Morgen Ollequote:
quote:
Nee echt!quote:!
Dat wordt vechten, of over elkaar heen rollenquote:
Herkenbaar![]()
...
IJkje toch...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wordt vechten, of over elkaar heen rollenMaar als er iemand naast me licht rol ik niet hoor, ik praat alleen maar in m'n slaap en wil nog wel eens wat dekens afpikken
![]()
Viel zu gutquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Olle
[..]Ein bischen
Du?
Schapenvachtquote:[..]
Nee echt!Vraag maar aan ST
Die hebben van die speciale matrassen met schapenvachtjes erop ofzo, hoe dan ook die slapen echt goddelijk
![]()
quote:[..]
Dat wordt vechten, of over elkaar heen rollenMaar als er iemand naast me licht rol ik niet hoor, ik praat alleen maar in m'n slaap en wil nog wel eens wat dekens afpikken
![]()
Moe en warm, m'n hersens zijn permanent beschadigdquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Viel zu gut. War 'ne Stunde später auf wie geplant.
quote:Schapenvacht! Das wel über ja!
[..]
Whehe. Ook dat is herkenbaar.
licht? dat gaat wel uit als ik moet slapen hoor![]()
Sterkte aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moe en warm, m'n hersens zijn permanent beschadigd
Ja, dat wel. Lekker buiten koffie gedronken en brood gegetenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ai.. maar wel lekker fris en fruitig?
Whehe, denk je? En ja, echt, hele verhalenquote:[..]Dan win jij denk ik met de dekens
![]()
En kunnen we gezellig babbelen in onze slaap
Ja he, dat slaapt wel zo lekkeren OMG mijn taalhersendingie gaat niet meer werken denk ik
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Lekker buiten koffie gedronken en brood gegeten. Nu maar ff achter de computer, en vanmiddag ergens waar het koel is met de laptop spelen
.
[..]
Whehe, denk je? En ja, echt, hele verhalen.
Echt wel. En je taalhersendingiedinges heeft gewoon vakantie ofzo.
aspirine werkt niet?quote:
Of even wat extra water drinken? Of een kopje thee?quote:
Dat ga ik dan maar eens proberenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of even wat extra water drinken? Of een kopje thee?
quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerHier is het heel koel
23 graden in de woonkamer
En een recreatieplas nabij
quote:Ja, dat denk ik echt.... want zo fanatiek ben ik nou ook weer niet, alleen Nienke verliest het van me![]()
Gezellig toch![]()
Laten we het hopen![]()
![]()
Dat kanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie het ja...
Of is jouw talhersendingiedinges ook met vakantie?
Volgens mij is die nooit werkend geweestquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie het ja...
Of is jouw taalhersendingiedinges ook met vakantie?
Tot straks!quote:Heerlijk!
Daar moet ik dan maar een evil plannetje voor gaan bedenkenquote:Ja, dat win ik dan. Met gemak
.
Mag ik bij jou komen? Hier is het al weer 25 gradenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerHier is het heel koel
23 graden in de woonkamer
En een recreatieplas nabij
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is die nooit werkend geweest![]()
![]()
Tot straks!
Daar moet ik dan maar een evil plannetje voor gaan bedenken
Dat was het gisteren wel, nu wordt het weer warmquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
het is hier ook enorm afgekoeld echt heerlijk
Je hebt PM, dat scheelt rondjes rijdenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[..]
* MPG ziet zich al rondjes door zwolle touren op zoek naar een koel huis in de buurt van een recreatieplas![]()
[..]
!
Oh Noes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |