Toch niet Noorwegen of Kreta?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:17 schreef Esses het volgende:
Yay, sta weer voor een buitenlandse oefening ingeroosterd
Ja ik kreeg ook dat linkje, maar je krijgt er ook nog 1 via de email en daar staat nog een formulier bij.quote:alleen meenemen als u jonger bent dan 18 jaar en laten ondertekenen door uw ouders of voogd en een medewerker van het gemeentehuis)
Handtekening van burgermeester is niet meer dan een uitreksel van je GBA met een stempel van de gemeente erop hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:05 schreef m.k het volgende:
haha ik moet een handtekening van de burgemeester gaan halen
had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Handtekening van burgermeester is niet meer dan een uitreksel van je GBA met een stempel van de gemeente erop hoor.
Ligt er maar aan wanneer je die voorlichting hebt gehad.. is gewoon een jaar geldig, hier werd het mij eerst ook aangeraden, heb dat gewoon keihard afgewezen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:55 schreef Maitje het volgende:
Je hoeft in ieder geval niet naar de burgemeester hoor![]()
[..]
Ja ik kreeg ook dat linkje, maar je krijgt er ook nog 1 via de email en daar staat nog een formulier bij.
Ik heb overigens ook al een voorlichting gehad, kan alleen maar goed zijn want heb daarvan de papieren nog liggen dus kan het doorlezen en zo ben ik weer beter voorbereid op de sollicitatie aangezien ze je vragen gaan stellen over die voorlichting.
En er stond ook omdat er zoveel aanmeldingen waren voorlichtingen opnieuw verplicht waren..naja, zie het het als een voordeel.
Jij ook succes natuurlijk, en keuringen zullen nog wel ff duren denk ik. Anywee, eerst sollicitaite ronde maar doorkomen en dan zien we het wel weer
o heb ik nog niet gehadquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook dat linkje, maar je krijgt er ook nog 1 via de email en daar staat nog een formulier bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |