abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83990950
quote:
Op Schiphol werd de ontvangst groots aangepakt. Twee gigantische legerhelikopters waren bij de luchtmacht opgetrommeld om de spelers vanaf de luchthaven verder te vervoeren richting het hotel in Noordwijk. Dat ging echter niet door, omdat de spelers hadden aangegeven liever met de bus verder te reizen. Omdat de drukte op de weg ook meeviel, werd besloten de heli's onverrichter zake terug naar Gilze-Rijen te sturen. "Nee, dat kost ons niets extra's", wist Frank van Wieren van de luchtmacht te vertellen. "De piloten moeten toch trainen en dan zien we dit uurtje gewoon als een training."

Dus die spelers wilden niet, of durfden gewoon niet. Stelletje nichten. En dan die laatste zin Kerel, spreekt voor u zelf!!! Het enige waar de aircrew gisteren in is getrained is omgang met teleurstelling, en daar zijn we bij de luchtmacht al pro in.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:59:34 #27
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_83992389
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:21 schreef Maitje het volgende:

[..]

Naja, ik wist dat er weer vactures open gingen vanaf gister.

Maar verder op de site stonden ze niet open, je moest echt al een sollicitatie "map" open hebben kon je het pas zien.
Oh feest, ik krijg nu ongelofelijk de zin om gewoon al m'n plannen voor een havo diploma uit het raam te gooien en te solliciteren voor LUMB Genie, of de reguliere genie. :/
Heh bah.. even goed over nadenken,
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:02:00 #28
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_83992470
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:59 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Oh feest, ik krijg nu ongelofelijk de zin om gewoon al m'n plannen voor een havo diploma uit het raam te gooien en te solliciteren voor LUMB Genie, of de reguliere genie. :/
Heh bah.. even goed over nadenken,
Havo. Punt.

Ligt natuurlijk wel aan je verdere aspiraties...
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:08:58 #29
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_83992698
Ja dat is dus een probleem nu :/, het is waarschijnlijk de slimmere keuze, maar ik ga me ernstig vervelen waarschijnlijk, even nachtje nadenken maar.

EDIT:

Ah fuck it, net defensie aan de lijn gehad, m'n dossier is vrijgegeven, ik mag weer solliciteren!
pi_83992864
Een jaartje je vervelen tegenover betere toekomstperspectieven.. Best te overzien toch?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:26:00 #31
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_83993329
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef Vronsky het volgende:
Ja dat is dus een probleem nu :/, het is waarschijnlijk de slimmere keuze, maar ik ga me ernstig vervelen waarschijnlijk, even nachtje nadenken maar.

EDIT:

Ah fuck it, net defensie aan de lijn gehad, m'n dossier is vrijgegeven, ik mag weer solliciteren!
Ga toch naar de HAVO joh. Je zit nu nog in het leerproces, je vergroot je toekomstplannen ermee (binnen én buiten Defensie) en als je ervan af komt is Defensie als organisatie waarschijnlijk weer uit het zwaarste deel van de huidige storm.

Maar goed, your call uiteindelijk.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:27:56 #32
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_83993422
Jawel.. daarom ook, net gesolliciteerd voor sld art stukbedienaar, vind dit sowieso erg mooi werk.
Als het goed is hoef ik straks alleen naar amsterdam voor de medische keuring.

Mijn dag kan niet meer stuk, zie wel wat er gebeurt, en als het ineens zo blijkt dat ik pas in de zomer van 2011 kan beginnen.. haal ik dat diploma sowieso nog, hoef maar een "jaar" (minder zelfs.)

pi_83993429
Je bent dom als je je havo aspiraties niet waar maakt.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:30:47 #34
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_83993544
Had dit soort antwoorden stiekem al verwacht, maar goed: Ben eerst benieuwd wanneer ik dan überhaupt kan beginnen, heb m'n vermoedens dat het sowieso pas richting de zomer van 2011 is, moet te doen zijn.

(Als ik echt hard m'n best doe kan ik in januari al examens doen overigens, als ik het zelf goed doe is er niet echt een probleem momenteel.)
Maar ligt er ook aan wat defensie gaat zeggen straks.

Heb 20 juli het sollicitatie gesprek.
pi_83994888
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:21 schreef Maitje het volgende:

[..]

Naja, ik wist dat er weer vactures open gingen vanaf gister.

Maar verder op de site stonden ze niet open, je moest echt al een sollicitatie "map" open hebben kon je het pas zien.
De doelstellingen van 2011 zijn bekend geworden dus. Ben benieuwd wanneer ik mag gaan beginnen. De kms zal wel plek hebben, maar de VTO word lastig. De school vbdd gaat verhuizen naar Amersfoort en er zijn nu al problemen kwa legering en opleidingsplaatsen

Jij moet ook voor t AAC komen? verwacht vragen als: je staat op wacht, er is verteld dat er NIEMAND naar binnen mag. Er komt een busje aangereden, stop,t er worden gewonden uitgeflikkerd en busje gaat weg. wat doet u?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:05:56 #36
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_83994962
Genadeschot en weer stram in de houding staan.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_83995079
Als je t kan motiveren is het een goed antwoord ten minste mij werd verteld dat mits motivatie elk antwoord goed zou zijn.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:12:37 #38
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_83995238
Of ze je daarna wel mentaal gezond vinden is een tweede.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:19:21 #39
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_83995521
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:04 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

De doelstellingen van 2011 zijn bekend geworden dus. Ben benieuwd wanneer ik mag gaan beginnen. De kms zal wel plek hebben, maar de VTO word lastig. De school vbdd gaat verhuizen naar Amersfoort en er zijn nu al problemen kwa legering en opleidingsplaatsen

Jij moet ook voor t AAC komen? verwacht vragen als: je staat op wacht, er is verteld dat er NIEMAND naar binnen mag. Er komt een busje aangereden, stop,t er worden gewonden uitgeflikkerd en busje gaat weg. wat doet u?
Wut?!

Nouja.. andere mensen erbij roepen . Bedoel, niemand mag naar binnen, maar wel naar buiten toe? Dus.. of ben ik al gezakt?

Sorry, maar ben eigenlijk niet geheel thuis met al die woorden, kan iemand mij uitleggen wat AAC is?

Het vage alleen is, is dat ik eerst een voorlichting voor mijn sollicitatie heb. Is dat normaal? Want heb al een voorlichting gehad..

En bouke, de school voor opleiding gaat verhuizen naar Amersfoort? , zal wel mooi uitkomen!
Er was eens....
pi_83995641
uh ja de school verbindingsdienst(vbdd ) ga jij weinig mee te maken krijgen jij mag naar Hollandsche rading na de KMS.

En t AAC is de Aanstellings en Advies Commissie. Die gaan bepalen of jij wel geschikt bent als onderofficier/amv'er. En dit zijn oa de vragen die je gaat krijgen. Ik kreeg ook nog wat vragen over de NAVO en recent nieuws. Viel allemaal wel mee.

En andere mensen dr bij roepen? JIJ bent sergeant, JIJ maakt beslissingen dus nogmaals wat doe je?
pi_83995745
De gegevens van het busje opschrijven/doorgeven, zodat hij door een ander team kan worden opgespoord. Wat er met de gewonden moet gebeuren weet ik niet . Ik zou ze binnen de "poort" laten halen, maar dan breek ik vast honderd duizend protocollen .
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:32:36 #42
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_83996011
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef EllaN het volgende:
De gegevens van het busje opschrijven/doorgeven, zodat hij door een ander team kan worden opgespoord. Wat er met de gewonden moet gebeuren weet ik niet . Ik zou ze binnen de "poort" laten halen, maar dan breek ik vast honderd duizend protocollen .

En dan het busje laten opblazen door een apache
pi_83996142
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef EllaN het volgende:

Als je duidelijke instructies hebt om niemand binnen te laten, ga je toch niet die gewonden binnen halen? Het is heel kut, maar die gewonden moeten daar zo snel mogelijk weg, en zéker niet naar binnen. Dus inderdaad hulp oproepen en afhankelijk van heel veel andere factoren de gewonden weg bij de ingang halen en verzorgen, na een uitgebreide search natuurlijk.
Dat zou ik doen.
pi_83996143
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:32 schreef Vronsky het volgende:

[..]

En dan het busje laten opblazen door een apache Leopard
Heeft puma ook eens wat te doen.
pi_83996574
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Als je duidelijke instructies hebt om niemand binnen te laten, ga je toch niet die gewonden binnen halen? Het is heel kut, maar die gewonden moeten daar zo snel mogelijk weg, en zéker niet naar binnen. Dus inderdaad hulp oproepen en afhankelijk van heel veel andere factoren de gewonden weg bij de ingang halen en verzorgen, na een uitgebreide search natuurlijk.
Dat zou ik doen.
Oja ik was even vergeten dat er niemand binnen mocht haha . Ik zat te denken aan normale wacht. Strike dat laatste stukje maar. Inderdaad bij de ingang weg halen en buiten verzorgen

Ik zal de wereld een dienst doen en niet solliciteren bij Def .

Nog even nagenieten/ wonden likken:

Bloemetjes op museumplein.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:50:31 #46
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_83996791
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dat zou ik doen.
Dat dus.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_83997447
Aaaah daar zijn de heli's op Nederland 1. Een chinook en een cougar? Denk ik.. Wel echt zo mooi om te zien .
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:10:18 #48
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_83997626
Busjes die gewonden aan de poort dumpen als er niemand naar binnen mag is veel te toevallig, waarschijnlijk is de optie van Rave de beste.
pi_83997665
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:10 schreef Nobu het volgende:
Busjes die gewonden aan de poort dumpen als er niemand naar binnen mag is veel te toevallig, waarschijnlijk is de optie van Rave de beste.
Gebeurd gewoon hoor (dat van dat dumpen dan...)
pi_83997979

onze vriend lightning? heeft hij toch nog zijn zin gekregen?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')