Nee al hele tijd geleden alleen mijn sollicitatie was stopgezet vanwege het feit dat de Landmacht geen vacatures meer open had staan. Nu mag ik 3 Aug de het keuringstraject afrondenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef m.k het volgende:
[..]
geen idee ik moet nog een brief krijgen.
wanneer heb jij gesolliciteerd dan ook eergisteren ?
Wij hebben zon in Nederlandquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Schijtweer hier in Brazilië. Koud en veel regen
yep ehehequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef Remco026 het volgende:
Viel de wedstrijd bij jullie wel op mijn verjaardag?(de 12e
)
Klopt, kmar is idd een nuttige organisatie.... maar man o manquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:40 schreef Vronsky het volgende:
Wat is er precies gebeurt dan?
Ach de kmar.. nuttige organisatie opzich.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehehe, de video is nu online van afgelopen zondag toen er een reportageploeg van de TV bij ons op bezoek was tjdens NL-Spanje
Let aub niet op mijn zangkunsten whehehehe
Geweldig!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehehe, de video is nu online van afgelopen zondag toen er een reportageploeg van de TV bij ons op bezoek was tjdens NL-Spanje
Let aub niet op mijn zangkunsten whehehehe
Ahhhh. Wacht. Ik snap het al. Tuurlijk. Indien je daar op 1 van die eilanden zit en de kans is er, dan ben je hier van harte welkomquote:
Een echte heer!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
lol gisteren avond
We hadden gisterenavond een feest op de school, en daarbij waren ook de leerlingen, althans velen, aanwezig.
Om even de herrie te ontduiken ging ik naar boven naar een van de leslokalen om een peuk te paffen.
Lekker ff alleen in het donker. Komt er ineens een vrouwelijke collega binnen, ik schrik me de tiefus want ik zat met de rug naar de deur toe en kop uit het raam met de peuk.
Deed ze de deur dicht![]()
Die collega is btw een vreselijk lekker ding en ze is een genot om naar te kijken. Altijd opgetut, spannende kleding aan met hoge hakken![]()
Vroeg ze aan mij, recht voor de raap, of we niet even elkaar konden verwennen want ze was geil als boter![]()
Ik had zelf al het nodige bier in me mik en de verleiding was wel erg groot want ik voelde mijn pendek krapper worden![]()
Nu zou je zeggen, waarom niet, niemand die het ziet.
Maar toch maar bedankt voor de eer want het zou niet goed zijn voor mijn geweten. Ben immers getrouwd en vreemdgaan ben ik zwaar op tegen.
Goed, ze begreep het, maar voegde er nog aan toe dat ze mij wel lekker vond en dat mocht ik het willen we altijd iets af kunnen spreken lol.
Voelde me vereerd, maar blij dat ik me in heb kunnen houden, want het is echt een bloedmooie mokkel.
Ben ik nu een homo of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |