Toen het er niet meer toe deed.quote:
Bijzaakquote:Op maandag 12 juli 2010 12:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Toen het er niet meer toe deed.Grote 4 idd...
Serieus? Die gozer zit zichzelf moed in te praten. En die pedo van een Wenger zegt alles tegen hem zodat hij maar bij Arsenal blijft. Sukkels.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:56 schreef Tzuuu het volgende:
en dan heeft Van Persie dit een tijd terug nog verteld:
"Toen ik in de lente terugkwam van mijn langdurige blessure vertelde Arsène Wenger mij dat men snel over mij zou praten als men over Lionel Messi praat. Ik weet zeker dat al had kunnen gebeuren als ik niet zo vaak geblesseerd zou zijn", aldus de Arsenal-spits tegenover L'Équipe.
... ik maak hier geen woorden aan vuil.
En Derksen maar blijven volhouden dat Persie de beste speler kan wordenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:03 schreef nikk het volgende:
Van der Gijp zei vrij vroeg in het toernooi al dat Van Persie eigenlijk de veters van Kluivert niet eens mag strikken. Hij heeft gelijk gekregen.
Jawel, daarom geen Huntelaarquote:Op maandag 12 juli 2010 13:16 schreef Landgeld het volgende:
Hele toernooi zonder een spits gespeeld.
Waarom Bert Huntelaar er niet inzette is mij een raadsel..... slechter dan V. Persie kon het niet
Om nog maar te zwijgen over de kansen die Robben gisteren liet liggen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:17 schreef Salamando het volgende:
mensen die alleen v. Persie de schuld geven. Want Robben die zichzelf meerdere malen op 3 verdedigers vastloopt ipv een voorzet geeft is wel goed namelijk
En waar was Sneijder? Behalve die verdigende actie en een afstandschot van 100 meter (wat dacht hij in godsnaamquote:Op maandag 12 juli 2010 13:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de kansen die Robben gisteren liet liggen.
gaf wel de pass op Robben die vervolgens de kans om zeep helptquote:Op maandag 12 juli 2010 14:30 schreef alors het volgende:
[..]
En waar was Sneijder? Behalve die verdigende actie en een afstandschot van 100 meter (wat dacht hij in godsnaam! ) heb ik hem ook niet gezien.
Wijs ze eens aan.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:17 schreef Salamando het volgende:
mensen die alleen v. Persie de schuld geven.
Hadden we Kluivert mee moeten nemen? Of denk je dat Huntelaar ons wel kampioen had gemaakt?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:03 schreef nikk het volgende:
Van der Gijp zei vrij vroeg in het toernooi al dat Van Persie eigenlijk de veters van Kluivert niet eens mag strikken. Hij heeft gelijk gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |