Geen idee, ik ga niet verder dan Paddo's, XTC en Cannabis.en zal het je dus ook niet aanraden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat zou ik nog eens moeten proberen volgens jou?
Okéquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga niet verder dan Paddo's, XTC en Cannabis.en zal het je dus ook niet aanraden.
LSD lijkt me wel fantastisch maar dat durf ik niet aan.
Vond dat item met de M3, 190E Cosworth en Sierra Cosworth ook gaafquote:
Same hier dus ik ga dat niet riskeren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké
Maar ik ben niet iemand die goed reageert op échte tripmiddelen.
Beetje te controlfreak.
LSD is fucking chill mattie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké
Maar ik ben niet iemand die goed reageert op échte tripmiddelen.
Beetje te controlfreak.
Nee nog nooit, hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:27 schreef VASND het volgende:
Maar HJ, jij hebt toch ook aan de X gezeten?
Ik hou het wel bij alcohol en anders X.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Same hier dus ik ga dat niet riskeren.
Te veel verhalen van mensen die blijven hangen enzohorror.
Vriend van me heeft het constant over LSD in de Efteling.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga niet verder dan Paddo's, XTC en Cannabis.en zal het je dus ook niet aanraden.
LSD lijkt me wel fantastisch maar dat durf ik niet aan.
Dacht ik ergens gelezen te hebben, maar dat moet Mexicaantje geweest zijn dan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee nog nooit, hoe kom je daarbij?
Zal wel dan. Ik hoef die troep niet te hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Dacht ik ergens gelezen te hebben, maar dat moet Mexicaantje geweest zijn dan.
Ja, het is wel zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:31 schreef VASND het volgende:
Prachtig trouwens wat je als beroep hebt staan.
Neem ik je ook zeker niet kwalijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal wel dan. Ik hoef die troep niet te hebben.
Mexicaantje aan de Methylonequote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Dacht ik ergens gelezen te hebben, maar dat moet Mexicaantje geweest zijn dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |