Dankje! Ben ook wel blij dat er nu wat schot in de zaak zit!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:16 schreef EllaN het volgende:
Wel leuk voor jullie zeg dat het balletje nu een beetje begint te rollen.
Ik kon alleen maar in Utecht.. En heb vanochtend ook de uitnodiging gehad via de email. Met bijbehorende spullen/papierwerk dat ingevuld moet worden en mee genomen moet worden naar de sollicitatie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:23 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wanneer je die voorlichting hebt gehad.. is gewoon een jaar geldig, hier werd het mij eerst ook aangeraden, heb dat gewoon keihard afgewezen.
Kost toch alleen maar meer tijd
(En dan had je maar gewoon je sollicitatie moeten inplannen hier in amersfoort bij het UVW, daar stellen ze geen moeilijke vragen meer, ze zijn er ook niet echt enthousiast.)
edit: Ik kreeg die uitnodiging voor m'n sollicitatie gesprek vanmorgen al binnen, 24 uur na sollicitatie dus.
Nja. 12 minuten is voor cluster 4.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dankje! Ben ook wel blij dat er nu wat schot in de zaak zit!
[..]
Ik kon alleen maar in Utecht.. En heb vanochtend ook de uitnodiging gehad via de email. Met bijbehorende spullen/papierwerk dat ingevuld moet worden en mee genomen moet worden naar de sollicitatie.
Ik dacht dat het 12 minuten op de fiets was.. en dat ze om de zoveel minuten een standje hoger ofzo zouden doen...![]()
Eigenlijk maak ik mij niet zo druk om de keuring, enkel om de tandarts check en de gesprekken..
Ik heb dus geen flauw idee meer.. mocht na 12 minuten al stoppen, ben doorgegaan tot 18 minuut 42 ofzo, leuk is het niet, maar MOEST van die vrouw daar tot het uiterste doorgaan, had gelukkig nog iemand naast me die ook zo ver doorkon, dus zaten elkaar een beetje op te fokken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:10 schreef m.k het volgende:
bedankt voor alle info iedereen .![]()
een vraagje nog Vronsky: op welke stand staat die fiets die 16 minuten lang of is dat nog steeds afhankelijk van je gewicht?
Hmm... oke. Naja, zoals ik al zei maak mij geen zorgen... Ik hoef overigens maar cluster 2 te halen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:30 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nja. 12 minuten is voor cluster 4.
Maar 16 minuten is gewoon leuk omdat het goed te doen is., zit allemaal in je hoofd: gewoon goed ontbijten 's morgens en knallen.
Zeg maar, elke minuut komt er zoveel % van je lichaams gewicht bij, dus als je te zwaar weegt en een slechte conditie hebt ben je dus gewoon de lul min of meer.
Tandarts check heb ik ook nogal wat horror verhalen over gehoord, maar jij krijgt die toch pas over een paar maanden, dus maak je niet druk
geen idee ik moet nog een brief krijgen.quote:
Dat is absoluut waar. Maar als je het keuringstraject voor het KCT in wil zonder veel te sporten is dat best wel kansloos. En dat geromantiseerd beeld is jammer genoeg ook waar. Veel mensen willen dat gaan doen met films als Saving Private Ryan en dergelijke in het achterhoofd, niet realiserende dat het vaak meer lijkt op Generation Kill.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Vronsky het volgende:
Nja, sport valt op te bouwen.
Mentaliteit ervoor moet je al hebben.
Mijn voorlichter vertelde het zo mooi:
Als je bij de Commandos wilt, wees dan bereid om 2 maanden lang in een of andere put te zitten in een of ander schijt land waar je normaal niet om geeft, put verlaten is dus ook verboden dus je doet je behoeftes maar lekker in de put zelf, waar je dus ook slaapt.
(Leuk verhaaltje van wat ze blijkbaar eens toen in bosnie hebben gedaan.)
Heel veel mensen hebben een geromantiseerd beeld over de infanterie, en over defensie in het algemeen.
Soort van videogame en film-mentaliteit.
Heb dus ook nogal wat van die spierbundels gezien, type bodybuilder met 0,0 conditie.
Erg jammer soms.
Zie een aantal pagina's geleden..quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoi!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |