Dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:44 schreef Vronsky het volgende:
Geweldig toch?![]()
En ook op de zijkanten van die boten: "lovers.nl"
Is toch verschrikkelijk?
Volgens mij hoeft het ook niet zo van Van Marwijk. De arme man kijkt alsof er steeds zout op de wonden gestrooid wordt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:48 schreef Bouke-p het volgende:
Pff ik vond die lintjesregen altijd al onzin, maar een lintje krijgen omdat je gevoetbald hebt...
Oke..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:22 schreef Bouke-p het volgende:
uh ja de school verbindingsdienst(vbdd) ga jij weinig mee te maken krijgen
jij mag naar Hollandsche rading na de KMS.
Oke, duidelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:22 schreef Bouke-p het volgende:
En t AAC is de Aanstellings en Advies Commissie. Die gaan bepalen of jij wel geschikt bent als onderofficier/amv'er. En dit zijn oa de vragen die je gaat krijgen. Ik kreeg ook nog wat vragen over de NAVO en recent nieuws. Viel allemaal wel mee.
Voor de poort laten liggen dan, hoe lullig ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:22 schreef Bouke-p het volgende:
En andere mensen dr bij roepen? JIJ bent sergeant, JIJ maakt beslissingen dus nogmaals wat doe je?
Rave zekerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:10 schreef Vronsky het volgende:
Hoeren zijn altijd gezellig volgens mijn vrienden die bij het Korps Mariniers zitten![]()
Dus dat was vanzelfsprekend
Naja op zich heb je dan niet de orders om hoe dan ook door te rijden en niet uit te stappen. Ik denk dat dat een heel andere situatie is. Een marinier heeft nog een onderscheiding gekregen voor het redden van een kind toen ze buiten de poort waren, ik denk niet dat ze zomaar doorrijden of doorlopen in dat geval.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke..
[..]
Oke, duidelijk.
[..]
Voor de poort laten liggen dan, hoe lullig ook.
Maar er is toch wel een officier of hogere pief die je kunt 'oproepen" om te melden en om 'actie' te ondernemen?
Dat zelfde geld voor de vraag:
Je rijd door afghanistan en er wordt een kind voor je auto gedumpt. Wat doe je?
Doorrijden dus.. hoe vervelend ook maar het zou een hinderlaag kunnen zijn.
Dat is een loadmasterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:18 schreef gerco94 het volgende:
[ afbeelding ]
onze vriend lightning? heeft hij toch nog zijn zin gekregen?
Bij de voolichting is dit toen ter sprake gekomen. Heb jij het bevel gekregen door te rijden onder welke omstandigheden ook, dus ook als er een kind voor de wagen wordt gegooid, dan rij je door..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
Naja op zich heb je dan niet de orders om hoe dan ook door te rijden en niet uit te stappen. Ik denk dat dat een heel andere situatie is. Een marinier heeft nog een onderscheiding gekregen voor het redden van een kind toen ze buiten de poort waren, ik denk niet dat ze zomaar doorrijden of doorlopen in dat geval.
Ja als je het bevel krijgt wel, dat zei je er niet bij netquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Bij de voolichting is dit toen ter sprake gekomen. Heb jij het bevel gekregen door te rijden onder welke omstandigheden ook, dus ook als er een kind voor de wagen wordt gegooid, dan rij je door..
Al zou ik dan wel heul hard huilen hoor
Nee,quote:
Was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:33 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nee,, mijn beste vriend is Marinier.
Sorry.. foutjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja als je het bevel krijgt wel, dat zei je er niet bij net.
Ja.. en wat nou als ze bermbommen ofzo er naast hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:32 schreef Esses het volgende:
Hehehe, weet je... Ik ga niet bepaald doorrijden dan, ja wel doorrijden. Maar dan wel om 't kind heen. Dan maar wat langzamer.
Bij die lui voor de poort? Er is ook een OvD gelijkende persoon aanwezig, komt die z'n bed maar uit, zijn beslissing.
Kindje zelf kan ook explosieven op zich hebben, leuk is het niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Sorry.. foutje![]()
[..]
Ja.. en wat nou als ze bermbommen ofzo er naast hebbenja jee.. tuurlijk wil je ontwijken. Maar dat soort dingen kun je altijd pas beslissen op het moment dat het gebeurt.
Ik weet nog goed dat ik deze vraag hoorde van een vriend.. hij zei ook dat die doorreed.. toen heb ik hem evenmaar snap het achteraf wel.
Zoals mijn vader wel is zegt.. liever zij dan wij.. hard maar waar
Wat als de IED onder het kind ligt, omdat ze anticipeerden op dat er geholpen zou worden? Dan kun je weer beter er om heen rijdenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Sorry.. foutje![]()
[..]
Ja.. en wat nou als ze bermbommen ofzo er naast hebbenja jee.. tuurlijk wil je ontwijken. Maar dat soort dingen kun je altijd pas beslissen op het moment dat het gebeurt.
Ik weet nog goed dat ik deze vraag hoorde van een vriend.. hij zei ook dat die doorreed.. toen heb ik hem evenmaar snap het achteraf wel.
Zoals mijn vader wel is zegt.. liever zij dan wij.. hard maar waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |