quote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef golfer het volgende:
Molinari-broertjes heb ik gisteren samen met Clark in de laatste flight van het Schots open op Loch Lomond zien spelen.
Grappig om te zien hoe die een geheel verschillende speelstijl hebben.
Ah ja, dat was toch met die hele moeilijke chip vanuit zo'n lastige kuil op de 18de, waardoor ie zich nog voor de play-off plaatste?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:29 schreef golfer het volgende:
Constantino Rocca was er in 1995 heel dichtbij, maar verloor in de play-off van Daly.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef Leatherface het volgende:
Ah ja, dat was toch met die hele moeilijke chip vanuit zo'n lastige kuil op de 18de, waardoor ie zich nog voor de play-off plaatste?
Betekent dat ook dat je deze op St Andrews bent om naar het Brits Open te kijken? Vorig jaar op Turnberry ben ik vrijdag geweest, was toch wel een stapje groter en mooier om te zien dan het KLM Open op de Kennemer. Elke flight minstens 1 bekende naam, echt links golf, good-old Tom Watson, etc etc. Tiger Woods in het echt zien is toch ook speciaal, wat een autoriteit en charisma heeft die man, zelfs van 50m afstand. Al was er toen nog niks bekend over z'n escapades.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:15 schreef golfer het volgende:
Molinari-broertjes heb ik gisteren samen met Clark in de laatste flight van het Schots open op Loch Lomond zien spelen.
Grappig om te zien hoe die een geheel verschillende speelstijl hebben.
Nee, ik kijk het thuis. Voor de buis.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Betekent dat ook dat je deze op St Andrews bent om naar het Brits Open te kijken?
Rory McIlroy kan misschien nog wat forceren.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat je deze op St Andrews bent om naar het Brits Open te kijken? Vorig jaar op Turnberry ben ik vrijdag geweest, was toch wel een stapje groter en mooier om te zien dan het KLM Open op de Kennemer. Elke flight minstens 1 bekende naam, echt links golf, good-old Tom Watson, etc etc. Tiger Woods in het echt zien is toch ook speciaal, wat een autoriteit en charisma heeft die man, zelfs van 50m afstand. Al was er toen nog niks bekend over z'n escapades.
Denk dat deze week het weer een grote rol gaat spelen, er wordt zwaar weer met regen voorspeld, oftewel zware natte rough. Hopelijk is het weer wel fair met niet teveel verschil tussen ochtenden en middagen, zoals enkele jaren geleden op Muirfield.
Denk inderdaad dat Europa een zeer grote kans maakt op dit Britse Open, nog nooit zoveel Europeanen in de top-20 van de wereld, links golf is toch meer voor de Europeanen gemaakt en de meeste weten dat het kan, na McDowell en Harington. Westwood, Poulter, Fisher, Molinairy-brothers inderdaad, Kaymer, Jimenez, Clarke, Donald en dan zijn er zo nog 10 die ook goed in vorm zijn. Als ik dan een naam moet noemen, Shane Lowry. Laatste weken goed in vorm, goed op linksbanen als Ier en won vorig jaar als amateur in takkeweer het Iers Open. Go Europe!
Ik zou Woods inderdaad niet afschrijven, zeker niet op St Andrews. Maar hij heeft nog geen toernooi gewonnen sinds z'n rentree, dus het zou mij verbazen als hij zondagmiddag voor de titel meedoet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Rory McIlroy kan misschien nog wat forceren.
Maar ik zie toch ook wel weer Amerikanen ver komen. Woods is toch altijd een man om rekening mee te houden. Verder lijkt Stricker in vorm. Ik heb ook het idee dat Mickelson wat beter wordt op linksbanen.
quote:The star-studded Champions Challenge to commemorate the 150th anniversary of the Open had to be cancelled because of severe weather at St Andrews.
Arnold Palmer, Gary Player, Peter Thomson and Lee Trevino were set to be four of the captains in a seven-team charity event.
It was to have been played over the first, second, 17th and 18th holes.
But after rain and wind battered the famous Old Course, organisers decided not to stage the event.
The format would have seen the best individual score at each hole counting as the team score.
The winners were to have received a cheque for £50,000 to be donated to charities of their choice.
Thomson's team featured world number one Tiger Woods and the last Englishman to win the Open, Sir Nick Faldo.
Ernie Els had been due to partner Tom Watson in Tom Weiskopf's team, while former Open and Masters champion Sandy Lyle was part of Argentine veteran Roberto de Vicenzo's side.
However, having witnessed the severity of the wind and rain that swept across the famous Fife links on Wednesday, it was decided to postpone the event, with no indication yet as to when it might be played.
Jammer dat dat niet door kon gaan met al die golflegendes.quote:
Ow, het gebeurt wel vaker dat hij goed begint. Daly kan toch behoorlijk uit de voeten op linksbanen. Zeker op st. Andrews, waar hij al eens won.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:48 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Vooralsnog schijnt het redelijk rustig weer te zijn, wel lichte regen. Vanaf 10u live op bbc2
John Daly -3 na 6... zou wat zijn!
Da's een mooie flight.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:07 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Zometeen starten Woods, Rose en Villegas. Wat een 3-ball!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |