Whehequote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag mooiboy ook?
He Bart, weet jij waar Club Church zit?
[..]
Op hoeveel zit ik nou? Heb ik al de meeste?
Jouw fout dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee. De enige nokia die ik heb gehad was binnen anderhalve maand kapot door waterschade omdat ;ie in m;n broekzak zat tijdens de regen.
ik heb na 7 jaar nog geen krasse, zonder hoesjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jouw fout dusMijn Nokia heeft een hoesje, wel chill, heb na zes maanden nog steeds geen krassen
Helemaal niet. Al mijn andere telefoons hebben nooit waterschade gehad.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jouw fout dusMijn Nokia heeft een hoesje, wel chill, heb na zes maanden nog steeds geen krassen
Kan dat dan?quote:
2e keer in een week tijd, had mijn lijst van 148 beste nummers ooit ook al wegquote:
hey marloes!quote:
Deze keer niet, ik ben bezig credit op te bouwen zodat mensen er later wel weer intrappen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2e keer in een week tijd, had mijn lijst van 148 beste nummers ooit ook al weg
[..]
hey marloes!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef justmattie het volgende:
Zo even stukje Pulp Fiction kijken en dan slapen.
Ook gekeken, maar jou niet gezien!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef justmattie het volgende:
Zo even stukje Pulp Fiction kijken en dan slapen.
Ja, maar hij bliijft wel grappig elke keerquote:Op woensdag 14 juli 2010 03:43 schreef Ensaf het volgende:
Wat een baggerfillem trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |