een wedstrijd van NL in bed gekeken... met een emmer ernaast...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb maar een wedstrijd of vier/vijf in de kroeg gezien. Van het totaal hè? Twee van Oranje.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet eens dat er een nieuwe lichting was![]()
ik kijk bijna nooit tv
Drew en Lucy zijn leuk, maar die eeuwige dombo lach van Cameronquote:
quote:
Ja die ouwe lijken gingen echt niet door naar de volgende ronde hoorquote:
Er is een strategie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zat even in een overleg, bespreking over de SC strategie
Ik heb zo gelachen bij die filmquote:
Gadverdamme dat achterlangs gezeikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eindelijk een echt lekkere blonde snol in de SCquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Drew en Lucy zijn leuk, maar die eeuwige dombo lach van Cameron
ssst, dat was privequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
THANKS !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eindelijk een echt lekkere blonde snol in de SC![]()
Waar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eindelijk een echt lekkere blonde snol in de SC![]()
Hey beebquote:
FARRAH FACETquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef hondjes het volgende:
Die ene is toch dead..Fawcatt, of hoe ze heten mag.
Was dat niet op dezelfde dag als MJ.
Ja, je zingt erg valsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef Laysa het volgende:
Moeten we stemmen?
Yup, Farrah Fawcett stierf inderdaad op dezelfde dag als MJ. Maar zij aan kanker geloof ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef hondjes het volgende:
Farah Fawcettquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:25 schreef hondjes het volgende:
Ik weet dat ze dat niet hoeft te doenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt bescheiden hè
Hey, hoe is het?quote:
En dan te bedenken dat die vroeger heel wat lakens nat heeft gekregen 's nachtsquote:
Doe maar even janken, 't mag bestquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nog geen woord gezegd....mot ik nu gaan janken ofzo
Nee daar hebben we die kutkeffer van Heks al voor gevonden. Hou je adem maar lekker voor je zelfquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nog geen woord gezegd....mot ik nu gaan janken ofzo
Hihi ik zie je voor me naakt met een handdoek meppenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef hondjes het volgende:
Farrah fawcett..ff opgezocht
Nu ga ik eerst douchen en die pokke vlieg doodslaan.
Het gaat niet echt...ik ben idd strak gespannen door die meukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe maar even janken, 't mag best
Hoe gaat ie trouwens, ben je pijnvrij en valt het mee of is het kut met zo'n staaldraad achter je aan te slepen?
Dank je...ik heb ook geen zin om te jankenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar hebben we die kutkeffer van Heks al voor gevonden. Hou je adem maar lekker voor je zelf
Ok... sorry for asking.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kut...what else...
nu heb ik zin in koffie
Ja!!! hier lagen ook dooie vliegen in huis toen we terugkwamen...bezweken door de hitte denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef hondjes het volgende:
Farrah fawcett..ff opgezocht
Nu ga ik eerst douchen en die pokke vlieg doodslaan.
Balenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het gaat niet echt...ik ben idd strak gespannen door die meuk....Verders moe...en het doen allemaal pijn
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kut...what else...
nu heb ik zin in koffie
Ja die lust ik ook welquote:
Vl moet ik gewoon '' revalideren'''.....het test mijn geduld want in mijn planning was ik allang weer aan het rondrennenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Balen![]()
Was dat voorspeld en hebben ze gezegd hoe lang het duurt voordat het een beetje went?
Las het, vond het ook wel grappig. Maar Kees laat zich op die manier wel een beetje teveel gelden voor iemand die op de achtergrond moet acteren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
Kees Jansma niet populair in Engeland
Johannesburg - Kees Jansma heeft zich niet populair gemaakt in Engeland. Na de verloren WK-finale maakte de perschef van het Nederlands Elftal enkele minachtende opmerkingen aan het adres van het Engelse voetbal.
http://www.telegraaf.nl/b(...)geland__.html?p=20,1
Ben trots op Kees
ik heb nu dus echt zin in koffiequote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb nu dus echt zin in koffie![]()
tis maar goed dat er geen piemel werd gepost![]()
ik gaat maar effe koffie maken
Ik ga maar eens een nieuwe fles wijn opentrekken. En straks een slaappil. Ben het zat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb nu dus echt zin in koffie![]()
ik gaat maar effe koffie maken
Joh je bent net thuis. Tien jaar geleden lag je denk ik nog zeker één a twee weken of langer daar. Geef je lichaam de kans.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vl moet ik gewoon '' revalideren'''.....het test mijn geduld want in mijn planning was ik allang weer aan het rondrennen![]()
Dus geen idee....ik zie wel
Dat klopt ja! Alleen je broer is wel een stuk langer.quote:
Mijn broer doet het goed bij de ''vrouwtjes''quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien schrikt hij zich dan dood, als hij mij naakt ziet..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihi ik zie je voor me naakt met een handdoek meppen
Ohhhh is ie bezetquote:
Uhuhquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn broer doet het goed bij de ''vrouwtjes''![]()
Heb vandaag de poetshulp ook gelijk maar met 5 weken verlengdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh je bent net thuis. Tien jaar geleden lag je denk ik nog zeker één a twee weken of langer daar. Geef je lichaam de kans.Maak je niet en nergens druk om
Je wil het liefst ook nog kluiven?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja iets wel jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klopt ja! Alleen je broer is wel een stuk langer.
Hij is toch de perschef, dan mag ie van mij zijn mond open doen. Rattige, al decennia, niks presterende, gefrustreerde KutEngelsenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Las het, vond het ook wel grappig. Maar Kees laat zich op die manier wel een beetje teveel gelden voor iemand die op de achtergrond moet acteren.
Ik doe nooit iets goed bij de vrouwtjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn broer doet het goed bij de ''vrouwtjes''![]()
Nah ik heb mijn eigen heldquote:
Omdat je een zeikwijf bentquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets goed bij de vrouwtjes![]()
je krijgt toch alleen maar gezeik dat het dopje op de tube tandpasta moet en je sokken in de wasmandquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat eiland moet maar snel wegdrijven, maar 't ligt vast met die kanaaltunnel tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is toch de perschef, dan mag ie van mij zijn mond open doen. Rattige, al decennia, niks presterende, gefrustreerde KutEngelsen
kees moet zijn mond houden. gewoon omdat t kees isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is toch de perschef, dan mag ie van mij zijn mond open doen. Rattige, al decennia, niks presterende, gefrustreerde KutEngelsen
Ik bespeel de vrouwtjes zoals Mozart zijn elektrische gitaar!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Gaat even in z'n kracht staanquote:
Heej Gomiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
kees moet zijn mond houden. gewoon omdat t kees is
Begrijp ik gelijk waarom Laysa begon te roepen "Moeten we stemmen?"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik bespeel de vrouwtjes zoals Mozart zijn elektrische gitaar!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Gaat even in z'n kracht staan![]()
Wie de fuck ben jij eigenlijk dat je zo'n toon tegen mij aan denkt te kunnen slaan? Huh? Nou?
Gewoon een kwestie van goed kiezen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Gaat even in z'n kracht staan![]()
Wie de fuck ben jij eigenlijk dat je zo'n toon tegen mij aan denkt te kunnen slaan? Huh? Nou?
ik heb t niet gelezen tbhquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej Gomi![]()
Heb je het gelezen ? Hij heeft gewoon gelijk
Sla hem met een natte handdoekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van goed kiezen.
Komt wel, je hebt nog een heel leven voor je,,wedden dat je de ware tegenkomt.![]()
Gaat meneer hondjes de douche in, verdomme![]()
Ik wil eerst...
Ik wil erbij horen, dus ik heb me grondig voorbereid, van alles gelezen over luiers, borstvoeding, kolven, puffen, etc. etc. Abonnement op Ouders van Nu ! Dus kom maar opquote:
Tubes tandpasta zijn al aan mannen aangepast die flipdopjes. Volgende uitvinding is chip's in de kleding zodat die vanzelf richting wasmachine kruipen. Ik zweer het jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
je krijgt toch alleen maar gezeik dat het dopje op de tube tandpasta moet en je sokken in de wasmand
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil erbij horen, dus ik heb me grondig voorbereid, van alles gelezen over luiers, borstvoeding, kolven, puffen, etc. etc. Abonnement op Ouders van Nu ! Dus kom maar op
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil erbij horen, dus ik heb me grondig voorbereid, van alles gelezen over luiers, borstvoeding, kolven, puffen, etc. etc. Abonnement op Ouders van Nu ! Dus kom maar op
en dat is in t kort waar ik voor op de run ben, tyquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat een goed plan!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Tubes tandpasta zijn al aan mannen aangepast die flipdopjes. Volgende uitvinding is chip's in de kleding zodat die vanzelf richting wasmachine kruipen. Ik zweer het je
Wc brillen gaan ook al weer vanzelf naar beneden, echt het wordt alsmaar beter en beterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Tubes tandpasta zijn al aan mannen aangepast die flipdopjes. Volgende uitvinding is chip's in de kleding zodat die vanzelf richting wasmachine kruipen. Ik zweer het je
quote:
Ben je loopsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel hè, ik lees The Sun altijd effe door en ik ben die bleke kut eilandbewoners zat met hun gezeik over Oranjequote:
ik ben vandaag de nr 2 wezen toejuichenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel hè, ik lees The Sun altijd effe door en ik ben die bleke kut eilandbewoners zat met hun gezeik over Oranje
if you can't beat them, join themquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat is in t kort waar ik voor op de run ben, ty
Die is ECHT leukquote:
Jaquote:
hmm, denk dat geen joinen zal worden, ws dus heel snel einde verhaalquote:
Neuh, ik wil mijn vrouwelijke kant wat meer ontwikkelen, een beetje metro gaan zeg maarquote:
Zeg snoeperd,eentje maar hè, niet het hele doosjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:49 schreef Lotusss het volgende:
* Lotusss heeft tweede fles wijn open en slaappil lonkt...
Ik heb geen campingzender gekeken tijdens het WK, kon prima uit de voeten met het WK-journaal en Studiosportzomerquote:
Slaap lekker meisquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
Ah...einde van de dag wat mij betreft...trusten
Tsja, jij hebt in ieder geval wat naast je liggen vannacht. Of er echt blij mee bent weet ik dan weer niet, maar 't is wel zoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
We vallen in een leegte, die we niet kunnen opvullen.
En nu.
Mr Hondjes? Alleen om dat ie voor je de douche in ging? Jij bent echt een harde!quote:
Ben je geweest, ik vond het belachelijk die zegetocht en dat heb ik gezegd en toen ben ik het topic uitgetraptquote:
Morgen fris weer op, nieuwe dag, nieuwe kansen op veel hitte en zware buienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
Ah...einde van de dag wat mij betreft...trusten
Wij zouden gaan maar na verlies gingen er 2 niet dus toen maar afgeblazen, en ik vond het wel bestquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben je geweest, ik vond het belachelijk die zegetocht en dat heb ik gezegd en toen ben ik het topic uitgetrapt
Ach nog niet van het forum iigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben je geweest, ik vond het belachelijk die zegetocht en dat heb ik gezegd en toen ben ik het topic uitgetrapt
hehe, ik las t net terugquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Drie dagen van ellende en zoemen om me heen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mr Hondjes? Alleen om dat ie voor je de douche in ging? Jij bent echt een harde!
Ik heb er nog maar een paar... daarom trek ik nu fles wijn #2 open.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg snoeperd,eentje maar hè, niet het hele doosje
zijn vrouwtje zint op wraak, plus de 343 kindjesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Drie dagen van ellende en zoemen om me heen.
Gewapend en getergd liep ik door het huis
En nu is hij dead
Nee dat niet, ander forum en eigenlijk houden ze daar van me, ze laten het alleen niet blijken, de schattenquote:
Pfffff ga er lekker weer over klagen in singlesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar een paar... daarom trek ik nu fles wijn #2 open.
Moet toch wat als je erachter komt dat sommige mensen blijkbaar vriendschap niet zo waarderen als ik.
t is dat t dinsdag is, anders zou ik zo met je meedoen geloof ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar een paar... daarom trek ik nu fles wijn #2 open.
Moet toch wat als je erachter komt dat sommige mensen blijkbaar vriendschap niet zo waarderen als ik.
de maffia leert je ook altijd al, dat je alle nakomelingen moet killen. just to be sure hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
zijn vrouwtje zint op wraak, plus de 343 kindjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |