Ik ben 12. Wat is dit?quote:
Jij bent geen 12, ik zie je vaak heel volwassen reageren. Dat past echt niet bij het doorsnee beeld van een 12-jarige.quote:
En? Had je wat gewonnen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:43 schreef afcajos het volgende:
Ik moest lachen.
Maar dat daar moet een piemel in lied is wel geniaal trouwens. Ik zette het een keer in bij kinderen voor kinderen in het publiek.
Groetjes terug.. eh... Gerrit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij bent geen 12, ik zie je vaak heel volwassen reageren. Dat past echt niet bij het doorsnee beeld van een 12-jarige.
GR GERRIT EN EEN ZWEMVLIES VAN DE RIETGANZEN.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef -Willempie- het volgende:
... en ten tweede het feit dat je pa (bijna 60) en zijn vrienden het hardst staan mee te schreeuwen maakt het al helemaal klacht waardig.
quote:
Jij boos?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:30 schreef pieperloy het volgende:
weer zo een puur verzonnen topic omdat ik de hele avond niks op het museum plein heb gehoord van "daar moet een piemel in" omdat dit het enigste plein was met een oranje bus vooraan bij het scherm stond dit is zo verzonnen om dat de jongen zicht graag populair voelt en iedereen wilt laten weten dat die een hele knappe vriendin heeft die iedereen welles even zou willen nemen maar met anderen worden gewoon om hulp roept!!!kots misselijk wordt je ervan!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:30 schreef pieperloy het volgende:
weer zo een puur verzonnen topic omdat ik de hele avond niks op het museum plein heb gehoord van "daar moet een piemel in" omdat dit het enigste plein was met een oranje bus vooraan bij het scherm stond dit is zo verzonnen om dat de jongen zicht graag populair voelt en iedereen wilt laten weten dat die een hele knappe vriendin heeft die iedereen welles even zou willen nemen maar met anderen worden gewoon om hulp roept!!!kots misselijk wordt je ervan!
Vleiend? Als dat vleiend is, dan is een schop onder je hol ook vleiend.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef -Willempie- het volgende:
Het is natuurlijk wel vleiend en streelde ook zeker mijn ego en vooral de jaloerse blikken toen ze naar mij terugliep en me zoende waren priceless.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:11 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb d'r zien staan. zo mooi was ze niet
Ik vind het op zich niet erg, maar wel een beetje vreemd om dat met een hele groep (of zelfs alleen) te gaan roepen. Namelijk: *een* piemel? Dus het maakt niet uit van wie die is of wanneer het gebeurt? M.a.w. * Daar moet een piemel in, vanavond als TS met haar in bed ligt* zou ook goed kunnen...quote:Op maandag 12 juli 2010 20:38 schreef Desunoto het volgende:
Terechte klacht. Zulk gedrag is gewoon in en in triest. Kansloos volk altijd dat zulke dingen roept.
of het is het soort volk dat bij elk wijf daar moet een piemel in roeptquote:Op maandag 26 juli 2010 16:45 schreef BiffTannen het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet erg, maar wel een beetje vreemd om dat met een hele groep (of zelfs alleen) te gaan roepen. Namelijk: *een* piemel? Dus het maakt niet uit van wie die is of wanneer het gebeurt? M.a.w. * Daar moet een piemel in, vanavond als TS met haar in bed ligt* zou ook goed kunnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |