Haha lolquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:17 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik maar [ afbeelding ]
Avond Timo !!! je avatar doet het weer!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
The Big Lebowski op tv![]()
![]()
Heb een andere gaplaatstquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond Timo !!! je avatar doet het weer!!
Naomi Watts uit de film Mulholland Drive. Heb je die wel eens gezien?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt top deze, maar dan vraag ik mij af wie het is?
Zegt mij echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Naomi Watts uit de film Mulholland Drive. Heb je die wel eens gezien?
Ja ik heb hem max. 5 keer gehoord dus ik zal hem overmorgen ook wel moe zijn, want het is wel weer een 12 in een dozijn plaat. Maar op het moment kan ik hem aardig verdragen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Begin van de Megahit vind ik wel tof, maar de rest.... bijzonder matig allemaal.
Heb 'm nu 3x gehoord, maar als je Roos hoort dan zou het een of andere superhit moeten zijn. Nou, ik hoor dat er eerlijk gezegd nog niet echt inquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem max. 5 keer gehoord dus ik zal hem overmorgen ook wel moe zijn, want het is wel weer een 12 in een dozijn plaat. Maar op het moment kan ik hem aardig verdragen.
Nee de plaat overrompelt je niet inderdaad. Ik ben nog altijd aan het wachten wanneer 3FM de naar mijn mening dikste plaat van het moment gaat draaien. Ik heb hem op 't Fok!Forum al op meerdere plaatsen gepost en iedereen is positief alleen tot mijn verbazing nog niet op 3FM gehoord. Een beetje een kruising tussen MGMT en Calvin Harris. Wat vinden jullie ervan ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb 'm nu 3x gehoord, maar als je Roos hoort dan zou het een of andere superhit moeten zijn. Nou, ik hoor dat er eerlijk gezegd nog niet echt in. Ik mis de "wow" elementen. Begin is leuk en het eind mag er ook wezen, maar voor de rest is het nogal een herhaling van zetten. Stemgeluid van die man spreekt mij ook niet echt aan.
Yep, versprak en bedoelde eigenlijk "Dezelfde titel"quote:
Klinkt best wel tof inderdaad! Zeker beter dan de Megahit, imho!quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee de plaat overrompelt je niet inderdaad. Ik ben nog altijd aan het wachten wanneer 3FM de naar mijn mening dikste plaat van het moment gaat draaien. Ik heb hem op 't Fok!Forum al op meerdere plaatsen gepost en iedereen is positief alleen tot mijn verbazing nog niet op 3FM gehoord. Een beetje een kruising tussen MGMT en Calvin Harris. Wat vinden jullie ervan ?
Ja ik kwam er bij toeval bij uit en luisterde hem toen 3 x achterelkaar en was meteen verkocht. Nu luister ik hem nog iedere dag een paar keer dus zodra 3FM gaat draaien zal ik hem wel moe zijn. Zaterdag eens op een feestje draaien kijken of de mensen bewegen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klinkt best wel tof inderdaad! Zeker beter dan de Megahit, imho!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |