abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84041020
ook den ik dat je maar het beste zo simpel mogelijke antwoorden moet geven zodat uiteindelijk het gesprek materiaal op is. en niet te veel eigen meningen er uit gooien is denk ik ook aan te raden. of is dit niet juist ?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:04:00 #177
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_84041069
Eigen meningen zijn best okay, zolang je argument voor die mening maar staande houdt.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:06:48 #178
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_84041193
Inderdaad. en geen 2 verschillende dingen zeggen.
Ze gaan heel subtiel dingen meerdere keren vragen op verschillende manieren, dus dan moet je goed opletten.

Maar ja, zolang je gezond bent en geen psychopaat bent: (Alhoewel ik nogal wat infanteristen ken die soms aan dat label voldoen, en ik zelf een vreemde fascinatie heb met explosieven.)
Red je het wel, dus niet al te veel zorgen over maken.

En je weet het, tijdens de fysieke keuring, minimaal 16 minuten op de fiets , je hoef nu niet meer tussen een bepaald tempo te zitten, dus gewoon lekker doortrappen.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_84041392
bedankt voor alle info iedereen .

een vraagje nog Vronsky: op welke stand staat die fiets die 16 minuten lang of is dat nog steeds afhankelijk van je gewicht?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:16:06 #180
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_84041617
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:16 schreef EllaN het volgende:
Wel leuk voor jullie zeg dat het balletje nu een beetje begint te rollen .
Dankje! Ben ook wel blij dat er nu wat schot in de zaak zit!
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:23 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Ligt er maar aan wanneer je die voorlichting hebt gehad.. is gewoon een jaar geldig, hier werd het mij eerst ook aangeraden, heb dat gewoon keihard afgewezen.
Kost toch alleen maar meer tijd

(En dan had je maar gewoon je sollicitatie moeten inplannen hier in amersfoort bij het UVW, daar stellen ze geen moeilijke vragen meer, ze zijn er ook niet echt enthousiast.)

edit: Ik kreeg die uitnodiging voor m'n sollicitatie gesprek vanmorgen al binnen, 24 uur na sollicitatie dus.
Ik kon alleen maar in Utecht.. En heb vanochtend ook de uitnodiging gehad via de email. Met bijbehorende spullen/papierwerk dat ingevuld moet worden en mee genomen moet worden naar de sollicitatie.

Ik dacht dat het 12 minuten op de fiets was.. en dat ze om de zoveel minuten een standje hoger ofzo zouden doen...

Eigenlijk maak ik mij niet zo druk om de keuring, enkel om de tandarts check en de gesprekken..
Er was eens....
pi_84041820
ik maar me allen zorgen om de medische keuring ik heb namelijk nog al wat van die dingetjes zoals platvoeten vanwege gescheurde enkel banden toen ik nog een ukkie was
pi_84041824
Ik moest alleen maar sprint doen op de fiets. Ook op de loopband met luchtmasker op. Ze kapte me geloof ik na 9 min opgevoert te hebben tot een stand van 14 km per uur al af terwijl ik verrre van moe was. Blijkbaar vonden ze het wel best. Maar dat was in Soesterberg.
Blood Sugar Sex Magik
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:30:43 #183
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_84042330
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:16 schreef Maitje het volgende:

[..]

Dankje! Ben ook wel blij dat er nu wat schot in de zaak zit!
[..]

Ik kon alleen maar in Utecht.. En heb vanochtend ook de uitnodiging gehad via de email. Met bijbehorende spullen/papierwerk dat ingevuld moet worden en mee genomen moet worden naar de sollicitatie.

Ik dacht dat het 12 minuten op de fiets was.. en dat ze om de zoveel minuten een standje hoger ofzo zouden doen...

Eigenlijk maak ik mij niet zo druk om de keuring, enkel om de tandarts check en de gesprekken..
Nja. 12 minuten is voor cluster 4.
Maar 16 minuten is gewoon leuk omdat het goed te doen is. , zit allemaal in je hoofd: gewoon goed ontbijten 's morgens en knallen.

Zeg maar, elke minuut komt er zoveel % van je lichaams gewicht bij, dus als je te zwaar weegt en een slechte conditie hebt ben je dus gewoon de lul min of meer.

Tandarts check heb ik ook nogal wat horror verhalen over gehoord, maar jij krijgt die toch pas over een paar maanden, dus maak je niet druk
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:10 schreef m.k het volgende:
bedankt voor alle info iedereen .

een vraagje nog Vronsky: op welke stand staat die fiets die 16 minuten lang of is dat nog steeds afhankelijk van je gewicht?
Ik heb dus geen flauw idee meer.. mocht na 12 minuten al stoppen, ben doorgegaan tot 18 minuut 42 ofzo, leuk is het niet, maar MOEST van die vrouw daar tot het uiterste doorgaan, had gelukkig nog iemand naast me die ook zo ver doorkon, dus zaten elkaar een beetje op te fokken.
(Word je wel raar aangestaard, maar daar gaat het niet om dan )

Waarvoor moet je nou precies gekeurd worden?
pi_84042843
fietsen gaat wel goed komen bij mij. lekker knallen gedachte op nul oren op uit blink op oneindig en gaan. vind het wel jammer dat je geen muziek mee mag nemen maar ook wel weer logies

edit: word gekeurd voor de functie soldaat infanterie luchtmobiel
pi_84042987
De keurings is eigenlijk alleen te kijken of jouw lichamelijke belastbaarheid goed genoeg is om militair te worden. En om eventueel te kijken of er punten zijn die nog verbeterd moeten worden voor je met de opleiding begint. Bij mij waren bijvoorbeel mijn arm en been spieren goed (volleybal/wielrennen) maar konden mijn romp spieren nog wel wat extra getraind worden. Mn conditie was verder prima. Bloeddruk en hartslag perfect. Alleen longcapaciteit opvallend klein (5L ipv gebruikelijke 6L, maar dat is familie aandoening zegmaar)
Blood Sugar Sex Magik
pi_84043060
ik denk dat hij bedoelde voor welke functie
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:47:30 #187
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_84043348
Inderdaad, mijn excuses daarvoor.
Ik zit tegelijkertijd een lading pannenkoeken naar binnen te schranzen.

Als je voor lumb gaat moet je al sowieso hard er tegen aan gaan, je gaat alleen heel erg veel mensen tegen komen in Amsterdam die ook voor luchtmobiel gaan met een "Zie mij eens staan, de stoere man" blik
Is erg lachwekkend om te zien soms.
pi_84043650
ik ga vanavond pannenkoeken eten

zijn zeker van die stoere harcore gasten die zich totaal niet voorbereid hebben op de keuring.

had bij de voorlichting ook zo iemand die te horen kreeg dat alles op dat moment vol zat behalve de bij commando's " o dan doe ik dat wel" zei die. kreeg hij gelijk de vraag hoe vaak en wat voorn sport die deed
"euhhh niet vaak en geen sport" was het antwoord
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:58:26 #189
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_84043895
Hahaha fail.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:58:53 #190
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_84043918
Nja, sport valt op te bouwen.
Mentaliteit ervoor moet je al hebben.

Mijn voorlichter vertelde het zo mooi:
Als je bij de Commandos wilt, wees dan bereid om 2 maanden lang in een of andere put te zitten in een of ander schijt land waar je normaal niet om geeft, put verlaten is dus ook verboden dus je doet je behoeftes maar lekker in de put zelf, waar je dus ook slaapt.

(Leuk verhaaltje van wat ze blijkbaar eens toen in bosnie hebben gedaan.)

Heel veel mensen hebben een geromantiseerd beeld over de infanterie, en over defensie in het algemeen.
Soort van videogame en film-mentaliteit.
Heb dus ook nogal wat van die spierbundels gezien, type bodybuilder met 0,0 conditie.
Erg jammer soms.
pi_84045295
Ik moet ook 3 Aug voor Luchtmobiel infanterie.
Weet alleen niet wat ik moet verwachten van fiets test, sommige zeggen erg zwaar, andere weer een eitje.
Ga maar van het moeilijkste uit, ga nu al tijdje elke dag met fiets naar me werk, en s'avonds ga ik geregeld hard lopen.

Kwa kracht ga ik beetje uit van de eisen voor de KD-KCT, dat zit ik toch wel goed denk ik ?
En werk alle oefeningen uit Fit voor de Keuring 3x per week door.

Heb nu al zin in de Keuring !
Waneer word jij gekeurd m.k
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:25:36 #192
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_84045324
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:30 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Nja. 12 minuten is voor cluster 4.
Maar 16 minuten is gewoon leuk omdat het goed te doen is. , zit allemaal in je hoofd: gewoon goed ontbijten 's morgens en knallen.

Zeg maar, elke minuut komt er zoveel % van je lichaams gewicht bij, dus als je te zwaar weegt en een slechte conditie hebt ben je dus gewoon de lul min of meer.

Tandarts check heb ik ook nogal wat horror verhalen over gehoord, maar jij krijgt die toch pas over een paar maanden, dus maak je niet druk
Hmm... oke. Naja, zoals ik al zei maak mij geen zorgen... Ik hoef overigens maar cluster 2 te halen.

Maar hoezo horror vehalen?
Er was eens....
pi_84045572
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:25 schreef impact010 het volgende:
Waneer word jij gekeurd m.k
geen idee ik moet nog een brief krijgen.

wanneer heb jij gesolliciteerd dan ook eergisteren ?
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:33:58 #194
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_84045743
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Vronsky het volgende:
Nja, sport valt op te bouwen.
Mentaliteit ervoor moet je al hebben.

Mijn voorlichter vertelde het zo mooi:
Als je bij de Commandos wilt, wees dan bereid om 2 maanden lang in een of andere put te zitten in een of ander schijt land waar je normaal niet om geeft, put verlaten is dus ook verboden dus je doet je behoeftes maar lekker in de put zelf, waar je dus ook slaapt.

(Leuk verhaaltje van wat ze blijkbaar eens toen in bosnie hebben gedaan.)

Heel veel mensen hebben een geromantiseerd beeld over de infanterie, en over defensie in het algemeen.
Soort van videogame en film-mentaliteit.
Heb dus ook nogal wat van die spierbundels gezien, type bodybuilder met 0,0 conditie.
Erg jammer soms.
Dat is absoluut waar. Maar als je het keuringstraject voor het KCT in wil zonder veel te sporten is dat best wel kansloos. En dat geromantiseerd beeld is jammer genoeg ook waar. Veel mensen willen dat gaan doen met films als Saving Private Ryan en dergelijke in het achterhoofd, niet realiserende dat het vaak meer lijkt op Generation Kill.
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:55:27 #195
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_84052282
En Generation Kill speelt zich nog af als er daadwerkelijk wat gebeurt dus moet je nagaan...
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:09:30 #196
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_84052898
Hoi!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:14:32 #197
211797 Esses
Splendide mendax
pi_84053107
Hai
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:15:20 #198
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_84053140
Olá
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:22:59 #199
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_84053468
Schijtweer hier in Brazilië. Koud en veel regen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:26:01 #200
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_84053590
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoi!!
Zie een aantal pagina's geleden..
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')