quote:Op Schiphol werd de ontvangst groots aangepakt. Twee gigantische legerhelikopters waren bij de luchtmacht opgetrommeld om de spelers vanaf de luchthaven verder te vervoeren richting het hotel in Noordwijk. Dat ging echter niet door, omdat de spelers hadden aangegeven liever met de bus verder te reizen. Omdat de drukte op de weg ook meeviel, werd besloten de heli's onverrichter zake terug naar Gilze-Rijen te sturen. "Nee, dat kost ons niets extra's", wist Frank van Wieren van de luchtmacht te vertellen. "De piloten moeten toch trainen en dan zien we dit uurtje gewoon als een training."
Oh feest, ik krijg nu ongelofelijk de zin om gewoon al m'n plannen voor een havo diploma uit het raam te gooien en te solliciteren voor LUMB Genie, of de reguliere genie. :/quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naja, ik wist dat er weer vactures open gingen vanaf gister.
Maar verder op de site stonden ze niet open, je moest echt al een sollicitatie "map" open hebben kon je het pas zien.
Havo. Punt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:59 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Oh feest, ik krijg nu ongelofelijk de zin om gewoon al m'n plannen voor een havo diploma uit het raam te gooien en te solliciteren voor LUMB Genie, of de reguliere genie. :/
Heh bah.. even goed over nadenken,
Ga toch naar de HAVO joh. Je zit nu nog in het leerproces, je vergroot je toekomstplannen ermee (binnen én buiten Defensie) en als je ervan af komt is Defensie als organisatie waarschijnlijk weer uit het zwaarste deel van de huidige storm.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef Vronsky het volgende:
Ja dat is dus een probleem nu :/, het is waarschijnlijk de slimmere keuze, maar ik ga me ernstig vervelen waarschijnlijk, even nachtje nadenken maar.
EDIT:
Ah fuck it, net defensie aan de lijn gehad, m'n dossier is vrijgegeven, ik mag weer solliciteren!
De doelstellingen van 2011 zijn bekend geworden dus. Ben benieuwd wanneer ik mag gaan beginnen. De kms zal wel plek hebben, maar de VTO word lastig. De school vbdd gaat verhuizen naar Amersfoort en er zijn nu al problemen kwa legering en opleidingsplaatsenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naja, ik wist dat er weer vactures open gingen vanaf gister.
Maar verder op de site stonden ze niet open, je moest echt al een sollicitatie "map" open hebben kon je het pas zien.
Wut?!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:04 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
De doelstellingen van 2011 zijn bekend geworden dus. Ben benieuwd wanneer ik mag gaan beginnen. De kms zal wel plek hebben, maar de VTO word lastig. De school vbdd gaat verhuizen naar Amersfoort en er zijn nu al problemen kwa legering en opleidingsplaatsen
Jij moet ook voor t AAC komen? verwacht vragen als: je staat op wacht, er is verteld dat er NIEMAND naar binnen mag. Er komt een busje aangereden, stop,t er worden gewonden uitgeflikkerd en busje gaat weg. wat doet u?
En dan het busje laten opblazen door een apachequote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef EllaN het volgende:
De gegevens van het busje opschrijven/doorgeven, zodat hij door een ander team kan worden opgespoord. Wat er met de gewonden moet gebeuren weet ik niet. Ik zou ze binnen de "poort" laten halen, maar dan breek ik vast honderd duizend protocollen
.
Als je duidelijke instructies hebt om niemand binnen te laten, ga je toch niet die gewonden binnen halen? Het is heel kut, maar die gewonden moeten daar zo snel mogelijk weg, en zéker niet naar binnen. Dus inderdaad hulp oproepen en afhankelijk van heel veel andere factoren de gewonden weg bij de ingang halen en verzorgen, na een uitgebreide search natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:25 schreef EllaN het volgende:
De gegevens van het busje opschrijven/doorgeven, zodat hij door een ander team kan worden opgespoord. Wat er met de gewonden moet gebeuren weet ik niet. Ik zou ze binnen de "poort" laten halen, maar dan breek ik vast honderd duizend protocollen
.
Heeft puma ook eens wat te doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:32 schreef Vronsky het volgende:
[..]
En dan het busje laten opblazen door een apache Leopard
Oja ik was even vergeten dat er niemand binnen mocht hahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als je duidelijke instructies hebt om niemand binnen te laten, ga je toch niet die gewonden binnen halen? Het is heel kut, maar die gewonden moeten daar zo snel mogelijk weg, en zéker niet naar binnen. Dus inderdaad hulp oproepen en afhankelijk van heel veel andere factoren de gewonden weg bij de ingang halen en verzorgen, na een uitgebreide search natuurlijk.
Dat zou ik doen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als je duidelijke instructies hebt om niemand binnen te laten, ga je toch niet die gewonden binnen halen? Het is heel kut, maar die gewonden moeten daar zo snel mogelijk weg, en zéker niet naar binnen. Dus inderdaad hulp oproepen en afhankelijk van heel veel andere factoren de gewonden weg bij de ingang halen en verzorgen, na een uitgebreide search natuurlijk.
Dat zou ik doen.
Gebeurd gewoon hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:10 schreef Nobu het volgende:
Busjes die gewonden aan de poort dumpen als er niemand naar binnen mag is veel te toevallig, waarschijnlijk is de optie van Rave de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |